![]() |
|
Descrición: | |
Nome do arquivo: | maralba.jpg |
Descargado: | 716 veces |
pepepotamo escribió: |
Hola, muy buenas, Deseando que llegue el día, aprovecho para comentar un par de cosas. Lo primero es agradecer el esfuerzo de muchos foreros que suben toda clase de archivos para facilitar la información sobre la carrera. De todas formas cuidado con los perfiles pues por muy sofisticados que parezcan estos cachivaches pues fallan bastante. Viendo el perfil subido por sanmikel, sin ir más lejos del km 2 al 4 es la vuelta que se da a la Toja, que es TOTALMENTE llana, desde luego no hay una subida hasta 20 metros como marca el perfil desde el km 2. La únicas cuestas que hay en la Toja son la del Pichón y las del monte y el recorrido no va por ninguna de las dos. Así que está bien tener información, pero no os fieis para nada de los perfiles de gps y demás. Como explicaban los organizadores, cuestas cuestas hay la del km 15 y la de antes de meta en Sanxenxo y si me apuras la del final de la lanzada, el resto es prácticamente llano. La segunda cuestión y que me parece que fue de los pocos fallos que hubo en la 1ª edición de la Maralba, es el tema de las liebres. Si se van a poner, que funcionen bien, que no pase lo que muestro en la imagen que es por si no se aprecia, la liebre de 1 hora y 35 minutos llegando prácticamente 4 minutos tarde, lo cual aún no soy capaz de comprender. Esperemos poder fiarnos esta vez... un saludo. |
sanmikel escribió: |
Claro que non podemos fiarnos dos gps, é moito menos dos mapas, pero sempre é unha orientación, tal como di "pepepotamo". De todos xeitos si que temos subidas. Os primeiors 400/500m son lisos, saen de diante do mercado, e despois subindo a rúa pablo iglesias, temos un 300m en lixeira subida. Despis temos 1.5 km liso por a rúa Castelao, ata chegar o final da ponte do grove. Despois xa no toxa, os primeiros 300m son en lixeira pendente, Despois o resto do recorrido por a toxa, ata finalizar a ponte (uns 1500m), son lisos ou en baixada lixeira. Os seguintos 800m por a rúa castelao ata chegar a ponte, son en lixeira subida constante (nada dura). Así que sen darnos conta, ata este punto, levamos 4.8km recorridos, dos cales 1.4 km foron en subidas (nada duras, pero costas). A carreira non é dura salvo ata chegar os km 15. Se trata de dar información, non de asustar o persoal. O das lebres na primeira maralba si foi peculiar. Eu ía sen ritmo de gps, e no km 17 vin a bicicleta dos 4:00 a uns 400m, e me propuxen collela, e así foi a sobre pasei no km 19.5, é ía eu contento como un reloxo pensando que ía facer menos de 1:25, cando o entre a meta vexo case 1:28, e a bicicleta entrou case 1 minutos despois de min. Nunca fun con lebres nunha carreira, pero en bicicleta, non o vexo eu moi operativo. |
pepepotamo escribió: |
..........Como explicaban los organizadores, cuestas cuestas hay la del km 15 y la de antes de meta en Sanxenxo y si me apuras la del final de la lanzada, el resto es prácticamente llano..... |
javi_salnes escribió: |
alguen sabe se o final e homologada?? |
correcaminhos escribió: |
Personalmente, creo q a mellor analise do recorrido é a feita por Somachigum. Vai ser unha carreira dura, máis q a de 2014 O Grove - Cambados, o recorrido ten bastantes costas e prácticamente todas a partir do km.11, dito esto eu creo q o tema da homologación é secundario dado q non é recorrido pa facer marca. É a miña opinión... |
Brufraca escribió: |
en Portonovo que se vai polo interior¿? ou pola estrada direccion Sanxenxo¿? porque no análise fala da closta de Froiz hacia o pub la Noche¿? ![]() ![]() |
109b756a-b9e1-4d38-966a-6763ee2dab6f.jpg | |
Descrición: | |
Visto: | 3375 veces |
![]() |