Foros ›
3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
240 Carreiras
320 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 0:47
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Preciosa carreira e noraboa a org,como critica constructiva a marcaxe resultaba complicada de ver nalguns puntos,polo resto un dez.Repetiremos po ano
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 9:33
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Dende o clube corredoiras queremos agradecer a todos os participantes, tanto da andaina como do trail, a vosa participación. Estamos moi contentos de que vos gustara o novo trazado e pedimos disculpas polo sabotaxe que sufrimos coas marcaxes, apuntamos todas as críticas constructivas porque nos dan ideas para mellorar e intentaremos o ano que ben con moito traballo ir mellorando pouco a pouco. A ver se hoxe podo poñer todas as fotos que sacamos onte así que pasade polo apartado de fotos a ver se vos topades¡¡ Ata o ano que ven¡¡ (ide preparando as zapatillas porque seguro que moitos nos topamos na III volta a Illa de Ons o 15 de Maio de 2016, xa estamos a empezar coa preparación e vos sodes os primeiros que sabedes a data oficial, próximamente mais información)
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 11:38
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Eu teño que darvos as gracias a vos por organizar este trail, coñecia o percorrido do primeiro ano, pero non tiña participado na proba oficial ate este ano, e teño que decir que o percorrido gustoume muito, o cambio foi para mellor; foi un verdadeiro placer poder percorrer eses vellos camiños, atopar, e saudar, a muitos amigos, alguns dos cales non via fai muito tempo, todos a traballar e axudar, gracias, e po ano unha voltiña mais o tornillo, je,je

Un saudo, e agradecimento a todos os compoñentes do Corredoiras e os colaboradores, dun corredor con morriña da sua xente e da sua terra

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 12:05
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Terceira participación, o cambio do recorrido para mellor, o único negativo as cintas non se veían ben por culpa do color, aunque se tamén anda a jodelas pouco se pode facer o de compartir recorrido ca andaina e un pouco molesto para ambos participantes, polo demais todo ok, as lentexas, birra, fisioterapia... non o cambiedes!!!
tur0

Novo foreiro
Novo foreiro
29/01/15
20 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 18:41
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Boas, esta foi a miña primeira participación nesta proba. O circuito estivo moi ben, a xente magnífica, xuntar a andaina con Trail non foi boa idea, pero en xeral unha boa proba. Noraboa! E moitas grazas polo servicio de limpieza de zapatillas, un detallado!!
Por último, cando teremos a lista definitiva? Porque eu non aparezo na listaxe provisional.
Solamen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
56 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2016, 20:32
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Mi primera participación, en la modalidad de andaina (25 km), la verdad fue un poco complicado el simultanear las dos pruebas por el mismo recorrido, no sé si haciendo al revés, primero la salida del trail y a continuación la de la andaina solucionaria algo, o habría problemas de organización, alargando demasiado el final de la prueba.

De todas formas el terrido muy bonito, no demasiado duro y perfecta la organización, yo en mi caso no tuve problemas con las marcas.

Un saludo.
gabrielledo

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/15
6 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2016, 19:13
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Felicidades a organizacion. Eu e os que iamos xuntos nese tramo de carreira perdemonos por un momento nun alto pero atopamonos bastante rapido. Logo o volver pasar polo sitio correcto atopamos o cartel que indicaba a direccion tirado no chan. Esas cousas non se poden prever.
O unico que eu cambiaria seria haber posto o habituallamiento solido no segundo e non no terceiro pero supoño que xa sera algo persoal.

O Percorrido bonito e rapido! Algunhas zonas con moita lama que o fixeron moi divertido.
O ano que ven repetirei
SanMiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/12
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xan 2016, 12:10
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Comentar que si no me equivoqué, en el reglamento ponía avituallamiento sólido y líquido en el 2º y 3º y en el segundo solo fue líquido. En el 2º se echó en falta bebida isotónica. También creo que se cambió el km de ubicación del 1º y 2º avituallamiento con respecto al reglamento.
Menos mal que los de la andaina en general nos respetaban y se echaban a un lado, algunos, porque otros con dos bastones ocupaban todo el camino. Igual era mejor que salieran después del trail y no antes.
Por favor, tomarlo como apunte constructivo si es que estoy en lo cierto.
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Feb 2016, 15:30
Asunto: Re: 3º TRAIL (25KM) E ANDAINA DE CELA, BUEU (24-01-16)

Boas, acabo de ver as clasificacións definitivas, onde eu e algún mais desaparecemos, ¿pódese saber porque?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos