Lun, 14 Dec 2015, 12:00
Asunto: Re: SIN SON 10K 2015
2º.- A mín puxéronme unha marca no dorsal e nin mo quitei da camiseta. Igual xa foron modificando as normas según ían vendo os problemas e iso está moi ben!!!
3º.- Eu non quero poñer en dúbida a ninguén, pero houbo moitísimas augasssss, tanto no km.6 (creo que era) como no final. De feito eu cando marchei para a casa ainda quedaban na mesa de avituallamento un montón de augas enbotelladas!!! e xa era as 13:30h!!
Bueno, está claro que sempre quedará algo que mellorar, supoño, pero esta carreira é unha proba que está feita para os atletas e para que todo o mundo poida correla, porque se fixeron moitas cousas para facilitar a participación. E dígovolo eu, que se fose outra carreira, co tarde que cheguei igual non a podería ter corrido ou o faría sen dorsal. Para mín un 10 sobre 10. Ademais da amabilidade de todos os que participaron, non houbo nin un mal xesto por parte de ninguén da organización, voluntarios, fisios, empresa emesports....etc. E ollo!!! que unha carreira calquera con pouca xente pódese controlar bastante ben pero que saia tan ben e ter estes servizos nunha carreira con case 2000 participantes na absoluta, é para felicitar de verdade a toda a organización!!!! PARABÉNSSSSS e GRAZASSSSS