Foros ›
MediaSan do Camiño 2016 [10 Abril]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 0:14
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Manter a data sen dúbida.

Creo que unha proba non debe andar bailando dunha data a outra. Se realmente a xente aprecia esta proba irá igual. Eu creo que ten suficiente potencial como para funcionar de xeito independiente sen depender doutras probas. Evidentemente a VigBay é un monstruo, non cabe dúbida, pero a MediaSan leva 2 edicións disputadas. Veremos cando leve 16 ... non chegará a esas cifras pero auguro que a partir da 4 -5 edición pode ter problemas de capacidade en zonas do camiño de Santiago.

Ogallá se manteña e siga medrando. Eso depende de nós, porque os que fan grandes as probas non son os organizadores sós, senón os corredores. A VigBay non sería grande sennós.

Eu teño clara a determinación. Irei a MediaSan. E a miña terra e primeiro o meu.
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 9:46
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Yo opino como mac-ray, la distancia entre ambas pruebas hace que la coicu¡dencia en el día no sea tan relevante.
A mi me gustaría que no se modificase la fecha en primer lugar, por una cuestión de honor, vosotros fuistéis los priimeros en fijar la fecha, vuestra imagen se vería perjudicada si ahora os amedrentais por la posible reducción en el número de participantes, y en segundo lugar, yo creo que no se debe modificar la fecha ya que los corredores ya asimilan x prueba con x mes del año.
De todas formas los que váis a llevar la contabilidad de dicha prueba sois vosotros y cualquier decisión que toméis será aceptada, yo tengo pensado ir sea el día que sea. Sorriso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 12:45
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

A min a Vig-Bay é unha proba que me encanta, e que o contrario do que pode pensar outra xente a min si que me parece que esta moi pero que moi ben organizada. Levo participando nela moitos anos xa que para min é unha fija. Pero o que nunca entenderei e o baile de fechas que fan todolos anos con esa proba facendonos tolear os que ali queremos ir a correr e o mesmo tempo perxudicando a outras moitas probas de Galicia.
En canto a MediaSan, o primeiro ano tiben que conformarme con sacar fotos pois por lesion non puiden correr, pero "morria" de ganas de que chegase a segunda ediccion para poder participar nesta proba.
Chegou e participei ; e encantoume. E xa estaba deseando que chegase a terceira ediccion.....e vai chegar......pero o problema é que resulta que coincide coa Vig-Bay....unha putada.

Pois a miña decision esta tomada, eu correrei a MediaSan ....coincida ou non coa Vig-Bay.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 13:54
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Pois creo que a decisión, pola parte da Federación está clara. A ver que din os Concellos de O Pino e Santiago.

A miña opinión "PERSOAL" e esta: non se pode andar bailando as datas dunha proba o antollo de outras, e perder a personalidade da mesma. Sei que a Vig Bay move a moita xente, pero así verase a fidelidade que ten Santiago e todos os pobos dos arredores coas súas probas. Creo desde o Concello de Santiago e desde o Concello de O Pino se está a facer unha aposta seria polo atletismo, e quizais, chegou o momento de demostrar a fidelidade que se merecen estas probas. Alguén se parou a pensar o que había hai 5 anos de atletismo en Santiago? Que se mire o que hai agora, e seguirá medrando ... Eu, se a lesión mo permite, estarei si ou si na MediaSan. Son santiagués e, como dixo algún por aquí primeiro "o meu". Está é a miña opinón, ollo! Respeto totalmente outras.

Eu corrín ata o ano 2009 a Vig Bay. E é unha proba que me gustou ata esa edición. A partir desa edición non volvín a participar por diversas razóns, entre elas que me perdeu encanto. Pero é unha proba que ten unha marca establecida e que move nunha media maratón a tanta xente como a San Martiño de Ourense, o cal indica o bo traballo que están a facer. Tamén, esta será a 17 edición. Da MediaSan será a 3ª... e o obxectivo nesta é chegar aos 800 participantes (a evolución foi de 375 inscritos na primeira e case 600 na segunda edición. Esta 3ª a ver que ocorre ... con esta coincidencia).

Este debate creo que é bo. As opinións agradécense moito. Grazas

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
petro

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/12
0 Carreiras
32 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 17:44
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

A mí me gusta la Vig-Bay y me gusta esta.He ido a las dos estos últimos años.Yo me decido por la de Santiago por lo especial que es, y más siendo santiagués.La vig-Bay cambió de fecha porque la Semana Santa es muy pronto pero eso no implica que otras pruebas deban hacerlo.Es su decisión.Hay "mercado" para todos.El hecho de que lleve pocas ediciones resulta un aliciente para ir.GRACIAS A TODOS POR HACERLA POSIBLE
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 19:48
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Opino mantener fecha,pues son pruebas con caracteristicas completamente distintas.
He de confesar,que como rutero que soy,se adapta mejor a mis cualidades la Vig-Bay.La MediaSan es dura de cojones. Guiño
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
302 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 20:21
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Hola!!! Saber que la Mediasan es la segunda semana de abril te hace poder programarla y prepararla todos los años. Si se anda a cambiarla de fechas por concidencias con otras pruebas nunca tendrá una personalidad propia. El no cambio de fechas hará que gente de otras partes de España la programen en sus calendarios y le hagan un hueco para venir a disputarla. Con el tiron que esta teniendo el camino y el buen trato y buen hacer de la organización seguro que se hace un hueco en el calendario de mucha gente.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 21:56
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

lestrove escribió:

He de confesar,que como rutero que soy,se adapta mejor a mis cualidades la Vig-Bay.La MediaSan es dura de cojones. Guiño

Te conozco unicamente de vista pero menos mal que eres rutero porque cuesta arriba volabas en Dorneda cuando me doblaste en la penúltima vuelta. Muy buena carrera.

En cuanto a la mediasan reconozco que no se deberia de cambiar. Creo que si que la VigBay le va a restar gente pero una carrera si quiere tener una identidad no se deberia de andar moviendo. Igualmente creo va a tener bastante participación. De todas formas de elegir, lo normal es que eligiera la mediasan que la tengo más cerca pero este año también tengo una cuenta pendiente con la VigBay. Así que no sé lo que haré.
adrale

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/15
20 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 22:19
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Creo que se debe mantener esa fecha
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 22:25
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Eu poñeríaa 3 semanas antes do maratón da Coruña (17-4-2016, www.runedia.com/cursa/...ca/2016/), para que a xente que vai a correr o maratón se anime a facer un test nesta carreira.
Na data actual coincide unha semana antes, co cal moita xente que vaia ao maratón non vai a correr un medio maratón a semana anterior.

www.twitter.com/JesusAmieiro
mekess

Novo foreiro
Novo foreiro
3/01/12
20 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 23:09
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

No cambiéis la fecha. Yo participé el año pasado y me pareció una maravilla de carrera y de organización. Seguí así y larga vida a la Mediasán. Y si tengo que elegir entre Vig-Bay y Mediasán, Mediasán sin ninguna duda.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2015, 23:09
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

La idea de AveFenix no está mal pero:
- Cómo test es un poco dura
- Personalmente tres semanas antes hago la tirada más larga, una media se me hace corta (de paso, aprovecho para plantear ,a quien tenga iniciativa y posibilidades, a organizar un Maratest de 30 km)

Y por otra parte, aunque no participe en ninguna de las dos, yo mantendría el día , y de paso le tiraría de las orejas a los organizadores de la vigbay por pisaros la fecha, es un feo hacia los organizadores de la mediasan.
Ánimo y espero participar en alguna edición, siempre y cuando no esté C42 muy cerca Sorriso
dnovoam

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/15
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Nov 2015, 11:55
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Hola a todos,

Mi opinión es mantener la fecha.

Yo corrí la MediaSan do Camiño el año pasado y me pareció espectacular en todos los sentidos.

Además, por las características del recorrido, no es una carrera que deba "masificarse", pues sin duda perdería parte de su encanto. No sé, en mi opinión si la MediaSan pasase de los 1.000 participantes, ya no tendría tanto atractivo.

La MediaSan tiene los ingredientes perfectos para ser una carrera de referencia: circuito único con historia, dureza, paisajes y por supuesto una meta de las más bonitas del mundo (como santiagués no puedo decir otra cosa jeje).

Si coincide con la VigBay (que también es espectacular), supongo que le restará participantes, pero si la carrera quiere tener identidad y que la gente la tenga en mente todos los años, debería tener fecha propia.

Ambas opciones son muy buenas para correr. Podemos sentirnos orgullosos de tener en Galicia este tipo de pruebas.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2015, 8:09
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

Ojala el 10 de abril del 2016 pueda estar en la MediaSan.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
dalonso48

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/14
11 Carreiras
69 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2015, 11:03
Asunto: Re: MediaSan do Camiño 2016 10-04?

He corrido las 2 el año pasado,dos pruebas bien distintas.No entiendo q alguno diga,como he visto atrás,q una carrera en la q 4 mil personas llegan a meta esta perdiendo encanto.La media san también me gustó mucho,pero creo recordar que llegamos a meta la décima parte de los de la Vig-bay.Sin duda,la media san,si quiere crecer y consolidarse,primero debe seguir haciéndolo tan bien como el año pasado,y,desde luego evitar coincidir con una prueba tan seguida y multitudinaria.
Respecto a los q dicen q están lejos una de otra,me da la risa,lo dicen los mismos q luego van de vigo a ferrol sin dudarlo.
Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos