kosoto escribió: |
Esa web non ten os parámetros de seguridade que se deberían requirir. Eu dende logo non penso poñer o numero da miña tarxeta Espero que me de algunha outra solución a organización Saudiños |
fernandobesada escribió: |
Karris dende a organizacion decidimos non dar a conocer o recorrido mais que nada para que sexa igualitario para todos de todas formas tes o perfil das probas no cartel para que te poidas facer a unha idea. Gracias guti pola tua participacion contar con un dos incombustibles do trail e un pracer. Se segues estando en forma seguro que baixas das 4 e incluso das 3:30 xa temos cuadrado por algun e sempre acabas diante miña. |
karris escribió: | ||
Gracias! Como será o primeiro trail, estamos coa dúbida de coller o mini ou o completo, de aí pedir o track, para ter màis info. Será moi duro o de 25k? |
sito escribió: |
Podiades facer unha quedada nestas festas para ver o recorrido e estirar as pernas? |
loisdelain escribió: |
Que tipo de terreno nos imos a atopar. Levo un tempo entrenando con bastons para preparar un ultra. E estaba pensando en probalos nunha carreira e gustariame saber se o recorrido e apto para usalos ou se e un recorrido moi tecnico ou pouco adecuado para usalos. Gracias |