Mér, 06 Xan 2016, 12:25
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero
freak a delgadez ten razón a nai de corredor pero só é dos que ganan,ehhh...por moito que coman co que gastan estan todos a pesar 60 e pico kg...
ise obxetivo de peso só se logra si se esta entre 3-4m/km...
Flechas gracias por entrar,no meu diario..boteille un ollo o video...pero non é o meu caso,a gas por os primeiros segundos do video porque a miña casa sobre todo despois de hoxe...case parece mais unha mezcla entre un estudio de grabacion(polos instrumentos guitarras electricas,clasicas ,sintetizadores...)e tamen é casa de deportista inda bueno que agora temos un pouco repartida a cousa entre aqui bici sppinning e rodillos en coruña.
eu entrei nas carreiras por él(o meu fillo o maior)pero xa ves por motivos medicos(cancro primeiro e agora descalcificacion non podo correr ,haber si podo seguir alomenos cas clases de guimnasia 2 veces a seman e sair a andar e logo xa se verá!!!
pero escribo aqui todavia para abrir un pouco as mentes,porque as veces...QUE NON LLE PAREZA MAL A NINGUÉN,EH
TEDES QUE APRENDER A RELATIVIZAR,AS LESIONS...NINGUEN DO FORO VIVE DE ESTO.ENTON HAY QUE DISFRUTAR DOS ENTRENOS,SUPERARSE...PERO É PRIMORDIAL APRENDER QUE NON PASA NADA...MIRA O MEU FILLO CANDO LLE PREGUNTAN SI SEGUE COMPETINDO.DI ...SI,PERO A NIVEL BAJO....PARA ESTAR A PRIMEIRO NIVEL TIÑA QUE DARLLE DURO OS ENTRENOS TIÑA ENTRENADO ATA 4 HORAS DIARIOS NO VERAN OU FINES DE SEMANA E 3 POLA SEMANA,SIN VACACIONS...AGORA SEGUE ENTRENANDO PERO A METADE DE ESE TEMPO E CON 19 ANIÑOS..E DURO VERSE NOS PRIMEIROS POSTOS E AGORA CHEGAR DE 60...PERO APRENDO MOITO DE ÉL.
RELATIVIZAR-PRIORIZAR E DISFRUTAR DO DEPORTE