ATLETISMOCHANTADA escribió: | ||
Antes de nada disculpa por la demora en responder, cosas de las vacaciones , el recorrido es mayormente llano, solo tiene 2 cuestas dignas de mención, la 1ª empieza en el km 2,8 aprox. y la segunda en el km 4, no son duras y tienen una particularidad, justo después de llegar a la cima comienzas a bajar . Que sería de este deporte sin las cuestas!! Anímate, no te va a defraudar!!! |
eumealto escribió: |
Eu é o primeiro ano no que participo e teño que decir que me pareceu bastante dura. Esas 2 subidas das que se falaba que eran pouca cousa, a min particularmente deixáronme frito. Despois de subir a primeira costa, non din recuperado para subir a segunda, e cando acabei de subir a segunda, xa non din recuperado para o resto da carreira, e paseino bastante mal ate a chegada á meta. Eso sí, inda que eu persoalmente non a desfrutase moito, a carreira hai que dicir que é ben bonita. Moita xente animando polo centro do pobo, os voluntarios moi atentos en todo, incluso un dos que iba na bicicleta vendo o mal que iba, a falta de 2 kms ofreceume un botellín de auga, cousa que lle agradezo de todo corazón. A carreira perfectamente sinalizada, cos kms marcados ben visibles, o avituallamento intermedio no punto máis necesario. E tamén dado que fun solo á carreira e que non había nengún "correlega" meu, encantado de conversar con foreiros como chete, que sen coñecerme de nada me deu uns ánimos que moita falta me facían nos últimos 100 metros, ou galaxian con quen mantiven unha animada conversa nos vestiarios, e outro rapaz que non lembro o seu nome....En fin que é unha carreira para repetir porque o merece, pero sendo conscientes de que ten o seu punto de dureza. |
koala36 escribió: |
Segundo ano que participo, e todo genial. Carreira moi recomendable tanto por circuito como por ambiente. Hasta o tempo nos acompañou. Unha pregunta para a organización.......o circuito era exactamente o mismo que o ano pasado?? Pregunto porque a min este ano doume 8100 metros e o ano pasado 7600 metros, pero non me acordo si tibera algun problema co GPS ou si é que realmente este ano foi un pouco mais largo o recorrido. Para o ano, espero repetir. Saludos. |
Eu é o primeiro ano no que participo e teño que decir que me pareceu bastante dura. Esas 2 subidas das que se falaba que eran pouca cousa, a min particularmente deixáronme frito. Despois de subir a primeira costa, non din recuperado para subir a segunda, e cando acabei de subir a segunda, xa non din recuperado para o resto da carreira, e paseino bastante mal ate a chegada á meta. Eso sí, inda que eu persoalmente non a desfrutase moito, a carreira hai que dicir que é ben bonita. Moita xente animando polo centro do pobo, os voluntarios moi atentos en todo, incluso un dos que iba na bicicleta vendo o mal que iba, a falta de 2 kms ofreceume un botellín de auga, cousa que lle agradezo de todo corazón. A carreira perfectamente sinalizada, cos kms marcados ben visibles, o avituallamento intermedio no punto máis necesario, avituallamento final ben completo, camiseta de agasallo, duchas con auga quente en abundancia. E tamén dado que fun solo á carreira e que non había nengún "correlega" meu, encantado de conversar con foreiros como chete, que sen coñecerme de nada me deu uns ánimos que moita falta me facían nos últimos 100 metros, ou galaxian con quen mantiven unha animada conversa nos vestiarios, e outro rapaz que non lembro o seu nome....En fin que é unha carreira para repetir porque o merece, pero sendo conscientes de que ten o seu punto de dureza. |
ATLETISMOCHANTADA escribió: |
Moitísimas grazas a tod@s por vir a Chantada e por eses comentarios tan positivos, dan moita forza pra seguir adiante. Pedímosvos disculpas polos erros que poidéramos ter, sabemos que os houbo e intentaremos aprender deles para mellorar. É verdade que o trazado e un pouco rompepernas, a orografía de Chantada é o que ten..., pero tamén é verdade que as carrerias que teñen ese "algo" que comentar son as que tod@s lembramos con máis cariño, das que sempre falaremos e ás que ano tras ano acudimos para intentar superar o reto con maior solvencia Un saúdo a tod@s |
A carreira estivo moi ben...Lástima que según a web oficial 8Km No Corazón a edición de este ano nunca se chegou a celebrar. Nen fotos nen vídeos nen clasificacións do 2016. |