Foros ›
PORTOSIN T RETA [27/02/2016]
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2016, 21:26
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

pois eu cheguei ali e non me chegou ningun correo
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2016, 21:35
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

jorgillo escribió:
pois eu cheguei ali e non me chegou ningun correo
a nos chegounos cando xa estábamos alí,baixo a miña opinión non o fixeron ben,igual que levo todalas edicións da Sin son participando e sempre lle din a noraboa pola organización aquí non podo darlla,onte escribinlle unha mensaxe porque a Xunta suspendera todalas probas escolares da fin de semana e escribinlle para asegurarme de que se ía celebrar e contestáronme que todo seguía en pé e hoxe fanos ir hasta alí e unha vez vou coller os dorsais os demáis corredores dinme que se suspendeu todo,neses intres nin facía aire nin chovía,non sei despois,Miguel Mayán díxome que era por seguridade e entendo que así sea cando hai risco pero eso decídese un día antes como fixo a Xunta e non 30 minutos antes de empezar as carreiras.
jorgillo

Maratoniano
Maratoniano
1/10/12
30 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2016, 23:34
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

correro escribió:
jorgillo escribió:
pois eu cheguei ali e non me chegou ningun correo
a nos chegounos cando xa estábamos alí,baixo a miña opinión non o fixeron ben,igual que levo todalas edicións da Sin son participando e sempre lle din a noraboa pola organización aquí non podo darlla,onte escribinlle unha mensaxe porque a Xunta suspendera todalas probas escolares da fin de semana e escribinlle para asegurarme de que se ía celebrar e contestáronme que todo seguía en pé e hoxe fanos ir hasta alí e unha vez vou coller os dorsais os demáis corredores dinme que se suspendeu todo,neses intres nin facía aire nin chovía,non sei despois,Miguel Mayán díxome que era por seguridade e entendo que así sea cando hai risco pero eso decídese un día antes como fixo a Xunta e non 30 minutos antes de empezar as carreiras.

pasoume exactamente o mesmo
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 1:00
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

a organizacion mollouse moito co dia Portosin T Reta,pero vin varios aspectos a millorar:

no meu caso corrin o "ultra Trail".
xa de entrada este nome quedaballe moi grande.
nin por distancia se podia considerar un Ultra.
nin polo percorrido se podia considerar un Trail.
o cortalumes e a zona arborada antes da base E.V.A. 10 estaban moi ben,pero ata ahi o bo.
o resto era pisteo innecesario,por non falar do monton de asfalto que chupamos.

categorias:
teño 33 anos e compito en Master 40,como se come eso????

a entrega de trofeos...
saimos as 11 da mañan Trail e UltraTrail.
os do Trail acabarian as 12:30 ou asi ,e nos as 14:30,quen e o iluminado que pon a entrega de trofeos as 21:00 ????

repito,a organizacion mollouse moito en montar todo este petate,pero estaria ben que se plantearan algunhas cousas.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 9:56
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

A min pareceume que a proba tiña o caracter festivo que anunciaron. As distancias, desnivel e tecnicidade do terreo era para que a xente se animara a participar e desfrutase.

Non quero esquecerme do prezo da inscripción que buscaba que a xente se animase.

Sinalización perfecta.
Abastecementos máis que suficientes.
Voluntari@s excepcionais.
Vistas inmellorables.

Por poñer un pero.... auga fría nas duchas... jeje.

Noraboa pola iniciativa.
Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/10
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 12:35
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

pois a min a proba gustoume (aparte foi o meu debut na longa distancia).
O percorrido bonito (certo que bastante pisteo), todo ben sinalizado, bos avituallamentos...ainda que nos derradeiros km ter que correr pola area menudo castigo, jaja.
Por certo, onde se poden ver as fotos?
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 17:12
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

Da andaina colgaronas no Facebook, do trail e Ultra de momento no
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 18:40
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

A mí me gusto la prueba. Si bien es cierto que había mucha pista y bastante asfalto, también hay que reconocer que era una prueba de iniciación, o bueno eso me pareció a mi entender ya que la dificultad técnica era baja.

El día que tuvieron los organizadores fue pésimo, por lo tanto todos los esfuerzos por sacar la prueba adelante son meritorios. Otros en su lugar hubiesen suspendido y listo.

La señalización, avituallamientos todo bien, lo único malo, la ducha fría!!!!! Pero ya es tradición en este tipo de carreras. Eche de menos una pequeña carpa o algún sitio donde poder cambiarse y esperar a algún compañero.

Por todo lo demás PER FEC TO!!!!!!
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 18:41
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

Una cosa más, hay clasificación de la cronoescalada????
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2016, 22:32
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

Moi bo trato o que nos dispensaron en Portosín, cunha organización que buscaba coidar todolos detalles. Os voluntarios sempre dispostos a botar unha man e axudarnos en todo o que puideran, sen escatimar en esforzos, para facernos todo máis doado nun día que climatolóxicamente non axudou moito.

As paixaxes bonitas e o percorrido, na sua maioría por pistas, quitando o cortalumes (gustoume o detalle da cronoescalada), algunhas zona de monte e outras de praia. Os avituallamentos xenerosos e as sinalizacións perfectas, non se podía pedir moito maís.

Mágoa que tiveran que suspender as carreiras da tarde, pero a seguridade era o primeiro, e ante calquer indicio mellor evitar calqueira accidente.

Como nota negativa, a min tampouco me gustou ducharme en auga fría, pero todo se compensou tomando logo un bó café.

Como nota positiva, gustoume que a hora de saída fose as 11:00 (incluso para a distancia larga), evitando que os que vimos de un pouco máis lonxe tivesemos que madrugar moito.

Espero que para o ano repitan e se anime máis xente a participar, xa que senon sería un despilfarro de medios.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
toxeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
16/07/13
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2016, 19:02
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

Algúns dos que correo o maratón de Portosin T Reta, pódenme decir en cantos kilómetros saleo. 42 ou menos?
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2016, 19:22
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

No meu Gps doume 40,2 kms.
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2016, 21:28
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

No meu 46 Disimulando pero o fiable e 40, Xa que eu perdín unha lentilla no kilómetro 30 e fixen algunha q outra excursión adicional polo monte hasta que conseguin volver o percorrido correcto Muro
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2016, 0:00
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

40,2 kms. polo meu garmin.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2016, 0:09
Asunto: Re: PORTOSIN T RETA [27/02/2016]

Non foi ultra , logo !!!

Maxi , a ver se nos vemos en Laracha ou Ponferrada !!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos