Ven, 05 Feb 2016, 15:54
Asunto: Condicións para federarme
Conto un pouco a miña dúbida.
Son corredor veterano, de Pontevedra, m- 45, do montón, levo pouco máis dun ano e vexo que hai moita xente federada. Por veces gustaríame federarme porque vexo que ten algunhas ventaxas, seguro, competicións exclusivas, pista. Xa sei que non é imprescindible, pero paréceme recomendable.
Pero o que pasa e que independente sae bastante caro e por clubes non sei como facer, porque a min gustame ir por libre, non quero adestradores, nin presións de ningún tipo, é dicir, non mo quero tomar moi en serio. Seguir disfrutando das carreiras e escoller ás que vou e ás que non. As carreiras que máis me gustan son as millas, os 5k, e as distancias curtas.
Sabedes dalgún clube que non poña pegas para esto? Piden marcas mínimas? Hai obligatoriedade de ir adestrar co clube? É necesario ir ás carreiras que che digan? Tampouco son un bicho raro, pero por razóns de traballo e lugar de residencia non podo comprometerme para despois non cumplir.
Por eso me gustaría saber se hai algún clube que reúna estas características, de cara a federarme para a temporada que ven.