Foros ›
Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Lun, 29 Feb 2016, 17:56
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

...SEN CAMISETA. Silbar

Suxerencia: Pensando
podedes deixar 3 dias máis de inscrición, (mesmo precio) sen "regalo" de camiseta.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Feb 2016, 20:04
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

karibou escribió:
Kurty escribió:
Veña, que xa hai cerca de 200 inscritos e falta o arreón de inscripcións do final.

Non houbo moito arreón final, pouca participación.

Tes razón, unha avalancha non é que houbera Confuso Confuso , pero nos derradeiros 4 días anotouse máis dun 25% dos inscritos, é tendo en conta que o ano pasado remataron 159, e este ano hai 257 inscritos, parece que algo máis de participación vai a haber.

Ainda que opino como algún compañeiro, que o normal é que estén abertas as inscripcións un par de días máis.
Pero cada organización ten os seus reglamentos, polo que nada que obxetar.

Un saudo, e a disfrutar da media o Domingo.
zairezaire

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/14
22 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Mar 2016, 13:22
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

seguimos sin tener el recorrido.
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2016, 0:21
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

A ver si tenemos un poco de suerte... y no nos llueve!!

Lo del recorrido no os preocupéis, que como son tres vueltas en el km 7 ya sabremos exactamente lo que nos queda jejejeje

Saludos y a disfrutar el domingo!!!
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Mar 2016, 23:04
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

Fer al final apuntados para la carrera de 7 kms mi mujer y yo, una pena la poca participación en esta carrera pero iremos a disfrutar y a ver la ciudad y la gastronomía. .. Sorriso

Un saludo y salud, te veo el sábado.

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2016, 19:50
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

BATCHOCO escribió:
Fer al final apuntados para la carrera de 7 kms mi mujer y yo, una pena la poca participación en esta carrera pero iremos a disfrutar y a ver la ciudad y la gastronomía. .. Sorriso

Un saludo y salud, te veo el sábado.


Nos vemos mañana en al recoger el dorsal

Saludos campeon
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2016, 19:54
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

Perfil aproximado del circuito cedido por Benito

secure-nikeplus.nike.c..._meta=true
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 15:24
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

No ha sido mi mejor día pero nada que objetar a la Carrera. Incluso creo que este recorrido (en sentido contrario al habitual) se hace menos duro.
Felicidades a la Organización y hasta el año que viene.
Cuelgo Resultados.
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 17:13
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

Noraboa á organización... unha carreira moi ben organizada, con moitos bos detalles e un circuito duro pero moi divertido (a parte cross country encantoume jejejeje)

Deica o ano que ven!!
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 20:16
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

Moi ben, noraboa a organización, moi coidada en certos detalles, un saúdo tamén os voluntarios, correctos, amables... ,(non tirar fora dos contedores¡¡ que andaba o pobre apañando botellas onda zona rock). O circuito algo durillo pero ok. Haber po ano...
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 20:29
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

Organización como decía Fer, dentro de sus posibilidades.... yo le diría que perfecta y cuyos miembros le ponen todo el cariño para que salga todo perfecto.... el recorrido nos pareció muy bonito.... de nuevo enhorabuena y espero ir otro año para correr la media maratón.....

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
CorredoirasBueu

Organización
Organización
7/04/15
0 Carreiras
233 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 21:08
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

Hai que dar tres voltas a un circuito pero ainda así foi unha media moi boa de levar, encantounos o paso polo rio e dentro das posibilidades unha organización de 10, recomendable e un ambiente moi familiar, moitas gracias a Fer e a toda a organización
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2016, 22:23
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

Felicitar a organización e a todos os voluntarios por facer posible esta carreira, eu creo que co cambio do percorrido gañou en dureza, apreciación miña e dalgún compañeiro que correu varias edicións.
O día acompañounos, xa que os amagos de chuvia, foron eso amagos, non chegamos a mollarnos. Día fresquiño e sen aire.
Respecto a miña carreira moi contento, saín regulando, xa que sabía da dureza do percorrido, e máis se os derradeiros kms. de cada volta, son de moita subida.
Así que fixen unha carreira moi regular, facendo as 3 voltas moi similares en tempo, 1ª 30'56" e as duas seguintes claveinas en 30'54" cada unha, ainda que a distancia quedouse un pouco corta polo meu GPS., ainda que como eramos poucos as trazadas puidemos facelas moi ben.

Se todo vai ben seguirei acudindo en vindeiras edicións.
Xoán1966

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/16
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mar 2016, 12:08
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta

Noraboa pola organización!!

Dúas suxerencias:
- ¿Non se podería facer un circuito con dúas voltas en vez de tres, aporveitando o magnífico parque que tendes? Sería máis amena a carreira.

- A música que ameniza o evento podería ser menos estridente. A maioría xa non somos adolescentes. Suxiro música galega: Carlos Núñez, Milladoiro, Luar na Lubre....
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 07 Mar 2016, 12:26
Asunto: Re: Media Maratón Carballiño (6 Marzo 2016) Carrera corta 7 km

Eu tamen quero felicitar a organización. Non teño queixas (salvo a música tamen pero xa me quedaron de para o ano ter un merengue ou unha bachata preparada para o meu paso,jaja); eso si, creo que esta carreira perde moita vistosidad se non pasa polo centro do pobo, tanto para os espectadores como para os participantes. Estou seguro que os motivos tuberon que ser importantes para cambiala, pero si podedes tratade de facer que volva a pasar por ali, creo que ganamos todos. E xa postos a pedir si en vez de 3 voltas son duas seria perfecto (porque pedir que fose unha sola xa sei que vai ser moito pedir Ríndose ).

Pola miña parte , moi contento. Dos catro anos foi o único ano no que non sufrin nada e ademais hoxe encontrome perfectamente sin ningun tipo de dolor nin agujetas. E ainda por encima este ano, no que para min que o circuito era mais duro, baixei 12 minutos a miña marca respecto a do ano pasado co cal CONTENTISIMO Bailar Bailar !!!!

Se todo vai ben irei a pola 5 M.M. do Carballiño (houberame gustado ir este proximo domingo os 100 km. pero.......conste que o corazon me di ainda que vaia pero a cabeza dime que non Pensando Pensando )





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos