Ven, 08 Abr 2016, 14:09
Asunto: Re: Correr en asfalto es malo.....o no?
lou_petó escribió: |
Agora ben, se falamos de correr descalzo,...efectivamente, en 500 metros de asfalto estou lesionado seguro, namentras que podería estar media hora seguramente correndo pola herba. |
seguro? falamos de correr descalzo?
Un tema esvaradío neste foro!
Comprendo que se tes, ou tiveches problemas no tendón de aquiles, encontres lesiva técnica precisa para correr descalzo. Pero correndo aos ritmos que o fas dame a impresión de que tamén lle debes pedir un esforzo grande correndo con zapatillas
¿Non tes problemas se fas moito volume de entrenamentos? Quizáis lle das tempo a recuperarte entre sesións (ben feito).[/quote]
Querido XoseM, por desgracia, efectivamente non lle podo meter volumen. Por outra banda, afortunadamente o meu deporte ten a bici e a natación para reparti-los watios, jejej.. Non fago mais de 40 kms á semana de carreira, pero tamén che digo que ningún de eses kms van por riba de 4minutos, tampouco corro dous días seguidos, alterno...e cando comenzo a erguerme polas mañáns coxeando, entón métolle dous ou tres días mais sin carreira....e respecto ao correr descalzo, rómpome seguro,...xa sei o da controversia dos barefoot, pero qué queres que che diga...cando era novo fum dos mellores velocistas en Galicia...e quedoume o Aquiles escaralladiño...precisamente comencéi a facer fondo e triatlon porque era infinítamente menos lesivo e mesmo me axudou a recuperar flexibilidade e menos dor no tendón....E todo esto vai en liña coa dialéctica de este fío...porque se hai un terreo blando blando, é precisamente o tartam dunha pista de atletismo (a lo menos os tartams que había hai 25 anos)..e pódoche asegurar que só pensar en poñer clavos e correr un sprint nunha pista co seu tartam quentiño e blandiño, só de pensalo xa comenzo a coxear , jajajaja
Apertas
They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)