Foros ›
MEDIA MARATON GIJÓN (30/04)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Abr 2016, 20:09
Asunto: MEDIA MARATON GIJÓN (30/04)

Pois acabome de inscribir a esta media, a cal xa correra no 2011 (teño a MMP, en media homologada).

Non tiña pensado correla, xa que tiña pensado duas opcións en Maio; o día 8 para facer a Media da Senda do Oso ou o 28, a da Reconquista, pero compromisos nesas datas das fillas vanmo impedir.
Así que vendo que só quedaban 106 prazas para chegar ao cupo dos 2500 decidín anotarme, xa que entre hoxe e mañán seguro que se completa.

Inscripción en Championchip no seguinte enlace:

//championchipnorte.com/evento/detalle/dp/1/page/2/id/700/vi-media-maraton-gijon-villa-de-jovellanos
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1095 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 8:59
Asunto: Re: MEDIA MARATON GIJÓN (30/04)

Otro más que visitará Gijón ese finde. Kurty, por lo que cuentas de tu MMP, me imagino que será llanita, siempre y cuando no hayan cambiado el recorrido, claro. Mi MMP la conseguí en la ultima Media de León, lo que pasa es que tras Coru42 no se yo si estaré para marca Triste . Este año también repetiré la de La Reconquista, me encantó el año pasado, y le tengo ganas a la de La Senda del Oso, pero esa tendrá que quedar para otra ocasión.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 9:26

Media muy recomendable, no sólo por la carrera sino porque al ser en sábado se aprovecha el fin de semana turístico en Gijón.

Pero ya estoy apuntado al Carreirón de Arousa del día uno. Otro año.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Angelin

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/15
0 Carreiras
11 Mensaxes
Burela
Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 10:46

Ahí estaremos. Seguro que va a estar muy bien. Este año, Gijón es la ciudad europea del deporte. Será mi primera vez allí pero el recorrido tiene muy buena pinta.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 14:35

Si, efectivamente é moi chanciña, creo que o percorrido non variou dende o 2011. (Único posible problema o paso pola zona das praias, pasamos 2 veces ida/volta, e pode dar o aire) Eu ese ano fun correla xa que sabía o do seu perfil, e como estaba en moi boa forma quería baixar de 1h22', pero os derradeiros Kms. petei e funme a 1h22'26" neto.
Agora vou a disfrutar, e se baixo de 1h30' máis que feliz.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2016, 8:57

Esgotados os 2500 dorsais dende onte as 21:48 h. É a media máis numerosa, e con diferencia de Asturias.
Montrove

Maratoniano
Maratoniano
12/05/07
125 Carreiras
229 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 16 Abr 2016, 11:52

Tamén anderemos por alí ese día. Lume!!!

zapasdo42.blogspot.com.es/
Lucivase

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/14
107 Carreiras
73 Mensaxes
Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 17:17

Una más que irá a Gijón debutando en la distancia, creo que este año la meta vuelve a ser en la pista, por lo que he leído, así que genial! Con muchas ganas de que llegue ya el 30!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 19:12

Lucivase escribió:
Una más que irá a Gijón debutando en la distancia, creo que este año la meta vuelve a ser en la pista, por lo que he leído, así que genial! Con muchas ganas de que llegue ya el 30!

Unha boa carreira para debutar, xa que ten un circuito chanciño e moita participación, polo que sempre vas a ir acompañada, pero sendo a 1ª mentalizate de facer a tua carreira, non te deixes levar pola emoción e corras a ritmos doutros corredores e despois o pagues.

Moita sorte.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Abr 2016, 21:14

Mi más sincero pésame a la familia de la persona fallecida en la carrera, espero que os haya ido bien la carrera y estéis todos bien
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2016, 20:37

Hera escribió:
Mi más sincero pésame a la familia de la persona fallecida en la carrera, espero que os haya ido bien la carrera y estéis todos bien

www.elcomercio.es/depo...050-v.html

www.lne.es/deportes/20...20132.html

A triste noticia en dous xornais de Asturias.

Eu do corredor falecido non supen nada ata que o vin aqui.
Pero do outro corredor, supoño que sería un que estaban atendendo a uns 200 mts. da meta cando eu pasei por alí, pero a uns 50 mts. había outro corredor que estaba agarrando a outro corredor que andaba grogui e lle costaba estar de pe e foi axudado por xente do publico.
Albergg

Maratoniano
Maratoniano
3/08/11
36 Carreiras
198 Mensaxes
Burela/Celeiro
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2016, 8:57

Cando entrei eu na pista tamén vin como atendían a dúas persoas, unha delas con pinta de ser grave. Foi o punto negativo do dia.

En canto á carreira en si, se xa é unha das miñas favoritas, este ano foi espectacular, cun precioso día de sol sen calor e as rúas cheas de xente.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1095 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2016, 9:49

Era mi primera participación en esta media y la verdad que es una carrera muy recomendable. Mucho ambiente en todo el recorrido. Una tragedia lo del corredor fallecido y otro con un infarto. Pude ver como intentaban reanimar al chico de Valladolid que falleció pues tenía mi coche justo allí estacionado y la verdad que se queda uno muy tocado. Lo dicho, una tragedia.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2016, 21:43

Moi boa a carreira do sábado, tivemos un día para min demasiado caluroso, e se lle añadimos que non se me da ben correr polas tarde, o resultado podíase esperar malo.

Cheguei con tempo ao lugar de saida, quentei un pouquiño, falei con algúns compañeiros de Galicia, había un bo número. E decicín colocarme no caixón que estimaba acorde (non había ningún tipo de control, pero o "speaker" recalcouno varias veces, que nos puxeramos ben situados)., así que me puxen ao final de todo do caixón de ata 1h30', tardei 19" en pasar pola alfombrilla, e correndo bastante atascado o 1º Km. o cal pasei en 4'23". O 2º e 3º xa os fixen en 4'11 e ao pouco xa me colle un dos globos de 1h30' seguido por unha morea de corredores (o outro o levou Abel Antón rematando e 1h28'), o cal levaba un ritmo máis alto, dubido si seguilo ou non, así que me deixo a cola dese gran grupo, non vou cómodo e estou esperando con ansía o avituallamento do km5, pero ca morea de xente que levaba diante que se frenou non fun quen de abastecerme, como hai bo rollo, vanse pasando as botellas polo que todos bebemos.
Seguimos a un bo ritmo, aproveitando que é un circuito moi bo, o único problema, que nalgúns xiros e estreitamentos hai que ter coidado de non tropezar cos de diante. Km7,5 esponxas para refrescarse.
Eu dende hai un bo rato vou uns segundos por detras do grupo para evitar ter que correr tan concentrado.
O km10 o paso en 42'08 neto, levamos un bo colchón de segundos, un pouco máis adiante esta o seguinte avituallamento, polo que gaño posicións para coller auga, pero non sei que pasou aqui, que todo o grupo se desperdigou, polo que me volvín a encontrar solo e diante, así que decidín seguir para diante, e así fun ata despois do km12 no que había unha das peores subidas (non era para tanto), pero empecei a afundirme, e fun collido e sobrepasado polo globo, escapándoseme uns mts. o grupo, ahí casi tiro a toalla, pero decidín forzarme un pouco e estiven facendo a goma ata o Km. 16, no que xa se me foi o grupo, o curioso era que eu tampouco pinchara, seguía sobre 4'14 por GPS, polo que non estaban tan lonxe de min. Nin iba tan mal xa que non me adiantaba xente, máis ben ao contrario. Ao paso polo 18 comprobo que vou a 4'11 outra vez, forzando un pouco a máquina neses Kms.
No km. 19 me colle un compañeiro de Noia, e fago ese Km. en 4'09, ainda que non o dou seguido e de ahí a meta a un ritmo similar. Facendo os derradeiros 420 mts. polo GPS. a 3'50", xa que me dou 21'420"mts. distancia habitual nas homologadas.
Facendo un neto de 1h29`07. Bastante contento, pero fastidiado, xa que de non perder tanto na saida e no 1ºKm. daría baixado de 1h29, que é o obxetivo deste ano en media.

Estos son os parciais meus, nos que se aprecia que fun caseque toda a carreira ao mesmo ritmo.

04:13 / km 00:42:27 00:42:08 10000m
04:14 / km 01:03:38 01:03:19 15000m
04:14 / km 01:29:26 01:29:07 21097m

Un saudo e a prepara a seguinte media, que será un nº redondo o [b]100

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos