Foros ›
I Circuíto de Carreiras "Corre polo Norte"
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lozano

Maratoniano
Maratoniano
9/10/09
30 Carreiras
155 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 11:20
Asunto: Re: I Circuíto de Carreiras "Corre polo Norte"

Eu a verdade e xa van moitísimas carreiras e probas distintas, nunca me apuntei pensando se me dan agasallo ou non. Teño pagado 20 euros e chegar e simplemente ter un pouco de froita, iso sí, organización perfecta. A verdade que nin pensaba se ó rematar a proba me daban agasallo. Deses 4 euros por carreira ou 24 por todo o circuito, repercute máis en que os rapaces novos poidan ter probas gratuitas. Igual o premio económico tamén o pode poñer algún patrocinador
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 15:13

Lozano, o asunto é protestar, os 4€ vanse só en seguros e na empresa que xestiona o circuito.
E só dan un premio económico ao gañador e gañadora do circuito que terá que correr as 8 carreiras para ter posibilidades de optar a el.

Moi boa iniciativa.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 17:31

OS meus comentarios non os tomedes coma protesta senón coma una opinión persoal. Xa puxen antes que este novo circuito de carreiras me parece una moi boa iniciativa, e de feito teño pensado participar se non en todo o circuito sí nas carreras que poda.
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Abr 2016, 21:53

Todas as opinión son totalmente aceptadas, respetadas e se terán en conta claro que sí.
Pero con estes 4 euros que inclúe seguro de accidentes, avituallamentos, cronometraxe por chip e moitas ganas de pásalo ben, non creo que o obxectivo sexa pagar aos pros, semipros, desnatados ou semidesnatados. Simplemente ofertar un circuito aberto a quen o desexe e intentar cumplir coas expectativas da maioría (porque e imposible contentar ao 100% dos participantes).

Un saudo e animádevos a participar!!
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2016, 9:17

Muy buena iniciativa. Una parte importante de estos ayuntamientos son grandes desconocidos pese a tener algunos parajes preciosos.

Por otra parte siempre me ha estrañado como en ocasiones carreras que se celebran en sitios cercanos parecen competir entre ellas, pisándose las fechas, en vez de cooperar.

No suelo apuntarme con mucha antelación a las carreras pero me he pillado el bono, pese a que no sé si podré ir a todas, para apoyar la iniciativa. Aplauso

Debo decir que comparto la opinión de eumealto de no estar muy a favor de los premios económicos en las carreras. No creo que sirvan para fomentar el aumento de inscripciones, ya que, siendo realistas la mayoría de nosotros no puede competir con los "galgos".

Yo dedicaría parte de ese dinero para premios en metálico para tener un detalle con los participantes "fieles". Haría una camiseta conmemorativa para las personas que terminen todas las carreras. Para los corredores siempre es agradable obtener un reconocimiento a cualquier logro.

Por la parte de la organización supongo que no sería un gasto muy grande porque, siendo realistas, no creo que muuucha gente las corra todas.

Finalmente.... ¿se sabe algo de los posibles circuitos de las carreras? Siendo de Valdoviño siento curiosidad por saber por que zona nos meterán a correr esos 8 km.

Un saludo
lozano

Maratoniano
Maratoniano
9/10/09
30 Carreiras
155 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2016, 18:40

beuckelssen escribió:
Muy buena iniciativa. Una parte importante de estos ayuntamientos son grandes desconocidos pese a tener algunos parajes preciosos.

Por otra parte siempre me ha estrañado como en ocasiones carreras que se celebran en sitios cercanos parecen competir entre ellas, pisándose las fechas, en vez de cooperar.

No suelo apuntarme con mucha antelación a las carreras pero me he pillado el bono, pese a que no sé si podré ir a todas, para apoyar la iniciativa. Aplauso

Debo decir que comparto la opinión de eumealto de no estar muy a favor de los premios económicos en las carreras. No creo que sirvan para fomentar el aumento de inscripciones, ya que, siendo realistas la mayoría de nosotros no puede competir con los "galgos".

Yo dedicaría parte de ese dinero para premios en metálico para tener un detalle con los participantes "fieles". Haría una camiseta conmemorativa para las personas que terminen todas las carreras. Para los corredores siempre es agradable obtener un reconocimiento a cualquier logro.

Por la parte de la organización supongo que no sería un gasto muy grande porque, siendo realistas, no creo que muuucha gente las corra todas.

Finalmente.... ¿se sabe algo de los posibles circuitos de las carreras? Siendo de Valdoviño siento curiosidad por saber por que zona nos meterán a correr esos 8 km.

Un saludo
Beuckelssen, a proba de Valdoviño creo que é no encoro das Forcadas, unha volta rodeando o encoro.
lozano

Maratoniano
Maratoniano
9/10/09
30 Carreiras
155 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Abr 2016, 18:54

Xa queda menos para que o día 7 de maio bote a andar o circuito!!! Animádevos!!
Estebanmr

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/08/15
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2016, 7:21

2ª prueba del circuito el 21 de mayo en Cariño!!

2ª Prueba circuito Corre Polo Norte - Cariño

vefito

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/15
0 Carreiras
36 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Mar, 10 Mai 2016, 14:30

¿Podríais inscribir las carreras en el calendario de CeG?
Estebanmr

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/08/15
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2016, 7:32

Si, sin problema.

Ya está solicitado
Maistrote_SGS

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/12/13
67 Carreiras
156 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 11 Mai 2016, 10:56

Hola Estebanmr, para incluir alguna carrera nueva en el circuito es mejor que además de enviar el correo pertinente, la expongais en el foro habilitado para tal uso:
www.correrengalicia.or...&start=150

Los colaboradores no tenemos acceso al correo del cirtuito, solamente tiene el administrador, y este año por motivos personales, apenas dispone de tiempo para dedicarle al circuito.

Un saludo.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2016, 9:34

Duda, puedo participar en el circuito inscribiéndome a las carreras por separado en lugar de inscribiéndome al circuito?
Y segunda: si me inscribo al circuito ya no me tengo que inscribir a las carreras individuales, salvo la de San Sadurniño?
Gracias!
natacion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/10
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2016, 18:21

Hera escribió:
Duda, puedo participar en el circuito inscribiéndome a las carreras por separado en lugar de inscribiéndome al circuito?
Y segunda: si me inscribo al circuito ya no me tengo que inscribir a las carreras individuales, salvo la de San Sadurniño?
Gracias!
Para poder puntuar para el circuito debes completar 5 de las 8 pruebas posibles.

Se ha habilitado una inscripción al global del circuito para abaratar coste al participante, pero si te inscribes de una en una también puedes optar a la clasificación general del circuito.

Si te inscribes al circuito ya estarás inscrito directamente en todas las pruebas, excepto San Sadurniño.

Un saludo.
Hera

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/15
29 Carreiras
483 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mai 2016, 19:13

Gracias!
deportecariño

Novo foreiro
Novo foreiro
9/05/16
2 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Mai 2016, 9:42

Aquí os dejo el mapa de la 2ª prueba"Volta ao Mazanteu" en Cariño, simplemente recordar que entre el kilómetro 2 y 3 se sube por una camino de tierra y piedras.
Un saludo.

mapa prueba (small).png
Descrición:
Visto: 2927 veces
mapa prueba (small).png

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos