Foros ›
Autor
Mensaxe
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 19:46
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

a modo de consejo roixordo, por ejemplo en la Coruña10 de este año, lo que hicieron al acabar fue entregar las bebidas y bolsa haciendo 5 filas. Dado que el número de corredores viene siendo el doble que en la Vigo+11 (hablo de este año), con poner 3 filas y 3 personas entregando la bebida y la bolsa, se agiliza bastante.

Lo digo porque este año en la Vigo+11 había una persona entregando bebidas y luego otras dos entregando la bolsa con la manzana y el plátano, quizás todo a la vez y con esas 3 personas se evitaría la cola que llega hasta la meta.

Pero sí, la mejora fue evidente, se notaba más ambiente, es lo que tiene contar con categorías menores también.

Enhorabuena.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Togomi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/10
0 Carreiras
158 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2015, 23:02
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

roixordo escribió:
No negativo está o tema do auga no avituallamento. Non é vital, nunha proba de 10K, pero é un fallo da persoa que encargouse dese tema. Fallo infantil de todo. Só podo pedir desculpas.

O de vital nunha proba de 10 depende para quen.
Nesta, igual que en moitas outras carreiras, vai moita xente que nunca correu unha carreira. Igual é a súa primeira carreira, ou é a primeira con 11 km.

Eu animei a facela a unha persoa nesa situación e pódoche dicir que case que é vital que poidan beber no medio do traxecto.
Para min non era vital, pero para outra persoa sí. Máis xente viña detrás que o necesitaba.
Para as personas que van no pelotón de cola, é máis vital que para os que van díante, xa que estes últimos están máis que feitos a estas carreiras.
Non hai que esquecer que é unha carreira popular.

Eu prefiro que se adique máis tempo a esas cousas, igual que ao atasco na liña de meta, que a poñer animadores e música. Estos últimos danme igual, persoalmente. Non son máis que unha moda que adorna a carreira desde fai un tempo.

Lóxicamente, despóis do dito, disculpas aceptadas.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2015, 15:24
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

O da auga é un erro grave que non debe volver pasar. Eso está claro. Pero tamén vexo que o esforzo e as intencións de facer ben as cousas foron superiores a anos pasados. A ver se polo tanto dunha vez por todas temos en Vigo unha carreira a altura dunha san Martiño, por exemplo.
A min o da animación si que me gusta. Dan ambiente, fan festa e iso sempre anima a todos, corredores e público.
Grazas a organización polo esforzo e ánimo para evitar erros futuros
camaleon

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/15
18 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2015, 12:37
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Y la salida que?No creéis que al hacer la inscripción deberían pedir una marca ?Salen delante los/as que van trotando a 7 min./km y luego vienen los golpes y para remontar algo hay que ir dando saltos y zigzagueando.Yo entiendo que todo el mundo quiere participar pero eso se debería respetar un poco más. A mi particularmente se me jodas la carrera y según comentarios en meta no he sido el único.
roixordo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2015, 15:35
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Repito o que comentaba anteriormente, eu acho ca proba en liñas xerais saiu ben, e tivemos o fallo da auga e polo que pido desculpas novamente.
A persoa encargada das augas fallou , confundiuse na multiplicación das 24 botellas que van nos packs, e multiplicou mal. O resultado final é que había 960 onde tiña que haber 1200( mínimo).
O home fallou e pediu disculpas. Non podo facer máis. Fallei eu, tamén, por non controlalo pero creía que era do máis sinxelo e non prestei a debida atención. Fallo infantil.
Sobre a saída: é un problema de tódalas probas e pola premura preferimos manter o circuito dos últimos anos que estaba controlado. A chegada, ahí, é preciosa e por iso a mantiven pero recoñezo que para a saída queda estreita.
O cambio da saída por unha máis ancha, levaría a perder esa chegada pero vouno valorar. Si aumenta a participación, van caixóns con certeza.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2015, 18:05
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Eu creo que o recorrido xa non se debería cambiar, salvo que a participación medre un 50% máis ou así, este ano incluso mellor, pois foron moito menos curvas que o ano pasado. É máis que suficiente a saída pois temos toda a rúa. E a chegada eu creo que tamén está moi ben. Os caixóns nesta proba non parece un problema, pero todo o que sexa mellorar adiante. A recollida de bebidas despois da meta máis lonxe, que así da tempo a estirar as patas, non importa que esté a 300/400m, o contrario axuda, pois temos a brisa do porto.
A clasificación "temporal" impresa, así non está ninguen en ascuas.
Facer un sorteo ou algo así o rematar a proba, para que se queden máis persoas a entrega de premios.

E como curiosdade, seguramente a proba non será rentable, pero debería selo, pois eu creo que recaudar fondos para unha institución atlética sempre é bo. Quizaís habería que mover maís o tema de patrocinios. Fixarvos o cartes que houbo este ano, (sobre todo femenino), seguro que moitos patrocinadores se apuntan a temas como bebidas e frutas).
dalonso48

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/14
11 Carreiras
69 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2015, 18:30
Asunto: Re: Vigo +11 (8-11-2015)

Después de dos meses lesionado,me apunto a esta carrera de nuevo,ya que también la corrí hace un año,con la ilusión de terminarla,para empezar con buen pie la recuperación.Lógicamente,empeoré mi tiempo,por los 2 meses de inactividad,pero cumplí el objetivo.
Para el año que viene,iré a correr a la playa,ya que si tengo sed,al menos podré entrar en cualquier bar y pedirme un agua,que debe ser más fácil por lo visto que conseguir beber algo en esta carrera.
La escena en el km 5 de las mesas vacias y los colaboradores mirándonos con una cara entre la verguenza y la decepción,un auténtico cuadro de Goya.
Otro dia cualquiera,no tendría importancia,he corrido bastantes veces 10K,y muchas no he bebido,pero en esta,por el calor,o por lo que sea,me hizo falta,a mi,y a muchos que iban delante o detras de mi,y es imperdonable.Entiendo y acepto disculpas y justificaciones,pero no puede volver a ocurrir.
Menos camisetas,menos charangas,menos de todo,pero mas agua.La salud y el bienestar de los que nos animamos a correr,por delante de todo.
Sin musica puede ser aburrido,pero nadie palma.
Si alguno se hubiera quedado por el camino por falta de una miserable botellita,no estarían algunos relativizando esta cuestión.
Y no es un problema de estar en forma o no;es un problema de si se pudo evitar,y porque no se hizo.
Yo si estuviera en la organizacion,y viendo q se termina el agua,y a falta de llegar aun mucha gente,entro en cualquiera de los bares q abundan por tomás alonso,y monto un bufet si hace falta en las mesas q estaban instaladas.Seguramente los organizadores estaban bailando o cantando,o tomando una caña en la meta.Pues eso,menos charanga,y mas estar a lo q hay q estar.
Por el resto,enhorabuena.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos