Foros ›
XXX Carreira Pedestre Camiño de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 13:28
Asunto:

Esta vez he visto los toros desde la barrera y ciertamente es divertido hacerlo de vez en cuando. Observas detalles que se te pasan cuándo formas parte del pelotón de carrera, como ver salir y llegar a los supergacelos; y para mi sorpresa descubrir que tenemos algún tramposillo de poca monta por aquí.

Por lo demás, encantado de desayunar con Jotaeme & family, saludar a muchos foreros y conocer a Corroseguro ... que crack! Mr. Green

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 13:55
Asunto:

Enhorabuena a todos los que corristeis aller en Santiago, en especial a Gallego, que por cierto, bienvenido al club. Aller te vi muy fino.
en cuanto a todo lo que decís respecto a avituallamientos...decir que todas y cada una de las cosas que se dicen se han trasladado a la organización; no lo referente a camisetas, ese es un tema que no acabo de entender; nadie está obligado a dar ningún obsequio por correr. Las comparaciones en este aspecto no las comprendo.
Lentoperosejuro; en cuanto a lo que dices de la alfombrilla, es cierto que se realizó la petición de tener alfombrilla en la salida. En cuanto al control de paso en la zona del campus, eso fué una "jugada" de unos africanos a otros; cuando los 2 africanos (uno de ellos era Kipruto) pasaron por fuera de la alfombra el juez árbitro les indicó que continuarán porque iban a su lado; no debieron entenderle pero otro corredor les gritó que diesen la vuelta y lo hicieron. Una jugarreta entre africanos. En cuanto al control de paso, la alfombra tiene un ancho específico de 5-6 metros con un sistema eléctrico de control. A mi nunca me ha costado trabajo pasar por ella, pero entiendo que si vienen 30 corredores a la vez alguno pueda equivocarse.
En fin, que aller comprobé in situ que es imposible controlar las incidencias de una carrera en la que participa tanta gente. Aunque creo que el trabajo se hizo lo mejor que se pudo.
Por cierto, aller había un auténtico ambientazo. De vez en cuando todos deberían ver "los toros desde la barrera" como has hecho tú; el punto de vista es muy diferente a ir corriendo.
Siento lo de keniata, Elyana y Vicman. mucho ánimo y paciencia en esa recuperación. Al final de la carrera tuve oportunidad de hablar largo y tendido con el gran lestrovik. Un placer siempre.
Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 14:34
Asunto:

... por si no os habéis enterado, si entráis en la página de championchip, con vuestro usuario, podréis ver dentro del apartado "Mis resultados".. vuestro tiempo oficial y la posición. En mi caso .. han sido unos decepcionante 56,15 y puesto 1283. En el apartado general de resultados, solo aparecen l@s 25 primer@s.

Saludos,

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 14:41
Asunto:

pois eu moi contento da miña carreira e do día que pasei por Compostela... Razz Razz Razz

pra empezar quedada oficial para a foto, na que tiven ocasión de ver a xente que ía moito tempo coa que non coincidía (Marola, Elyana, Xan de Ris -gracias por me gardares a mochila-, gallego, admin, jm, poetinmotion, cabuxa...) e outra xente á que non coñecía (Banderas)... seguro que me deixo a moitos foreiros no tinteiro, pero é que son un chisco despistado, e máis para os nomes... Ríndose

a carreira en si moi ben... saín súper-adiante, mesmo demasiado para o que eran as miñas modestas expectativas... pero mellor para evitar codazos, empuxóns e incidentes varios... Guiño
a miña idea era poñer un ritmo tranquilo e asequible ata Vite, tratando de regular o máximo posible pensando na maratón do próximo domingo, como se fose unha rodaxe a un pouquiño menos de 4'/km... e así o fixen.
coincidín con gallego un treito (felicidades por esa progresión desde o ano pasado), e tamén con Lestrove, a quen decidín non seguir... aínda que tampouco teño claro se houbera podido...

en Vite apretei a tope, para facer o último treito de baixada tranquilo, deixándome levar e sen forzar, temendo algún tirón ou sobrecarga...

ó final, 45 "pelaos", posto 151 e o mellor de todo... moi boas sensacións.

un saúdo para curro2000, co que coincidín no Obradoiro ó final.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 14:58
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Eu quérome sumar dende fora ás críticas a organización, e quería facer algunha puntalización:
-¿Por qué non hai alfombriña na saída? Creo que nunha carreira masiva e deste calibre é imprescindible.
-Aínda que esto xa está moi repetido, pois reitérome ¿Por qué un só avituallamento? e ¿por qué ahí?
-¿Por qué a alfombriña do estadio non ocupa todo o ancho da rúa?. Para nós que coñecemos a circunstancia e imos a unha velocidade moderada, case que nos da igual, aínda que se vas nun grupo numeroso tes que adecuar o paso para non sairte da alfombriña. Pero é que onte vin en Correo TV unha reportaxe de cando pasaron os primeiros por alí, e a leche que ían foi saír da curva e xa estaban enriba do control. Tanto é así que o que gañou e outro africano pasaron por fora, e cando se deron conta do sucedido tiveron que parar e desandar os 40-50 mt. para pasar por enriba Abraiado Abraiado Abraiado . Con unha alfombriña en todo o ancho:solucionado.
-9 Km son moitos km para os nenos máis pequenos e populares. Por outra banda creo que os nenos debían saír un pouco máis tarde. Na primeira pasada que fan por San Roque coinciden con moitos corredores dos maiores, que realmente lle "estorban"(uns están chegando e outros acaban de empezar). A maiores os primeiros, coma ten que ser, levan diante dous coches de Policía Local e o crono. En un sitio coma San Roque, con un só carril habilitado para a carreira, é moi perigoso o paso dos coches policiais (que ademáis non se cortan un pelo, sirena e acelera) apartando ós maiores para que pasen os pequenos. Onte foi a primeira vez que o vin dende fora e sufrín porque o normal é que pasara algo.
-Da camiseta e de servizos os atletas está todo dito.
-Si controla Champion Chip ¿Por qué non estaban xa onte as clasificacións dos maiores? Como xa comentei algunha vez, esto organiza un periódico...e hai que buscar o xeito de vender.
Agora mesmo non recordo máis, pero habelas hainas.

coincido en todo ou case todo, mesmo se me ocorren máis cousas...
de tódolos xeitos eu declárome namorado desta carreira e penso que a correría igual aínda que non deran nin as gracias por facelo... Molón penso que é todo un luxo poder correr polo empedrado do Casco Antigo e gozar dun final como o Obradoiro...

esquecíame tamén de dar moitos ánimos aos "caídos" (keniata, Vic-man, Elyana...) Tranquilidade e a recuperarse. Disimulando

saúdos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:01
Asunto:

Están ya los veinticinco primeros en los resultados de Championchip, sin ningún dato interesante a parte de el tiempo final de cada uno de los atletas; curioso que en la distancia total pongan 12 500 m; ayer con el fore, a mi, me dio 11990 justos, pero es posible que perdiera cobertura en algún momento al pasar entre edificios. Qué os dió a los demás forerruneros??

Yo hice más o menos el mismo tiempo que el año pasado, con lo quedé más que contenta, sobre todo porque recuperé las buenas sensaciones y llegué en muy buenas condiciones a la meta, cosa que si me dicen a principio de semana no me creo por como me encontraba físicamente y lo mal que lo pasé en la carrera de Ames. Lo mejor es que mis mejores km fueron los últimos, si... ya sé que es cuesta abajo..:roll:... pero me anima volver a llegar con fuerza :oops:; lo que si noté y mucho es que, por ahora, se me atragantan las cuestas, en las que sufro más de lo habitual, lo que me hizo perder demasiado tiempo en la subida de Vite (esta vez se me hizo eterna), pero todo será cuestión de entrenar digo yo y de comer algo más... Por lo demás nada especial, excepto que parece que Mandrágora y yo estamos condenados a entendernos, ayer empezamos juntos, nos abandonamos por el camino y de nuevo los km finales juntos otra vez!!!, que gracia, que a la salida de las duchas no lo reconociera vestido de calle... Avergoñado :lol:... parece mentira como cambiamos... Guiño

Y Elyana, esos errores que dices los suscribo yo también, otra vez no calenté (prácticamente lo hice en la carrera al baño.. :roll:), soy tan dyesel como tú y necesito calentar mucho, voy cogiendo velocidad a medida que transcurren los km, de modo que es muy fácil que destroce la carrera pasándome de ritmo en los dos o tres primeros km.., tampoco lo doy aprendido..., y además, la salida fue otra vez desde muy atrás (o será porque cada vez hay más gente...? ); pero, no te preocupes, un día de estos aprendemos y estos se van a enterar... Disimulando y, por cierto, sabes una ventaja de no tener entrenador.... ? A mi nadie me riñe.... Guiño Ríndose :lol:

Respecto al resto, disfruté muchísimo, hablé hasta por los codos con un montón de gente (de ahí no calentar... ), conocí a muchos foreros a los que no controlaba físicamente :Pardo, Tamariz, DoctorSlump... vi a Bugarín, desde la Vigo-Bayona que no coincidíamos... (volvimos a hablar de quedar para hacer un domingo de orientación bajo su dirección, tendremos que hablar... :-D), me alegró ver también a Manwe, Buker y María, a Fojeteiro, o Ojordo.... Conocí, por fin!!! a Corroseguro, por cierto animadísimo y hablando con todo el mundo...

Y acabo felicitando a Lestrove, que está que se sale 8O, a Gallego, idem, a Xolinha, lo mismo, y a todo el Car de Santiago que lo hizo magnificamente bien... No me olvido de Vicman, lo siento Triste y de Keniatablanco (ánimo Angel!!!), ni de nuestros animadores especiales Flip y Lentoperosejuro, que no correrán, pero se portan de maravilla, ni de kene que me guardó la ropa. Moi feliz

Del tercer tiempo "non coment", si alguien quiere saber como lo pasamos que se apunte a la próxima... , sólo decir que me alegró un montón volver a coincidir con Yosi, Urko y Banderas, del resto no hablo, porque os tengo muy vist@s.... Guiño

Piti, te echamos de menos. Triste

Saludos a tod@s. Moi feliz
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:28
Asunto:

Mi primera carrera en Santiago. No debería de haber corrido por la contractura del pasado fin de semana en Ames en el gemelo, pero la ilusión de ver como erá la carrera pudo más que la cabeziña.
Aunque me presenté a pocos porque fue todo muy rápido estoy en la foto: agachado en la izquierda de la imagen.
Salí con la intención de ir muy despacito para no cargarme el gemelo, fui con los de Marín hasta el km 4 (que espectaculo le dan a la carrera) a partir de eso me empezó a doler el gemelo y con tal de no abandonar se me ocurrió la genial idea de ir haciendo una especie de marcha que me permitía poner el pie cogeando, curiosamente después de pasar la cuesta de Vite me pasaron las molestias y a toda mecha hasta la meta.
Al final lo logré, llegué en hora y diez minutos sabiendo que puedo hacerlo en menos de una hora (objetivo marcado para el año que viene), me gustó mucho la carrera y el recorrido (me van esas cuestas arriba y abajo).
Por mi fore 12.16 Km
Comparto las críticas de lentoperoseguro, yo fui uno de los que pasó la poli a toda leche en S. Roque y nos metieron un susto que no veas.
En cuanto a la camiseta aunque está claro que no hay obligación de darla, es un recuerdo y por lo menos que puedas escoger tu talla, a mi me toco una S y peso 83 kg, la calidad para haberlas pagado una marca del nombre de acsis deja mucho que desear..
Prefiero que en vez de darme ese corpiño tan sexi me diesen un acuarius al llegar.
Aunque estas quejas están bién creo yo para intentar mejorar una carrera ya de por si muy buena.
Hasta la próxima.
Tucho

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/05
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:30
Asunto:

El mio marco 12,150 y el de un colega 12,160.
Saludos
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:38
Asunto:

... por si no os habéis enterado, si entráis en la página de championchip, con vuestro usuario, podréis ver dentro del apartado "Mis resultados".. vuestro tiempo oficial y la posición.

Oh, entre los 2.200 primeros, y Montse entre los 2.500. Sorriso Eso la va a animar mucho, y ya estamos apuntados para la carrera de O Porriño. Lo que no entiendo es eso de "Pto. Cat. 15".
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:44
Asunto:

como es posible que no esté la general y si de manera individual??
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:44
Asunto:

Hola a todos, veo que andais como motos, yo sin embargo no tuve buenas sensaciones en ningún momento, salí muy atrás y despues con la cantidad de gente que había no era capaz de coger el ritmo.
Era la primera vez que corria esta carrera y la verdad es que me encantó, sobretodo el final que es espectacular.
Tengo una duda: el tiempo que refleja championchip es el total o es el que haces desde que pasas por la alfombra de salida hasta la llegada porque por mi reloj creo recordar que hice 50:14 y en champiochip pone 51:13.
Un saludo
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:54
Asunto:

Mis más enhorabuenas a todos los que habeís corrido esta preciosa carrera. Yo me adjunto al grupillo de lesionados que ahora estan descansando para daros mecha en futuras carreras.

Saludos
pardo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/07
0 Carreiras
195 Mensaxes
A Coruña. (Millenium - Punta Herminia - Millenium)
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:55
Asunto:

uri escribió:
como es posible que no esté la general y si de manera individual??

Yo me preguntaba exactamente lo mismo. Me gustaría ver la lista completa para comprobar cuanta gente participó y poder comparar mi tiempo con la lista general.

Solo se me ocurren dos posibilidades:

1) Que las clasificaciones individuales se carguen de forma más o menos autómatica (importar un fichero en una base de datos o algo así), mientras que la general conlleve algo más de trabajo manual y todavía no hayan tenido tiempo.

2) Que no les dé la gana de sacar la general por algún motivo (pero no se me ocurre ninguno razonable).
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 18:06
Asunto:

Motivo: ¿Vender más periódicos?

Hablo por hablar, y por lo que recuerdo de lo hablado el año pasado por el mismo motivo... Disimulando
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 18:11
Asunto:

Pois vou eu ca miña crónica da que me quedou un sabor agridoce.

O día xa escomenzou raro, xa que tivemos que dar volta a casa para buscarlle a cazadora da nena maior, perda de máis de 10 minutos, e como xa iamos mal de hora, chegada o punto de aparcamento caseque as 10.
Cando os do club me van a entregar o dorsal e mailo chip, non coinciden os mesmos, xa que non hai ningún chip con ese nº, así que corro co máis similar dos que quedaban.
Así que xa tiña a adrenalina pola nubes antes de empezar a quentar, breve quecemento cara Xoan XXIII, a colocarme na linea de saida, donde a pesar de intentalo non avanzo todo o que quería (e faltaban 7 minutos), polo que tardo sobre 15 segundos en pasar pola saida. Pero eso non é o peor, despois o tapón que collin foi monumental, e zig-zagueando dun lado a outro, freando etc. (vin a Lestrove nas mesmas pola mitad da subida), a lástima foi ver o P.K. 1. polo que pasei en case que 5', polo que me entrou unha ansiedade enorme e empecei a darlle zapatilla, facendo os 2 seguintes en 7', polo que decido frearme xa que a ese ritmo non aguantaría toda a carreira.
Así que ata o campus collo un bo ritmo, recuperando do anterior, pasando por debaixo de 26 polo control e a partir de ahi vou incrementando paulatinamente o ritmo, ( Pero xusto o paso por Galeras (faltando 4 Kms), comprobo que a zapa onde levo o chip, estase empezando a desatar, e empezo a dudar paro/sigo, e sigo mirando cada pouco para ela, non me fora a caer.
A subida de Vite moi ben adiantando a moita xente, e en canto corono a dalo todo, (gracias polos animos Lentoperosejuro) o que noto e que dende un pouco antes de Xeografía a zapa esta caseque desatada e noto algo de falta de estabilidade, pero ahi xa non se pode parar, e milagrosamente (Será por Santiago) o chip aguantou ata o final.
Tempo final polo meu crono de 47'20" pero onte se me situara ben na saida e non pegara esos cambios bruscos nos Kms. 2 e 3 andaría polos 46'. Unha ocasión perdida, pero a culpa foi miña.
O final saudei a Gallego refrendando o seu estado de forma e a FleKy, fastidiado pola rodilla e xa cando me ia a SuperLubo, o de super poñollo eu. Ríndose Ríndose

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos