Mér, 30 Dec 2015, 16:51 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Eu serei da partida!
DoctorSlump
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Xov, 31 Dec 2015, 20:27 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Gracias a la gente de Cambados por esta despedida de año tan alegre y con ese ambientazo. Como bien decía Nando: solidaria, festiva y deportiva, en ese orden. Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
supermorais
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Ven, 01 Xan 2016, 1:42 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Preciosa San Silvestre! Esta me la apunto para el 2016!
Zay88
Novo foreiro
10/10/12
0 Carreiras
12 Mensaxes
Ven, 01 Xan 2016, 17:26 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Muy bien todo en la carrera!! Enhorabuena a la organización. Para repetir el próximo año. Se puede ver ya la clasificación?
ClubAtletismoCambados
Foreiro infantil
12/05/15
0 Carreiras
64 Mensaxes
Cambados
Ven, 01 Xan 2016, 18:25 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Hola Zay88, en canto teñamos a clasificacion colgaremos o enlace aqui e mais no facebook do Clube, pero creo que temos que esperar un pouco a que as teñamos. Esperamos telas a partir do Luns.
Sáb, 02 Xan 2016, 9:54 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Que gran traballo. Este ano quedeime totalmente impresionado con todo Moitas gracias por deixarnos disfrutar de esta maneira as ultimas horas do 2015.
Ténde-lo moi dificil para a terceira edición si queredes superarvos
Noraboa o Club Atletismo Cambados Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
ClubAtletismoCambados
Foreiro infantil
12/05/15
0 Carreiras
64 Mensaxes
Cambados
Lun, 04 Xan 2016, 6:50 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Clasificación final de la II San Silvestre Solidaria de Cambados:
Lun, 04 Xan 2016, 9:57 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Quero expresar a miña satisfacción por poder acabar o ano correndo en Cambados nun ambiente e cunha organización de 10. Como di Xoixe, ides ter difícil melloralo para o ano, pero seguro que o lograredes.
Lun, 04 Xan 2016, 20:15 Asunto: Re: San Silvestre de Cambados
Pouco que decir. So qe de 2 edicións, esta mellorou moitísmo con respecto o ano pasado. Así que non me imaxino o seguinte Ano. Por a miña parte se estou por ahí nesas datas, é unha fixa.
Felicitar a todos os que a fixeron posible, un saúdo e agradecemento as uvas... tamén...
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos