Foros ›
XXX Carreira Pedestre Camiño de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:14
Asunto:

xoixe escribió:
LESTROVE, como che justa adiantar os foreros eh!!! Ríndose Ríndose Ríndose ¿a cantos surafricanos adiantaches?

!!! Home Xoixe,perdoa pero nin eu nin nadie pudo adiantar a un soio Keniata !!! Guiño

Por outro lado,estou de acordo cos que opinan que a camiseta era bastante cutre.
En canto o avituallamento,pois por norma a min non me afecta para nada,pois nunca collo nada polo camiño.!! Sonche como os camellos !! Guiño

Última edición por lestrove o Lun, 29 Out 2007, 0:18; editado 1 vez
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:17
Asunto: carreira pedrestre

pois como dixo o amigo miguel anxo,ilusion e preocupacion de si o xemelo responderia,quencemento pra mirar as sensacios e ultima revision do meu compañeiro de entrenos e fisio PEPE.dixome a minima molestia para.saida e tiro po grupo de adiante,no medio de xoan 23 digolle o mister q me estaba controlando si seguia no grupo de adan,pesado,hurtado,ramallo ou me deixava caer un pouco e dixome q segura ahi.a verdade e q iva relaxadisimo.bueno pois a 10 metros de coronar xoan 23 unha dor moi forte como si me arrincaran o xemelo de cuajo e ahi acabou a miña carreira,xeo na perna e a esperar a ver a carreira.despois comida cos foreiros q nos xuntamos deixo a muller e o fillo na casa,visita o policlinico e diagnostico,rotura de fibras no soleo.maña ecografia as 2 da tarde pra saber de canto e a rotura.agora toca descansar jejeje.bueno noraboa a todos e especial os colegas do car de galeras.pro ano repetimos
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:18
Asunto:

Nunca había tenido tan malas sensaciones en una carrera como las de hoy. Desde la rúa San Pedro fui con los cuádriceps agarrotados y no fui capaz de coger un ritmo decente hasta llegar al kilómetro 11. Ni siquiera fui capaz de bajar de la hora. Gracias por los ánimos a todos los que me adelantasteis, que fuisteis muchos. Es cierto eso de que «los experimentos, con gaseosa»

Espero encontrar mejores sensaciones en la San Martiño.

corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 0:21
Asunto:

lestrove escribió:
xoixe escribió:
LESTROVE, como che justa adiantar os foreros eh!!! Ríndose Ríndose Ríndose ¿a cantos surafricanos adiantaches?

!!! Home Xoixe,perdoa pero nin eu nin nadie pudo adiantar a un soio Keniata !!! Guiño

Por outro lado,estou de acordo cos que opinan que a camiseta era bastante cutre.
En canto o habituallamento,pois por norma a min non me afecta para nada,pois nunca collo nada polo camiño.!! Sonche como os camellos !! Guiño
Lestrove: iso de decir que "nin eu nin nadie pudo adiantar a un soio keniata" e moito decir, pois eu tamén che podo afirmar que ningún keniata (¿ son negros, non é así ?)me adiantou a mín Ríndose e hasta xuraría que tampouco adiantaron a ningún outro forero Ríndose

Friends forever
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 8:08
Asunto:

Pasaos por la videoteca: www.correrengalicia.or...t2020.html
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 9:28
Asunto:

Logo de dúas semanas parado pola dichosa periostite, saín moi reservón. Tomei os primeiros quilómetros con calma, para ir progresando pouco a pouco. O tempo non foi bo, como era de esperar, pola escasa preparación coa que chegaba á carreira, pero o peor chegou esta mañá, ao levantarme e comprobar que me doe moitísimo a tibia da perna esquerda 8O. Isto xa non é dor, é quemazón. A sensación é como se alguén me prendera lume na perna.

Con este panorama, supoño que me toca facerme a un lado por un tempo.

Felicidades a todos aqueles que acadasteis os vosos obxectivos.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 11:06
Asunto:

Siento Keniatablanco que se haya confirmado mi sospecha.Te digo lo mismo que a Lentoperosejuro,paciencia,no fuerces los plazos de recuperación.

En cuanto a mi carrera de ayer, a la que llegaba cargada de ilusión tras dos semanas de buenos entrenos y buenas sensaciones,decir que por errores propios la fastidié Chorando

Primer error: Me cambié ya en el parking de galeras, con lo cual me quedé congelada mientras iba a Xoan XXIII,calentando conAdmin tuve el primer aviso a nivel muscular,pero estiré bien y parecia que era eso,sólo un aviso.

Segundo error:Pésima colocación en salida.Me coloqué muy atrás y en el carril lento lo que se tradujo en que me agobiara un montón y un primer Km en 7,18.

Tercer error: Cuando ví cancha libre empecé a correr a un ritmo inapropiado para mi estando aún muy fría( soy diesel total) y me marqué un segundo Km en 4,42.

Resultado : En el 2500 empiezan a doler peroneos y tibia,bajo ritmo ,pero el dolor va aumentado,ya hasta cojeo andando y en el 3000 me retiro Chorando

Bronca de mi entrenador porque era algo que habiamos hablado: hasta el 3000 muy lentita y luego ir de menos a más.Esta es la lección que no acabo de aprender,a ver si para la San Martiño la logro grabar en mi cerebro.De momento correré el 10000 de Porriño como un test,y lo voy a correr sin cronómetro,voy a hacerlo por sensaciones y ver si así lo hago en carrera como lo hago en entrenos.

Perdonad el tostón que os acabo de meter.

¡Enhorabuena a todos los que lograsteis acabarla,logrando o no vuestros objetivos!
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 11:42
Asunto:

Tropecé de nuevo... con la mismas cuestas... (la de Vite.. sin duda)

.. Después de varias semanas y unas últimas pruebas bastante favorables (Viveiro, Pontevedra)... llegué a Santiago con la intención declarada de bajar de 55 minutos ( y la no declarada de hacer menos de 53...), intenciones que después de subir Juan XXIII , bastante peor colocado que el año pasado, y comprobar que mis piernas no iban como deberían de ir.... ya me dí cuenta que sería difícil alcanzar. Y así se fue confirmando kilómetro a kilómetro, yendo todo el tiempo a tirones, sin ritmo.. (por cierto... que los puntos kilometros no eran ni orientativos... vaya desfase que había en algunos).... con traca final en la cuesta de Vite, que aunque subí sin pararme (gracias keniata por los ánimos.... no sabes lo que me ayudó tu aliento..) fui simplemente al trote y retrocediendo un buen número de puestos. Una vez arriba sí conseguí a diferencia del año pasado, recuperar el ritmo e incluso llegar a recuperar el aliento para saludar a Lento... que nos animaba desde la barrera (ánimo campeón con esa recuperación..)... entrando poco después en el Obradoiro con ganas de sprintar. Al final el tiempo fue de creo que 56,16 oficiales.. y 55,45 reales por mi crono lo cual supone una mejora de 4 minutos respecto al año pasado, pero que no me satisface para nada.

Finalmente... un saludo para todos los foreros que nos hemos encontrado en esta fiesta.. marola, gallego, sudeportosin, barrachina, banderas, xan, khene, xoixe, elyana, lestrove, nacho_1600, Jabelo, admin, keniata, flip, brian, xolinha.... y el resto que me haya quedado en el tintero. Y a nuestros lesionados... (keniata, lento, Piti.... ) muchos ánimos y paciencia con la recuperación que pronto nos vemos en las próximas.

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 11:53
Asunto:

Estoy bastante contento con mi crono neto (51'56'') pero principalmente estoy encantado porque subí Vite adelantando a gente (no me adelanto nadie) y desde que corone, hice los dos ultimos km en menos de 8 minutos (7'51'') (Marola y Jabelo ayer cuando os dije 8,01 había sumado mal) y no dejé de adelantar a gente hasta meta. Que placer acabar de ese modo....el año que viene seremos sub 50'

Todos temos unha leiriña en Conxo
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
541 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 11:59
Asunto:

easywind escribió:
Estoy bastante contento con mi crono neto (51'56'') pero principalmente estoy encantado porque subí Vite adelantando a gente (no me adelanto nadie) y desde que corone, hice los dos ultimos km en menos de 8 minutos (7'51'') (Marola y Jabelo ayer cuando os dije 8,01 había sumado mal) y no dejé de adelantar a gente hasta meta. Que placer acabar de ese modo....el año que viene seremos sub 50'

Doy fe porque yo subí esa cuesta detrás tuyo, ¡¡no hay como tener una buena liebre!! Eso sí, tardé algo más en recuperarme y acabe con 52' 23''

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:07
Asunto:

Mi resumen de la carrera no puede ser más que positivo, mi objetivo se cumplio con creces, mi idea era bajar de 50 minutos y el tiempo final anduvo en torno a los 48 minutos ( que pena ese primer km con ritmo de 5 minutos ) para el próximo año espero colocarme lo más adelante posible y asi no ser victima del famoso tapón que perjudico a tantos compañeros. Por otra parte,ambiente de lujo el vivido ayer en Santiago, me encontré con algún compañero que hacía tiempo que no coincidia en las carreras . Sólo una puntualización más, espero que los organizadores de la carrera tomen buena nota de lo comentado estos días en el foro (avituallamiento,camisetas etc ). Nos vemos en el mejor 10000 de Galicia ( San Martiño de Ourense )
pd. Muchisimo animo a los foreros que no pudieron terminar esta carrera ELYANA y espero que se recupere pronto KENIATABLANCO.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:15
Asunto:

Eu quérome sumar dende fora ás críticas a organización, e quería facer algunha puntalización:
-¿Por qué non hai alfombriña na saída? Creo que nunha carreira masiva e deste calibre é imprescindible.
-Aínda que esto xa está moi repetido, pois reitérome ¿Por qué un só avituallamento? e ¿por qué ahí?
-¿Por qué a alfombriña do estadio non ocupa todo o ancho da rúa?. Para nós que coñecemos a circunstancia e imos a unha velocidade moderada, case que nos da igual, aínda que se vas nun grupo numeroso tes que adecuar o paso para non sairte da alfombriña. Pero é que onte vin en Correo TV unha reportaxe de cando pasaron os primeiros por alí, e a leche que ían foi saír da curva e xa estaban enriba do control. Tanto é así que o que gañou e outro africano pasaron por fora, e cando se deron conta do sucedido tiveron que parar e desandar os 40-50 mt. para pasar por enriba Abraiado Abraiado Abraiado . Con unha alfombriña en todo o ancho:solucionado.
-9 Km son moitos km para os nenos máis pequenos e populares. Por outra banda creo que os nenos debían saír un pouco máis tarde. Na primeira pasada que fan por San Roque coinciden con moitos corredores dos maiores, que realmente lle "estorban"(uns están chegando e outros acaban de empezar). A maiores os primeiros, coma ten que ser, levan diante dous coches de Policía Local e o crono. En un sitio coma San Roque, con un só carril habilitado para a carreira, é moi perigoso o paso dos coches policiais (que ademáis non se cortan un pelo, sirena e acelera) apartando ós maiores para que pasen os pequenos. Onte foi a primeira vez que o vin dende fora e sufrín porque o normal é que pasara algo.
-Da camiseta e de servizos os atletas está todo dito.
-Si controla Champion Chip ¿Por qué non estaban xa onte as clasificacións dos maiores? Como xa comentei algunha vez, esto organiza un periódico...e hai que buscar o xeito de vender.
Agora mesmo non recordo máis, pero habelas hainas.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:21
Asunto:

-Si controla Champion Chip ¿Por qué non estaban xa onte as
clasificacións dos maiores? Como xa comentei algunha vez, esto
organiza un periódico...e hai que buscar o xeito de vender

¿Han salido en el periódico de hoy las clasificaciones?

Saludos,
Slump,
en lunes de pasión y agujetas.
Bean

Novo foreiro
Novo foreiro
16/10/06
0 Carreiras
25 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:22
Asunto:

Era a terceira vez que corria, fai dous anos fixen 1h. 20 min o ano pasado 1h 15 min, e este ano peando 102 kg esperaba mellorar outro pouco, esta vez fun ben controlando os tempos de paso que me pareceron moi bos para min, tiña calculado 6 min por kilómetro a ver canto baixaba, cando no hospital vello pon 4 km a meta levo 43 min 30 sg digo carai se vou mellorar, pero Vite fíxoseme moi dura e dende arriba de Vite non fun capaz de sprintar cheguei en 1 h 11 min 50 sg o que para min é un bo éxito.
Increible a cantidade de xente deste ano, cando entrei en Quimicas habia tanta xente na recta ata o estadio de atletismo que case non se via o asfalto, eses 200-300 metros abarrotado ó ancho de xente correndo, para min foi a foto do día, que pasada ver tanta xente. Ã? chegar a casa peseime e baixei 2,5 kg na carreira o que é unha pasada, claro está que fun bebendo pola tarde e comendo e xa os recuperarei.
Para o ano que ven o obxetivo e correr pesando 95 kg ou menos e baixar medio minuto por kilo adelgazado... jjejejeje.
O da auga tamén estou de acordo co de poñela no campus, pero a min a auga non me senta moi ben, en Cee puxerona no kilometro 5 e debin de beber demasiada, onte en Santiago so mollei os labios e sentoume moito mellor.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:28
Asunto:

Lestrove: creo que Xoixe se equivocou e fixonos equivocarnos a nos Ríndose
Ã?l decíache:¿ a cantos surafricanos adiantaches ?, e nos como parvos entendemos SURafricanos por africanos=keniatas.
Entendo que non participou ningún SURafricano, e aunque a cousa está mais complicada, pois poden ser negros como blancos, sigo pensando,polo antes dito, que non adiantamos nin nos adiantou ningún SURafricano Ríndose Ríndose

Friends forever

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos