Lun, 21 Mar 2016, 16:19
Asunto: Re: Diario de Sanmikel
Gracias Alcia,por escribir e manter a chispa viva. A paciencia creo que a tiven ata estos días, pero onte e hoxe malas novas.
Levo 6 semáns de fisio, unhas 11 sesións. Tamén con antiflamatorio, e un pouco de bicicleta estática (coa bicicleta non me doe nada).
Onte fixe unhas extensións de cuadricesps no ximnasio coa máquina coa perna mala, e con só 5 kg. Foi moi doloroso. Me doeu igual que antes de que me diagnosticaran a tendinitis. Depois de 3 series de 5 levacións, deixeino, pois non valía para nada pasar ese dor. O contrario, estiven todo o día con dor no xeonllo.
Hoxe tiven sesión co fisio e lle contei o que sucedeu; puxo mala cara. Me contou que isto vai ir para longo. Me dixo que o tendón está listo, que está perfecto, comparado coa rixidez que tivencando chegei. Así que so queda que teña dañado o tendón. Que case seguro que teño unha condromalacia rotuliana.
Que o tratamento que él me ten que dar é o mesmo que estamos facendo, masaxes, antiflamatorio, ultrasonidos, e correntes electricas, xuntando co fortalezemento da zona.
Pero me recomendou ir o médico, a intentar que me fagan unha resonancia, e "glucosamina".
Tratamento conservador é o descrito antes; o outro son pinchazos de cortisona, e último caso bisturí.
Quizias sexa moi pronto, pero mal vou. Bisturí xa confirmo que non vai a ser, e cortisona o vexo tamén que non vou querer.
De momento vou buscar outra opinión con outro físio, e ir o médico a ver como fago para intentar que me fagan unha resonancia. (É o tempo que me vai levar).
Esta tempada o que vou intentar facer, é exercicios de fortalecemento dos cuadriceps, e bicicleta para facer cardio.
Este é o fin do primer capítulo do meu diario, esperemos que non sexa o último.
Todos os compromisos e gañas que poida ter de ir a carreiras, quedan cancelados, doéndome na alma non poder asister a carreiras que tiña moi en mente.
Grazas a todos, por os consellos é ánimos que me destes por aquí.
Débolle moito máis a este foro é o os seus compoñentes, que o que eu puidese pagar; non sei como vou poder amortizalo.
Un saúdo.
Última edición por sanmikel o Lun, 21 Mar 2016, 17:54; editado 1 vez