Foros ›
I Trail dos Penedos Salceda de Caselas
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 10:37
Asunto: Re: I Trail dos Penedos Salceda de Caselas

Fernando , non e sinxelo chegar tras de min nun trail , je , je.
xa me coñecen os basoiras toditos....

A ver se me acompaña algun mais do clube atletismo Boimorto a explorar eses montes de Salceda de Caselas.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 17:17

Hola a todos/as
O comentario é para a organización: hai algunha outra maneira de facer o pago sen ser por esta plataforma
Esa páxina para facer o pago non é segura
Haber se habilitades outra maneira antes do 31/12/2015
Un saúdo para todos
e felices festas¡¡¡¡¡
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 17:59

A min falloume a pasalela e me decia que o dni estaba repetido e tiña que esperar 20 min
enton fixen ingreso na conta de eles e relllenei o formulario on line

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
kosoto

Maratoniano
Maratoniano
27/05/10
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 19:55

Esa web non ten os parámetros de seguridade que se deberían requirir.
Eu dende logo non penso poñer o numero da miña tarxeta
Espero que me de algunha outra solución a organización
Saudiños
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 21 Dec 2015, 21:47

Xa me.confirmaron.a inscrpcion.

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
AsociaciónNSN

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Dec 2015, 15:54

kosoto escribió:
Esa web non ten os parámetros de seguridade que se deberían requirir.
Eu dende logo non penso poñer o numero da miña tarxeta
Espero que me de algunha outra solución a organización
Saudiños

Ola, falei con eles e non estan tendo ningún problema de pago.
Se hai algún caso pedíronme que lles escribísedes a soporte @ rockthesport.com xa que poden ser temas puntuales vosos.

RockTheSport é a plataforma líder en España na xestión de inscricións. Son os que máis inscricions xestionan e o pago é totalmente seguro, os datos van cifrados e na súa web estan dispoñibles os certificados.

Saúdos.
karris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/10/12
16 Carreiras
350 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Dec 2015, 8:13

fernandobesada escribió:
Karris dende a organizacion decidimos non dar a conocer o recorrido mais que nada para que sexa igualitario para todos de todas formas tes o perfil das probas no cartel para que te poidas facer a unha idea.
Gracias guti pola tua participacion contar con un dos incombustibles do trail e un pracer. Se segues estando en forma seguro que baixas das 4 e incluso das 3:30 xa temos cuadrado por algun e sempre acabas diante miña.

Gracias! Como será o primeiro trail, estamos coa dúbida de coller o mini ou o completo, de aí pedir o track, para ter màis info. Será moi duro o de 25k?
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Mér, 23 Dec 2015, 9:22

karris escribió:
fernandobesada escribió:
Karris dende a organizacion decidimos non dar a conocer o recorrido mais que nada para que sexa igualitario para todos de todas formas tes o perfil das probas no cartel para que te poidass facer a unha idea.
Gracias guti pola tua participacion contar con un dos incombustibles do trail e un pracer. Se segues estando en forma seguro que baixas das 4 e incluso das 3:30 xa temos cuadrado por algun e sempre acabas diante miña.

Gracias! Como será o primeiro trail, estamos coa dúbida de coller o mini ou o completo, de aí pedir o track, para ter màis info. Será moi duro o de 25k?
As probas ata o 9k discurren polo mesmo percorrido ata ese punto o desnivel anda nos 580+ vamos con esto digoche que a parte mais dura esta comprendida nesa parte os 16 seguintes no percorrido largo acumulan os 670+ que seria mais facil de facer. Personal mente eu diriache o largo comprende o que se diria a distancia ideal para traxectos de trail e en concepto vistas sera moi atractivo.
A modo de consello se facedes o largo ata o primeiro avituallamiento liquido e solido (9k) ir gardando algo de forzas despois mais que nada xa e ir soltando o que se leva dentro.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Dec 2015, 14:35

un que se pensa anotar no largo.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Dec 2015, 14:36

Podiades facer unha quedada nestas festas para ver o recorrido e estirar as pernas?
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2015, 12:18

sito escribió:
Podiades facer unha quedada nestas festas para ver o recorrido e estirar as pernas?
Esta claro que seria unha voa idea o de facer unha quedada pero o calendario esta vastante axustado polo detalle facer unhas avatidas mais de monte lipiar zonas de transito organizar a xente para cortes de carretera avituallamientos preparacion de material e dado as fechas que cuadran tanta festa polo medio practicamente de poder facelo seria o domingo anterior a carreira e tamen un so recorrido para garantizar unha boa media.
En todo caso de facelo seria algo mui pachangero.
AsociaciónNSN

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Dec 2015, 15:44

Vistos los comentarios de algunos participantes, a partir del 31/12/2015 habilitamos el pago por transferencia bancaria para quién no pueda hacerlo online. El ingreso se realizará en la cuenta La Caixa ES40 0133 4550 4142 0000 3748 indicando en el concepto el Nombre, Apellidos y DNI. Se enviará despues por correo electrónico a contacto @ carnavalcastrobarreiro.com el justificante de pago. La inscipción se hará mediante el mismo formulario pero seleccionando como método de pago: transferencia bancaria.
AsociaciónNSN

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Dec 2015, 16:02

Dende a organización estamos moi contentos da gran aceptación que ten esta proba deportiva e nunca pensamos chegar a tantos participantes, é por iso polo que sentíndoo moito temos que informarvos de que soamente os primeiros 300 inscritos terán camiseta co logo do Trail xa que debido ás datas nas que se celebra os proveedores están pechados e tivemos que encargalas con moita antelación.

Sentímolo moito e esperamos que ese non sexa un inconvinte para a participación neste evento no que estamos poñendo todo da nosa parte para que saia o mellor posible, un saúdo.
loisdelain

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/10/11
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2016, 22:42

Que tipo de terreno nos imos a atopar.
Levo un tempo entrenando con bastons para preparar un ultra.
E estaba pensando en probalos nunha carreira e gustariame saber se o recorrido e apto para usalos ou se e un recorrido moi tecnico ou pouco adecuado para usalos.

Gracias
AsociaciónNSN

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/15
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2016, 15:14

loisdelain escribió:
Que tipo de terreno nos imos a atopar.
Levo un tempo entrenando con bastons para preparar un ultra.
E estaba pensando en probalos nunha carreira e gustariame saber se o recorrido e apto para usalos ou se e un recorrido moi tecnico ou pouco adecuado para usalos.

Gracias

O tramo que se comprende para poder utilizalos e nos primeiros 9 kilometros e resto de tramo e de correr con picos de desniveles moi cortos que con bastos podes ter unha axuda extra. De todos xeitos as distancias son asumibles para facelas sen axudas as pendientes mais elevadas non fan falta votar as mans ao chan.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos