Magono escribió: |
Estupenda y dura carrera, con algún pequeño fallo en el marcaje (sólo en algún cruce, el resto estaba perfecto) pero que seguro se mejora en la siguiente edición, en la que espero estar para hacer el recorrido completo porque el domingo no era mi día y lo dejé a los 23 km. |
kosoto escribió: |
Boas a todos. Hai vai a miña opinión sobre esta carreira na modalidade de 21 - 23 kms. 1.- Non entendo como sabendo cunha semana de antelación que as temperaturas iban a ser elevadísimas, non se adiantaron os horarios. Se se mandaron wassapp para pedir o pago, por qué non para adiantar os horarios? 2.- Avituallamientos. Sabendo as temperaturas que iba a haber había que ter previsto algún máis. Gracias a que os voluntarios decidiron levar parte do mesmo ao final da subida tivemos un refrigerio ao chegar arriba. 3.- Percorrido. Recoñezo que é un tema persoal. Particularmente soamente me gustou a baixada ao río. O pasar pola meta a falta de 6 kms non me parece boa idea, desconcentra e desmotiva. 4.- Comida final. Xa me pareceu o colmo, despois do calor que pasamos na carreira, estar esperando a pleno sol para comer fíxose insufrible. O sitio para servir era pequerecho e só cabía un prato de cada vez. Nin probei a comida. 5.- Entrega de trofeos. Por si fora pouco o sol que papamos todo o día. Os premios tamén foron a pleno sol. Digo eu que puideron cambiar o "photocall" para o lado contrario xa que houbo tempo de sobra. En definitiva. Espero que nadie se ofenda por esta dura crítica, fágoa coa intención de aportar os puntos negros que eu vin e que se teñan en conta. Recoñezo que iba coas espectativas moi altas porque encántame ese lugar. Creo que a organización non estivo a altura. |
loisdelain escribió: |
Que fechas e que distancia vai a ser no 2016? |