Foros ›
11 de novembro: Carreira popular de CARRAL
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
milepico

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/07
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 1:35
Asunto: 11 de novembro: Carreira popular de CARRAL

Moi boas.
Este domingo celébrase a XIX edición da CARREIRA POPULAR DE CARRAL, que cada ano organiza a Asociación Xuvenil Mil e Pico. Esta carreira é coñecida pola súa dureza, esperámovos a todos os que non teñades medo. Aí vai un croquis do percorrido e as clasificacións dos anos 04, 05 e 06, fotos e os campións das 18 edicións anteriores.
As preinscricións poden facerse no 981672222 ou no mail milepico @ hotmail.com. O día da carreira, a partir das 11.00 no campo da feira de Carral.
Vémonos alí!!!
[/img][img][/img]
tomablog.com/132histor...004-06.pdf
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 3:35
Asunto:

Si no hay contratiempos iré, saludos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 8:43
Asunto:

Aunque estoy apuntada a Porriño igual por proximidad me acerco a esta
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2007, 23:18
Asunto:

Este Domingo alí estaréi milepico,intentando dar batalla.

Abro lista.
Chacal
Elyana ?
Lestrove

As miñas sensacións dinme que vou quedar nos 10 primeiros. Bailar
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 0:46
Asunto:

lestrove escribió:
Este Domingo alí estaréi milepico,intentando dar batalla.

Abro lista.
Chacal
Elyana ?
Lestrove

As miñas sensacións dinme que vou quedar nos 10 primeiros. Bailar
Tienes que quedar entre los 5 primeros Lestrove!!!!!!!!!!!!!!!
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 8:37
Asunto:

Al final no iré a ninguna carrera este fin de semana,mi entrenador prefiere que siga acumulando Km de entreno con vistas a la San Martiño ya que desde la Pedestre de Santiago entre molestias musculares y catarro he estado bastante parada.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 11:14
Asunto:

Bueno, solo nos quedamos tú y yo, Lestrove, de momento, irá tb. algún conocido mío pero del foro creo que nadie más. Carallo!!!!!!!!!!!!!!
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 15:43
Asunto:

Hola, si consigo medio de transporte para el domingo yo tambien estaré en Carral con el único objetivo de terminar la prueba, miedo me da..., tan dura es? Avergoñado

Bicos pa tos.
COUT

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/07
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 17:40
Asunto:

Co dia de cadelos que tivemos o ano pasado e fumos a correr un monton de xente :=D> , este ano co tempo veraniego que temos Molón , seguro que estamos todos un ano máis, eu polo menos si. ANIMADEVOS, e moi dura si, pero tamen hai que decir que é preciosa.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2007, 17:59
Asunto:

No es tan dura amigo, hay que saber correrla, solo tú y tus pierniñas, saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2007, 23:30
Asunto:

Mañan en Carral vamos ser catro pelajatos,non vexo eu moito ambiente que digamos. Pensando A verdade que cadra con outras 4 Carreiras importantes,e que sin dúbida restará moitos atletas potenciales a Pedestre de Carral.
Os que si vamos estar,serémos:
Chacal
COUT
Lestrove
Repanocha ( si ten coche que o leve )

Haber logo que acontece mañan,pois polo menos o bo tempo témolo asegurado. Molón Bailar
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 3:28
Asunto:

lestrove escribió:
Mañan en Carral vamos ser catro pelajatos,non vexo eu moito ambiente que digamos. Pensando A verdade que cadra con outras 4 Carreiras importantes,e que sin dúbida restará moitos atletas potenciales a Pedestre de Carral.
Os que si vamos estar,serémos:
Chacal
COUT
Lestrove
Repanocha ( si ten coche que o leve )

Haber logo que acontece mañan,pois polo menos o bo tempo témolo asegurado. Molón Bailar
Seremos 4 cracks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lo mejor de lo mejor, le creme de le creme
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 15:10
Asunto:

Acabo de llegar a casa y veo que mi equipo de futbol por fin ha ganado la liga rusa. 23 años después el Zenit es campeón!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Y en Carral el ganador moral para fue quien? A que lo sabéis? LESTROVE!!!!!!!!!!!!!No, no ha gando, quedó segudo por 3 segundos, pero creo que se comportó bien como un caballero y dejó ganar la carrera a un chaval. Yo tb. contento, puesto 20 en la general y casi 2,30 mejors que el,años pasado, lo malo es que me quedé q 4 min. de Lestrove, está como un toro el tío!!!!!!!!!!!!!!!!!!Buena carrera, dura carrera, mucha subida y mucha bajada y buen ambiente, mucha gente, creo que éramos sobre 140 corredores en total, saludos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 18:52
Asunto:

Lestrove SI SEÃ?OR; ESE DETALLE ES DE CABALLEROS!!!: :=D>

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2007, 22:12
Asunto:

!!! Zenit Campeón !!! :=D> :=D>
Enoraboa Chacal,por fin despois de 23 anos,o teu equipo de ensoño gaña a liga rusa.!! Enoraboa !! Moi feliz

Mañán agradable a que hoxe tivemos en Carral.
Empecei a quentar moi cedo,pois ainda Lubo iba a pescar o famoso "pan de Carral" con toda a pachorra do mundo.!! Hai tempo de quentar de sobras !! decíame él.
Aparece Pamela,Chacal,Eskorpyon e Mimosito.Tamén por alí andaba 95min,pero eu non o vin.
Saímos a ritmo medio alto,eu colocoque 3º con tranquilidade.Xa nas primeiras ramplas decído ir a polo 2º,cousa que consigo con solvencia. Razz Toca pois ir polo 1º,é na subida dura donde o chapo,incluso me vou del uns metros,pero na baixada cólleme él de novo,
e no último cambio lograme gañar. Indiferente
En resumen,boa Carreira a miña,pois xa facía un ano que non me via eu loitando en cabeza por gañar unha Popular. :=D>
Decir que en féminas gañou Pamela con contundencia. :=D>
A organización,que correu a cargo de mulleres,un 9 :=D>
Encantado de compartir a compañia de un fenómeno como é Lubo,que está como un cañon. Razz E do gran violinchenista Chacal,que este vai mellorando Carreira tras Carreira. Guiño
Grato tamén foi ver de novo o gran Antonio Varela,un gran atleta que solia gañar estas Populares,e que debido a unha trombósis quedou tocado de unha parte do seu corpo,pero gracias a Deus está recuperado casi totalmente.
Para ti van os meus :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> mais grandes do dia.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos