Foros ›
XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 21:55
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

miko, el tema lo puedes solucionar facilmente, llama a emesports y le expolicas tu caso, a mi ya me a pasado en una carrera en boiro, que se me fue la pinza a la hora de apuntarme, los llame y pague la inscripcion y me dieron el dorsal an la misma carpa de emesports, te repito suelen llevar algun dorsal de mas. saludos y disfruta de las carreras.yo tambien llevo pocas carreras y como dice maxi ahi arriba, a mucha gente le molesta la gente sin dorsal mas que nada xq en algunos casos de chulean de no pagar, pero se nota que esa no es tu intención, todas las dudas que tengas las puedes preguntar sin problema, yo tambien tuve algun malentendido en este fooro, pero al final solo queda en anecdotas y de eso tambien se aprende, un saludo y ojala puedas estar mañana en padron
miko10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/01/16
1 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 23:40
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Muchas gracias por contestar a los dos, mañana si me doy adaptado llamaré o intentaré ponerme en contacto con emesports, me parece una carrera interesante y tiene buena pinta.
Un saludo
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Feb 2016, 23:52
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Creo que hay que tener cuidado con opinar sobre la gente wue corre con o sin dorsal.

Yo he visto casos variopintos y muchas veces a pesar de ir sin dorsal han pagado la inscripcion como tu.

Olvidos de dorsales en casa, rotura de dorsal y caida de este sobre todo con la lluvia... y sobre todo en las carreras de Lugo a los que vamos de fuera no permiten recogida del dorsal el mismo dia con lo que corres igual con tu chip amarillo pero el reglamento te impide recoger el avituallamiento. Y mas casuisticas en las que a pesar de no llevar dorsal el corredor ha pagado la inscripcion.

No insultemos a nadie porque ademas de maleducados igual los que nos equivocamos somos nosotros.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 10:30
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

papero escribió:
Creo que hay que tener cuidado con opinar sobre la gente wue corre con o sin dorsal.

Yo he visto casos variopintos y muchas veces a pesar de ir sin dorsal han pagado la inscripcion como tu.

Olvidos de dorsales en casa, rotura de dorsal y caida de este sobre todo con la lluvia... y sobre todo en las carreras de Lugo a los que vamos de fuera no permiten recogida del dorsal el mismo dia con lo que corres igual con tu chip amarillo pero el reglamento te impide recoger el avituallamiento. Y mas casuisticas en las que a pesar de no llevar dorsal el corredor ha pagado la inscripcion.

No insultemos a nadie porque ademas de maleducados igual los que nos equivocamos somos nosotros.

¡¡Sabias palabras amigo Papero!! Vémonos hoxe en Padrón.
Monchaales

Novo foreiro
Novo foreiro
28/01/14
40 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 10:33
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Daniel_balado escribió:
A min tamén me parece mal que uns paguemos a inscrición da carreira e outros queiran ou poidan chegar a ir pola cara pero a ninguén lle parece mal que as mulleres non teñan servizo de duchas. Non sei enton se elas deberian pagar menos por non ter os mesmos servizos que os homes. Supoño..
. Hai que ler ben, no grupo escolar hai duchas para homes e mulleres, o di o reglamento
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3723 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 11:27
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

papero escribió:
Creo que hay que tener cuidado con opinar sobre la gente wue corre con o sin dorsal.

Yo he visto casos variopintos y muchas veces a pesar de ir sin dorsal han pagado la inscripcion como tu.

Olvidos de dorsales en casa, rotura de dorsal y caida de este sobre todo con la lluvia... y sobre todo en las carreras de Lugo a los que vamos de fuera no permiten recogida del dorsal el mismo dia con lo que corres igual con tu chip amarillo pero el reglamento te impide recoger el avituallamiento. Y mas casuisticas en las que a pesar de no llevar dorsal el corredor ha pagado la inscripcion.

No insultemos a nadie porque ademas de maleducados igual los que nos equivocamos somos nosotros.

Eses casos que comentas, son os dunha minoría, os que levamos un tempo nesto, temos visto de todo. [...]
Eu non dubido que o foreiro que iniciou o debate fixoo de boa fe (xa que é novato neste mundo), pero é que fixo a pregunta dentro do prazo de inscripción. Se tes gañas de ir pois te apuntas e se ao final non podes asistir pois mala sorte, perdes 6€, pero vas dentro da legalidade.
Ou lle mandas un correo a empresa cronometradora e se cadra te da unha solución.
Facendo unha pregunta nun foro, arriscaste a que te contesten de multiples maneiras, e non sempre van a ser amables as respostas.
Un saudo.
Daniel_balado

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 12:39
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

.
miko10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/01/16
1 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 14:41
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Dos cosas:
1) hice la pregunta en plazo de inscripción porque evidentemente ante la duda pregunto, antes de perder 6 euros habrá que informarse digo yo.
2) preguntado en un foro intento que me conteste gente que sabe y me informe, por eso entro en un foro especializado. Si quisiera que me contestarán mal o sin amabilidad, preguntaría en un foro de pádel o pesca, es decir, donde no debo. [...]
Un saludo y suerte a todos los que vais a la carrera.
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
90 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 19:28
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Excelente carreira! noraboa a todos!
alavou

Maratoniano
Maratoniano
13/07/15
5 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 22:35
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Moi boa Carreira. Organización 10.
Pero estou canso da escasez de duchas e da agua fría. E xa sei que e boa para a circulación.


Última edición por alavou o Dom, 21 Feb 2016, 5:32; editado 1 vez
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3052 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2016, 23:34
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Mi primera carrera en Padrón y la verdad, he quedado contenta. Excepto el tiempo, que es lo único que la organización no puede controlar, quizás demasiado ventoso y caluroso para la época del año. Me quito el sombrero ante los chicos del servicio sanitario...en esta carrera tuvieron varias incidencias y la verdad, los vi correr a un ritmo que ya me gustaría a mi tener. Recogida de dorsales e información, de 10. Correr por empedrado... no os voy a mentir, cuesta y desequilibra. Pero en líneas generales, matrícula de honor para la carrera y seguro que repito Sorriso
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2016, 11:22
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Eu tamén debutei ontes en Padrón, e teño que dicir que me pareceu unha carreira moi ben organizada, con todo o necesario próximo á saída/meta: Entrega de dorsais, servicios, aparcamento, bar, duchas. Os traballo dos voluntarios moi bo. Gustoume o sistema de papeleiras-canasta para tirar as botellas de auga nos avituallamentos intermedios, inda que teño que pedir desculpas, porque eu collín 2 botellas, e cando acabei de beber/tirar polo lombo a 2ª xa se acabaran as papeleiras e tivena que tirar ó chan. En canto á carreira en si, para min non foi nada digna de recordar. A calor mátame e seino, vin todo o viaxe dende Muras a Padrón mirando o termómetro da temperatura exterior do coche: 10º á saída, 13º en Teixeiro, 16º en Santiago...19º En Padrón!! En canto me apeo xa digo que "Si lo sé no vengo" Nono Así que comezo moi pouco motivado xa que sei que tarde ou cedo vou petar e sufrirei coma un can. Comeza a carreira. Os 2 primeiros kms ben pero en canto entro na zoa de grava o rítmo resíntese. Logo ó xirar cara o outro lado do río, o aire en contra empeora a situación. O tramo de contrameta ate a ponte para cruza-lo río e entrar na alameda faiseme longo, e a calor xa me está minando. Logo do paso por meta, co avituallamento e o mellor tramo de asfalto, recupero un pouco, ate máis menos o km 7.5 donde o aire en contra e a calor se unen para machacarme Muerto , pásaseme pola cabeza parar a andar un anaco, pero non o fago. Chego á contrameta e desta vez o tramo ate a ponte non se me fai tan longo, comezan os adoquíns e vese ó lonxe a meta. Sorprendome que me queden forzas para apretar e acelero. Entro esprintando cousa que case nunca fago. Satisfecho

Logo eso sí, as duchas con auga fría sacáronme a calor de golpe.

PD: Nunca tantas gañas tiven de amordazar a alguien (en sentido figurado e que ningués se ofenda Payaso ) como ó Speaker cada vez que repetía aquel o de: "...E que sorte tivemos hoxe en Padrón con este día de sol e calor" Silbar Especialmente cando o oía faltando km e medio para a meta.
Lucivase

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/14
107 Carreiras
73 Mensaxes
Culleredo
Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2016, 12:36
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Debut en Padrón ayer por mi parte y muy contenta con la organización, voluntarios, protección civil y muy buen ambiente! Repetiré seguro! Muy buena idea las papeleras canasta, lo único que las retrasaría o pondría alguna más adelante, en mi caso terminé por dejarle la botella a un chico de protección civil en el km 6 y poco ya que tirarla por los laterales del trazado me parece de muy mal gusto, además de una falta de respeto a la organización y al medioambiente.
Los famosos adoquines efectivamente son de la muerte, bajé un poquito el ritmo para no llevarme ningún susto e irme con un regalo para casa.
Nos vemos para el año en Padrón!! Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3723 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2016, 13:51
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

Despois de varios anos de ausencia volvín a Padrón, e supoño que a min como a moitos, esto de correr tan cedo pola tarde cústanos un montón, eu levei a comida no estómago incordiandome toda a carreira.
Tiven malas sensacións dende o principio ata o final, e encima o GPS, apagouseme xusto antes de comenzar polo que fun sin referencia algunha, e como non ia cómodo nin lle preguntei a ninguen polo tempo durante a carreira.
Como consuelo quédame que case que clavei as duas voltas en tempo, 1" máis rápido a 2ª volta.

Carreira ésta moi ben organizada, co handicap do asfalto nalgunhas partes do percorrido que está un pouco mal e o tramo de adoquins, chanciña e homologada, que máis se pode pedir.
Respecto ao das duchas, eu fun ao Pavellón e estaba quente de máis cando nos duchamos, custaba meterse. Pero xa me ten pasado noutra ocasión, non sei se nesta carreira, na desaparecida de Lestrove ou na de Pascoa de sairme fría por tardar en ir a ducharme.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2016, 20:31
Asunto: Re: XIV Carrera popular de Padrón 10km 20/02/16

me encanto la carrera, el año pasado no me habia ido contento, ya que fui de acompañante de una chica y no pude disfrutar de correr a mi ritmo, pero este año si la disfrute, buena organizacion en todos los aspectos.
saludos y hasta el año que viene o a la carrera de pascua.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos