Sáb, 27 Out 2007, 20:17 Asunto: Sorte na Pedestre Santiago
Cómo xa non sei donde carallo poñer esto, e para que ninguén se chame a engaño (polo nome do asunto) abro este tema para desexarvos a TODOS moita sorte e que disfrutedes na carreira de mañán.
Na fonte de San Roque estarei esperando para animarvos como vos merecedes, se algún non o vexo perdoade, pero no meu corazón está animar a todos. DISFRUTADE
PD. Creo que se me vai facer raro vervos dende o outro lado.
Elyana
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Sáb, 27 Out 2007, 20:44 Asunto:
¡Muchas gracias por tus ánimos!A mi también se me va a hacer raro verte de espectador ,pero pronto estarás en "el tajo" de nuevo que las semanas pasan rápido
flip
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Sáb, 27 Out 2007, 21:07 Asunto:
Desearos mucha suerte a todos y como dice lentopersejuro disfrutar .
Yo estare en la subida de vite animando y reconozco que a estas horas me dais mucha envidia..buaaaa .
un beso y nos vemos mañana.
Elyana
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Sáb, 27 Out 2007, 22:21 Asunto: Flip,niña,¡qué alegría leerte!Me fijaré cuando vaya "arrastrándome" por Vite.
ezaqui
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Sáb, 27 Out 2007, 22:40 Asunto: sorte
ainda q ata maña despois do quencemento,non sabrei si serei da partida xa q o xemelo dame a lata bastante.quero desexarvos a todos moita sorte.corra ou non.dormide ben e moitos animos campeons
lestrove
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Dom, 28 Out 2007, 0:06 Asunto:
!!! Eso,sorte é a que nos vai facer falta a todos !!!
Bueno,Flip e Lentoperosejuro van ver os toros dende a barreira.!!! Así calquera !!!
Sorte para todos,e que gañe o mellor...bueno,que seguro que vai ser un moreniño.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos