Foros ›
¿Cándo se abre a inscripción no Duatlón de Santiago?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 8:40
Asunto: Re: ¿Cándo se abre a inscripción no Duatlón de Santiago?

oregui escribió:
JacoboDC escribió:
Yo de media hago 12000 de natación, 180/200de bici y 35/45 de carrera. Y me da para hacer desde un sprint a tope( nadando por debajo de 10:30) hasta hacer un MD llano por debajo de 4h:25. El margen de volúmenes es muy amplio según los objetivos que se tengan. Pero por ejemplo yo no le aconsejaría a nadie meterse a un olímpico si nunca ha nadado unos 2000 m seguidos o si no rueda en bici unos 50/60 kms seguidos. Ahora, cada uno es libre de hacer lo que desee. Soy de los que opina que un Ironman lo puede acabar cualquiera, medallita de finisher, foto para el Facebook y soy un fenómeno, pero también opino que los arranques de valentía, los justos. Pero a veces debería primar la cordura, y si en un sprint por ejemplo una persona nada en 20' los 750, o en la bicicleta hace una media de 24 kms/h, yo le recomendaria que intente bajar ese tiempo paulatinamente antes de meterse a mayores distancias. Eso de "yo soy de largas distancias" me parece un cuento chino.

Perfectamente lo que quería yo expresar. Está claro que cada persona es un mundo, pero lo de los ARRANQUES DE VALENTIA me encanta. Cada vez veo a más gente motivada demás que en ese arranque extra de motivacion se apunta a un olimpico, un MD o un IM creyendo que con cabeza y un poco de entreno esta hecho, por eso que dices tu de SOY MAS DE LARGAS DISTANCIAS...

Totalmente de acuerdo, pero oregui, de ahí a decir que hay que hacer 60kms de carrera a pie a la semana para poder terminar un olímpico con garantías hay un trecho, te has pasao Disimulando
chinasky

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/13
1 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 10:59

hombre jacobo entrena eso y seguramente duro porque es asiduo top10,se puede terminal un olimpico dignamente con menos volumen pero es que cada cuerpo es un mundo alguno corre y corre y no baja de 4 min/km por ejemplo y otro con nada ya se mete series de 1000 o mas a menos de 3:30,yo por mucho que nade voy a 2min 100 en sprint o en una travesia de 4000...
peter

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/10
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 13:18

Lo que Yo no termino de entnder es por que tanta obsesion por doblar las distancias si a duras penas eres capaz de terninar un sprit .El año pasado en Oleiros 1 hora y 58 minutos este año media maraton de A Coruña 1h 50 m y segun Tu sufriendo desde el km 17 y pretendes hacer la maraton,Feexinio creo que deberias adactarte a lo que tu cuerpo te dicta y no hacer cosas que realmente no estamos capacitados para terminar biem. NO me lo tomes a mal es solo una reflecxion.
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 14:06

nikr0 escribió:
oregui escribió:
JacoboDC escribió:
Yo de media hago 12000 de natación, 180/200de bici y 35/45 de carrera. Y me da para hacer desde un sprint a tope( nadando por debajo de 10:30) hasta hacer un MD llano por debajo de 4h:25. El margen de volúmenes es muy amplio según los objetivos que se tengan. Pero por ejemplo yo no le aconsejaría a nadie meterse a un olímpico si nunca ha nadado unos 2000 m seguidos o si no rueda en bici unos 50/60 kms seguidos. Ahora, cada uno es libre de hacer lo que desee. Soy de los que opina que un Ironman lo puede acabar cualquiera, medallita de finisher, foto para el Facebook y soy un fenómeno, pero también opino que los arranques de valentía, los justos. Pero a veces debería primar la cordura, y si en un sprint por ejemplo una persona nada en 20' los 750, o en la bicicleta hace una media de 24 kms/h, yo le recomendaria que intente bajar ese tiempo paulatinamente antes de meterse a mayores distancias. Eso de "yo soy de largas distancias" me parece un cuento chino.

Perfectamente lo que quería yo expresar. Está claro que cada persona es un mundo, pero lo de los ARRANQUES DE VALENTIA me encanta. Cada vez veo a más gente motivada demás que en ese arranque extra de motivacion se apunta a un olimpico, un MD o un IM creyendo que con cabeza y un poco de entreno esta hecho, por eso que dices tu de SOY MAS DE LARGAS DISTANCIAS...

Totalmente de acuerdo, pero oregui, de ahí a decir que hay que hacer 60kms de carrera a pie a la semana para poder terminar un olímpico con garantías hay un trecho, te has pasao Disimulando

Puse de 45-55 no 60. De 45 a 60 hay una diferencia de 15kms.
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 14:08

peter escribió:
Lo que Yo no termino de entnder es por que tanta obsesion por doblar las distancias si a duras penas eres capaz de terninar un sprit .El año pasado en Oleiros 1 hora y 58 minutos este año media maraton de A Coruña 1h 50 m y segun Tu sufriendo desde el km 17 y pretendes hacer la maraton,Feexinio creo que deberias adactarte a lo que tu cuerpo te dicta y no hacer cosas que realmente no estamos capacitados para terminar biem. NO me lo tomes a mal es solo una reflecxion.

+1000. Ahora parece que si no hace medias maratones, ironmans, travesias de 10km, maratones, ultra trails y brevets eres un matao, pero que queréis que os diga, yo soy el primer globero en esto y tan a gusto que estoy
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 14:24

chinasky escribió:
hombre jacobo entrena eso y seguramente duro porque es asiduo top10,se puede terminal un olimpico dignamente con menos volumen pero es que cada cuerpo es un mundo alguno corre y corre y no baja de 4 min/km por ejemplo y otro con nada ya se mete series de 1000 o mas a menos de 3:30,yo por mucho que nade voy a 2min 100 en sprint o en una travesia de 4000...
JAJAJAJAJA. Ríndose Ríndose Hai tempo que mudei a cantidade pola calidade. Pero eu refirome a que cos volumes que dicía o compañeiro, hai xente que fai Media Distancia sen problemas. Non dixen os volumes que se deben facer Parar , de feito eu fago o que me mandan en función da competición. Pero recalco que o primordial é DISFRUTAR, a estas altura ir a sufrir a unha carreira pareceme unha tonteria.
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2016, 14:33

Uff es que veo que los volúmenes van a depender mucho de la base (lógicamente) pero si estas en casi 2 horas un sprint y apenas pasas de 50 km en bicicleta te queda mucho trabajo de base. Hacer el olímpico con idea de tardar 4 horas me parece un sufrimiento innecesario!! Ahora bien los tiempos de corte por ejemplo en baiona si te dan las 4 horas pero justas…

NATACIÓN: 60 minutos. As 10:35 h. cortarase este sector.
CICLISMO: 150 minutos. Ás 12:05hscortarase este sector (o deportista xa ten que estar correndo). CARREIRA: As 13.30 horas finaliza a proba.
Quen os supere será retirado ou retirada da competición
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 7:28

A ver peter, tienes el concepto equivocado, que sea "lento" no significa que no pueda con una prueba ¿lo entiendes meu?
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 7:38

feexenio escribió:
A ver peter, tienes el concepto equivocado, que sea "lento" no significa que no pueda con una prueba ¿lo entiendes meu?

Creo que no se refiere a lo de lento, sino que en determinadas pruebas a parte de los cortes, en los cuales llegarías muy justo, se refiere a que el cuerpo tiene que estar entrenado para hacer determinados cosas en un tiempo determinado.

Yo creo que hay cosas como lo que dices de un Olimpico en 4 horas, un sprint en 2 horas, una media en 2 horas, son tiempos muy amplios para poder enfrentarte a otras pruebas de mayor exigencia.

En mi opinión y viendo tus tiempos y tus volúmenes, lo que yo haría sería afinar más en ese tipo de pruebas. Haría sobre todo cosas más cortas pero más intensas. Carreras de 5-10k. Triatlones sprint o incluso supersprint. Travesias a nado entorno a 1000m... Ese tipo de cosas para ir ganando un poco de chispa
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 8:04

Pues sigo sin estar de acuerdo, lento pero seguro y acabando aunque sea de los últimos, insisto, estamos obsesionados con ser "rápidos" y hay mucha, mucha gente que relativiza lo de ser rápido y valora "acabar" una prueba, evidentemente todo tiene una progresión, pero ¿por qué progresión significa progresión rápida o veloz? puedes progresar en fondo, evidentemente a todos nos interesa ser más rápidos. Hace tiempo que no envidio a los rápidos, me envidio a mi mismo cuando mejoro mis tiempos. Saludos cracks.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 8:25

Principio de carga progresiva en el entrenamiento: este principio dice que con cargas cada vez más elevadas vamos consiguiendo las metas.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 8:30

Peter por otro lado será mi cuarta maratón, si conoces atletas que terminan bien una maratón, nómbrame uno.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 8:40

Vamos a ver Feexenio. Imos por partes. Ti pides consello, e daseche. Outra cousa é que non che guste leer o que se che aconsella porque non entra nos teus plantexamentos.
Seguidamente, vou facer unha pregunta. Qué ten máis merito, correr un 5000 por debaixo de 17 ou unha Maratón en 4h e pico? O eterno dilema....
Respecto ao triatlon. Se apenas fas 50 kms na bicicleta e como ti dis, que nadas os 2000 seguidos a duras penas e as túas previsións son de ir por enriba das 4 horas, a realidade é que(baixo o meu punto de vistabe e o da túa integridade física) NON estás preparado para afrontar un triatlon olímpico. Outra cousa é que digas "Por mis cojones que lo hago" e te metas á aventura. Pode sair ben...pero o máis normal é que os últimos kilómetros da carreira sexan unha agonía ou simplemente remates camiñando. É valido? Totalmente. Dependendo da proba daranche a tua medalla de finisher, e poderás compartila no Facebook e que todo o mundo sexa partícipe da túa hazaña.
Pero como se ve nalgunhas probas, por exemplo aos 300 m da saida da natación, xente nadando a braza ou a espalda con 1600 m por diante todavía, ou na bici mirando a paisaxe e poñendo en risco a outros corredores (a min xamais me estorba nadie nunha proba,pero o pensamento "Eu paguei coma os demáis e non teño porque ir pola dereita" está moi implantado) ou xente que fai a media maratón dun MD camiñando...Iso é que realmente esa persoa non está preparada para o que está facendo.
A realidade é que se ainda non dominas a distancia sprint, o que deberías é seguir collendo experiencia nela. E se non fas máis que sprints, pois non pasa nada, nin por facer máis distancia se é mellor deportista nin se ten máis mérito.
Moita xente ten estipulado a orde cronolóxica sprint,olimpico,Half e Ironman, e despois?? Xa se cumpliron as etapas, non queda nada por riba diso. A min persoalmente atraeme o Ironman, pero apenas dou rematado un Media Distancia en boas condicións como para plantexarme o dobre.
Falas de que te envidias a ti mesmo cando melloras os tempos. Pois ahí tes o reto. Intenta mellorar os tempos en sprint primeiro e despois cambia de miras, pero primeiro domina o medio, que sexa o teu corpo quen marque os tempos e non a cabeza ou as fantasías. Espero que o tomes coma o consello que pediches. Pero recordoche, é un consello so, se a cabeza che pide grandes distancias adiante con elas. SAÚDOS
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 8:54

100% dacordo contigo JacobDC, e por iso che pido consello. O que non admito é que ós lentos digamos que se nos menosprecie, pode un ser lento e rematar en condicións unha proba.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 9:45

Ahí xa non opino, cada un é libre de facer co seu corpo o que queira e o respeto. Considero que non hai nin xente rápida nin xente lenta. Simplemente uns están mellor preparados que outros. Para min ir correr unha Maratón por enriba de 4 horas e pico non ten sentido vexoo coma un calvario máis ben, pero so é unha opinión persoal. O que o faga e estea orgulloso que o disfrute.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos