Lun, 15 Out 2007, 12:22
Asunto:
Ojordo adiantachesme na segunda volta, eu pasei na primeira con 28:30 pero a segunda case non a acabo, eu era o que ia de naranxa e me dixeches eso de que as costas se che daban mal, non me extraña!
o meu pai fixo uns 50 min e díxome que na segunda volta os que ian con el fixeron varios cachos das costas andando, eu fixen 1 h 5 min e os que ian diante miña pareciamos todos os peregrinos de San andrés de Teixido, eu via diante nas costas 10 ou 15 persoas andando, sobre todo na segunda subida larga a das duas curvas.
Pasaronse moito co traxecto, fixadevos os tempos que fixechedes todos e comparadeos cos que facedes en Santiago con 2 km. e medio máis, e Santiago ten fama de dura!
Outra cousa é que é moi boa idea para os da costa da Morte que se faga unha carreira comarcal, a ver se o ano que ben se fai nun traxecto máis asequible para os que corremos menos.
pd: Non sei que tempo fixo Julián Bernal pero subeu de 1 h 10 min seguro, cando o domingo pasado na Coruña non chegou a 1 h. 5 min. pero non sei como foi capaz de subir esas costas DUAS VECES, de verdade que estaba convencido que teria que abandonar, así que felicidades a todos os que acabaron a carreira.