Ronin escribió: |
Sin duda una de las mejores carreras de Galicia, no solo por el paisaje si no por el trato al corredor. Si no hay novedad este año también iré y a tratare de bajar de la 1:29:45 del año pasado. PD: es un buen test si se prepara la MM de Pontevedra |
Kurty escribió: |
Pois en principio espero ser da partida coma os anos anteriores. O que vexo e que adiantades unha hora a partida, se a hora correcta e a das 17:00, teremos que comer cedo para facer ben a dixestión, que non me pase coma onte en Padrón. |
ocucodevelle escribió: |
Espero repetir este año. En la segunda edición el recorrido, la organización y el voluntariado fueron de lujo |
cor71 escribió: |
Creo que nesa fecha non vou poder, pero aconsello a todo o mundo que queira e poda que participe nesta bonita carreira, eu participei o ano pasado e quedei moi contento por todo, organización, ambiente, paisaxe...100% recomendable. |
xose9 escribió: |
Ahí estaremos, espero que correndo e se non pode ser, colaborando no que nos diga Iván como na edición anterior. |
Alfonsorf escribió: |
Se non hai novidade vemonos en Ribadeo. Eu irei por 2ª vez, e dende a miña mais humilde opinion a mellor media das que levo visto . Percorrido de 10 pola sua fermosura , un placer poder correr a escasos metros dos acantilados. Felicitacions a organización por confirmar a fecha con tanta antelación , que tomen nota as outras medias. |