Mar, 06 Nov 2007, 19:35 Asunto: MEDIA DE FERROL
Buenas , alguno de vosotros sabrá la fecha de esta media , de donde sale este año , etc . muchas gracias
Mar, 06 Nov 2007, 19:43 Asunto:
Amigo: no ves que ya hay un tema abierto sobre lo mismo. Solo hay que abrir los ojos y despertar un poco, saludos
banderas
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Mar, 06 Nov 2007, 20:33 Asunto:
Chacal escribió:
Amigo: no ves que ya hay un tema abierto sobre lo mismo. Solo hay que abrir los ojos y despertar un poco, saludos
¿Qué? ¿Presumindo de veterano? ¿Non sexas tan cortante, home! ... logo dis que a xente che ten manía...¿por qué será?
albatros
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes
Mar, 06 Nov 2007, 23:30 Asunto:
Chacal, Banderas tiene razón, tratando asi al personal lo unico que se consigue es que los foreros se enfaden y no opinen.
¿Qué? ¿Presumindo de veterano? ¿Non sexas tan cortante, home! ... logo dis que a xente che ten manía...¿por qué será?
Cómo te pones banderas. Me recuerdas a nuestro querido Antonio Banderas de sus películas de acción. Saludos crack!!!!!!!!!!!!!
banderas
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Mér, 07 Nov 2007, 0:07 Asunto:
Xa sei que non tiñas mala intención, por iso che comentei o tema con moita sorna (en castellano sería algo así como "ironía" mezclada con "broma") e cos emoticonos correspondentes. ¡¡Gracias, fenómeno!!
Mér, 07 Nov 2007, 0:31 Asunto:
Vale, vale, pero se a xente me ten manía non é meu problema, eu non teño ningún problema con esta xente, o problema é seu banderas, saúdos
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos