Foros ›
Autor
Mensaxe
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2015, 22:32
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Suerte a todos mañana y a disfrutar.
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Nov 2015, 23:43
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Hola,Hora límite entrega de dorsales??
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 1:16
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

SergioLaguardia escribió:
Hola,Hora límite entrega de dorsales??

A las 7 es el control de firmas de la larga...así que ya sabes el margen de tiempo que tienes y a las 8 en la corta.. Guiño

Correr, correr y correr......
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 6:22
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Gracias Damores!!! Guiño
Carmele

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/13
35 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 17:50
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Bueno... Día perfecto para correr pola Serra da Groba...E como din, a terceira vai a vencida... Marcaxe estupendo... Moi boa idea as bandeiras. Evidentemente sempre se pode mellorar, xa que posiblemente polo vento, as vacas ou os cabalos alguns paus coas cintas estaban rotos, pero nada que impedise non atopar o camiño correcto. Os avituallamientos suficientes. Unha pega polo situado supostamente no km 44, que se convertiu no case 48...14 km dende o anterior... Un pouco excesivo, creo. E para rematar, dar as gracias a todos os voluntarios... Animando, sorrindo, enchendo botellas... Resumido, para o ano repito. Noraboa.
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 18:05
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Impresionante la organización de este trail. Este año Esteban, Luis y seguro que alguno más se sacrificaron por el resto de corredores y no participaron en el trail. Gracias por vuestro trabajo. Seguro que desde dentro visteis algún fallo, pero yo desde fuera no. Bueno yo hablo por el minitrail.
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
177 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 18:43
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Buenas tardes, como se ha notado la mano de damores....

De los mejores balizajes que me he encontrado a lo largo de mis 80 carreras de montaña, este año si, felicidades a la organización
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 19:15
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Yo corrí el minitrail. Si tengo que puntuar la señalización de 0 a10 le pongo un 11. Hasta por el pueblo llegando a meta que suele ser habitual en los trails en general que cojee un poco en este perfecta.

Al llegar a Baiona nos metieron por calles en que no había vehículos circulando y la policía local estuvo pendiente de algunos cruces. También muy bien esto.

Los colaboradores siempre atentos y pendientes de ayudarte.

Las vistas desde los lugares altos impresionantes. Lugares muy bonitos.

La verdad es que pensé que tendría más pista para correr pero me llevé una agradable sorpresa al ver que tenía pendientes duras, bajadas embarradas, charcos insalvables, terreno difícil para correr...

Bueno ya no sigo. Por mi parte todavía no estaba muy en forma y sufrí bastante pero igualmente disfruté como un enano. Enhorabuena por mi parte a la organización. Aplauso Aplauso Mereció la pena el madrugón y la kilometrada que me tiré desde Coruña. Trail muy recomendable. A ver si para el año puedo con el recorrido largo.
mauxo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/05/14
1 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 21:30
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Felicito a organización polo gran trail que levaron a cabo, hai había moito traballo moitas horas de dedicación; dos trails mellor marcados que vin senon o millor; avituallamentos ben soio que entre o de Torroña(km 35) e o seguinte o da Granxa-Belesar (km 44) faciase largo;moita xente entre voluntarios, protección civil e policía local pendentes ; duro, técnico, vistas e paisaxes de foto.
Forro polar de regalo, camiseta finisher....podias repor forzas con macarróns , empanadas, bocatas...etc.
Recalco ,gran esforzó por facer un bo trail e polo tanto un gran resultado Aplauso Aplauso Aplauso
Gracias
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Sáb, 07 Nov 2015, 23:30
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Realmente, noraboa a organización! Totalmente de 10. O percorrido marcado a perfección, avituallamentos correctos, sobre todo o final, impresionante, macarrons, empanada,etc,etc Moi boa lavor da policia local e protección civil, moi atentos nos cruces. Ducharse en auga quente !!!!un milagro!!! como se agradece!! Os fisios, increible.
Persoalmente, eu fun ó corto, esquincei no Km 10, pero habíame levantado as 5 da mañá para ir a Baiona, non tiña pensado abandoar, a duras penas, e con mita dor, pero as 3 horas estaba en meta. Agradecer ó fisio de Benestar SL que me tratou estupendamente e me deixou o tobillo novo, graciñas!!
Felicidades a organización e sobre todo ó voluntariado, coma sempre sen vos non faríamos estas probas!!

Melide Trail Team
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1023 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 0:16
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Boas, persoalmente encantoume a proba. Como cambia o conto respecto as duas ediccións anteriores co bo tempo que fixo hoxe. A marcaxe impecable e os voluntarios moí bén. O avituallamiento final bén igual.
Como cousa a mellorar o avituallamuento do km. 44 (teórico). Eu poría algo de sólido xa non pola distancia respecto ó anterior senón pola "subidiña" que nos viña despoís.
Ánimo, e ata o ano que vén.
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 11:43
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Parabens....buen marcaje...........buen ambiente....buena prueba.Me gustó el forro polar...aunque casi me muero en el masaje.Volveremos...... Guiño
Chemafigue

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/13
5 Carreiras
9 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 13:53
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Hice el Mini trail de 25 km y me parecio un recorrido precioso con algún lugar para coger aire y ver las preciosas vistas, con cruce de ríos subidas y bajadas muy técnicas barro y mas barro genial trail en estado puro, y de la organización el marcaje voluntarios de los quads de los avituallamiento etc, todo de lujo y los masajistas al final otro puntazo, y otro detalle del regalo tb me gusto por no se otra camiseta mas, el forro polar me molo. para el año quiero más
alomartis

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/13
5 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 14:27
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Fixen o minitrail. Enhoraboa á organización.
Recorrido precioso, boa señalización, boa comida. Gracias ós voluntarios e demáis implicados.
Ata o ano
monchimon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/11
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Nov 2015, 19:52
Asunto: Re: III Trail Trans Serra da Groba

Una vez acabada esta tercera edición del Trail Trans Serra da Groba desde la organización esperamos que os hayáis quedado con buen sabor de boca con la prueba y con ganas de volver. Por nuestra parte intentaremos seguir mejorando en todo lo que se pueda.

En lo deportivamente hablando el vencedor de la prueba de 55km ha sido Amândio Antunes entrando de la mano con Zigor Iturrieta. En categoría femenina la ganadora ha sido Lina Besada.
Por su parte, en la prueba de 25km el vencedor ha sido Dani Corvo y en féminas ganó Rocío Blanco Carrera.

Quiero aprovechar la ocasión para dar las gracias a todos los voluntarios que se prestaron a pasar todo el día en el monte para que los corredores pudiesen estar atendidos en los avituallamientos y en multitud de puntos a lo largo del recorrido. Desde luego sin su ayuda este tipo de eventos son imposibles.
Personal de avituallamientos, chicos de los quads, chicos de las bicis, protección civil, policía local, coches de apoyo, corredores escoba, fisios, repartidores de dorsales... ...y seguro que me olvido de alguno.

GRACIAS CHIC@S!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos