Mar, 12 Abr 2016, 21:26
Asunto: Re: ULTRA TRAIL DO BARBANZA - 30 de Abril (Ribeira)
graña14 escribió: |
Moi boas! Estou cunhas ganas moi grandes de anotarme ao trail "corto" pero teño medo de meterme nun lío donde poida saír mal parado. Participei nos trails da revolutrion series (os meus primeiros trails) rematándoos bastante ben, tamén no trail do pedroso e recentemente na mediaSan. Teño feito tiradas polo monte de 20-25km con +650aprox, pero claro, 1500m é outro conto. Véxome con forza e ánimo para facelo, pero non quero caer no erro de subestimar a proba... que me recomendades?
PD: gracias de antemán e perdonade o coñazo pola "consulta" xDD
Un saúdo!!! |
A marxe horaria para completala e amplia, experiencia en trails parece que tes, queres dar o salto a distancias mais longas, e ainda que a priori o desnivel de 1500 poda parecer moito en realide son dous cumios os que vas ter que "destrozar" (un deles imos saborealo na kdd deste sabado, si te animas aproveitas e xa o coñeces).
É unha decisión persoal e ti mellor ca ninguén coñeces os teus límites, pola nosa parte poñeremos todo e de todo para que o superes con garantías e disfrutando.
Un consello: esquece o crono (os tempos de corte son xenerosos), e vai a pasalo ben. Cando remates xa pensarás no crono para vindeiras edicións porque xa terás unha referencia.