koala36 escribió: |
Acabo de mirar e vexo que hasta as 12 desta noite ainda estan as inscricions abertas. Sei que estou tolo se me anoto, pero estes dias non me sale da cabeza esta proba,asi que creo que en vez de 25 polo menos na salida imos ser 26. Haber cantos kilometros fago; poden ser 20, 40 ou os 100; eso xa se vera o sabado pero non podo estar un ano esperando pola seguinte e ademais dan moi bo tempo co cal polo menos durante os kilometros que poida recorrer disfrutarei das vistas. Ademais pasando polo meu Concello teño que ir si ou si e tratar de chegar polo menos hasta el. |
Achwll escribió: |
Hola fer3494. No tengo tu teléfono. Llego en el tren de Santiago y me hospedo en el Derby. ¿Hay mucha distancia de la estación al Derby? He estado mirando en Google Maps y me pareció que estaba cerca. |
rubenchansada escribió: |
Buenas tardes Tachando los días para que comience la prueba, con nervios!!! Por mi parte lo tengo todo casi listo El avituallamiento imagino será líquido o habrá algo solido(lo digo por irme preparando más provisiones Y en cuanto al pabellón de Silleda habrá posibilidad de ducha o solamente será para recoger la mochila Un saludo |
ferreiro2008 escribió: |
Fernando. ¿El pabellón en Silleda se encuentra en el Camino de Santiago o hay que dar un rodeo para llegar a el?. Y si tenemos que hacer un pequeño rodeo ¿Estará señalizado? |
sende escribió: |
donde recojemos el dorsal los que llegamos el sabado en la iglesia de veracruz o en hotel derby? la salida es en iglesia de veracruz? |
koala36 escribió: |
Boas tardes. A miña idea era ir con zapatillas de trail hasta Silleda e ali cambialas polas de asfalto. Os que xa participastes o ano pasado ou a Fer....que vos parece? Ou sera mellor todo cas de asfalto? Agradezco as vosas opinions. Por outro lado, eu ainda non sei moi ben si chegarei a Carballiño o viernes (bastante tarde) ou o sabado (habria que pegarse o madrugon), todo depende do traballo. Tamen comentar que no reglamento pon que debemos levar os telefonos da organización para calquer incidencia. Eu estuben mirando e non os encontrei por ningun lado. Igual estan e eu non os vin ou e que igual o sabado no los dades antes da salida. Saludos. |