Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Xov, 15 Nov 2007, 16:22 Asunto: III Carreira popular mar de Boiro - ¿Memorial Pepe Buceta?
O vindeiro día 23 de decembro vaise celebrar a III edición de esta, mais que recomendable carreira, anímovos a todos a participar, merece a pena :=D>
E non vos esquezades da tradicional subida ao Iroite do día 1 de xaneiro ("II Memorial Pachicho de Ribeira") , xa abriremos o tema no seu momento
Saudiños
Xov, 15 Nov 2007, 17:37 Asunto: Estupendo!!! :=D> :=D> :=D>
CARRERA BOIRO 23 DIC :OK!!!! y ....aunque creo que me va a coger con los tacones puestos .......el día 1 subir Iroite por la mañana?
....me troncho....!!!! MOOOOOOLA..........ahí estaré.
Xov, 15 Nov 2007, 17:56 Asunto:
Ali estaremos, sera unha boa forma de sentirnos menos culpables ante as enchentas que comezaremos na noite do dia seguinte coa noiteboa....ja ja ja ja. Tedes mais informacion sobre distancia, tipo de percorrido, participacion noutros anos, etc???
Xov, 15 Nov 2007, 18:20 Asunto:
Excelente carreira en Boiro o día 23 de decembro, magnífica organización nas edicións pasadas e mellor ambiente; unha das probas a cal un non debe faltar e menos estando a 15 minutos da casa.
Que decir da xá clasica subida o Iroite-Boiro do 1 de xaneiro, escomenzar o ano desta maneira non ten parangón. Creo que a organización ten como obxectivo este ano dobrar a participación do pasado, ¡cousa difícil!.
Xov, 15 Nov 2007, 18:30 Asunto:
Estou a darlle voltas o tema da subida o Iroite, e cheguei a probe conclusión de que si imos ir os catro que contestamos o post, xá conquerimos dobrar a participación do ano pasado, ¡e parecia difícil!.
Xov, 15 Nov 2007, 18:43 Asunto:
Moi recomendable carreira a de Boiro.Me imaxino que terá o mesmo percorrido; un percorrido rápido, con algunha costiña pero moi asequible. A organización perfecta e eso que controlar un circuito con tanto cruce non debe ser doado.Moitos regalos, entrega de premios rápida, bastante participación. Cando me lesionei, botei contas do que me perdía e realmente o que máis me fastidiou foi non poder correr a Behobia-San Sebastián, pero inmediatamente despois pensei: ¡coño, Boiro tampouco!. Corrín as dúas primeiras edicións e son un enamorado desta carreira, polo que vos recomendo a vosa participación.
Barbanzon
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Xov, 15 Nov 2007, 18:49 Asunto:
Para ir abrindo boca para tradicional subida ao Iroite, deixovos o tema que se abriu no seu momento www.correrengalicia.or...t1239.html
Saudiños
Barbanzon
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Xov, 15 Nov 2007, 18:54 Asunto:
No que respecta á Carreira de Boiro, creo que ainda non sacaron o reglamento (agardo que en breve), pero sei de boa tinta que este ano van tratar de incorporar control de tempo tipo chip ou algo semellante (con código de barras ...), outro motivo mais para correr en Boiro :=D>
Saudiños.
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Xov, 15 Nov 2007, 20:40 Asunto:
Parade o carro,que Lestrove igual vos fai unha visita e todo,sóio por ver a elementos como Barbanzon,Castinheiras,URKO,e a gran dama Supercoco,pois xa merece a pena acercarse polas terras do Barbanza.
Ven, 16 Nov 2007, 0:11 Asunto:
Yo corrí la primera edición de esta carrera,la segunda no pude participar por lesión y en esta tercera no podré ir por motivos laborales , a los que nunca hayais ido os la aconsejo.Mi valoración de esta prueba es de un 10.Por otro lado una gran idea el denominarla Memorial PEPE BUCETA,un gran homenaje a un gran atleta. :=D> :=D> :=D> :=D> :=D>
Ven, 16 Nov 2007, 12:05 Asunto: :P Buen día a tod@s!!
Eyyyy!!! lestrove .... falarei con Lorenzo para a carreira de Boiro.. terás uns ralliños de sol "only for you" así que de visita...ná de ná...a corrrrrrrrrrerr!!!
"Saboreando" as crónicas do ano pasado da "SUBIDA Ã? IROITE"....uf!!! creo que non estou á altura ....tendo en conta que a organización é impecable ....poñereime as pilas....:!empezarei a busca-lo modelito xa!!!...CON CHANDAL Y TACONES...ELEGANTE PERO INFORMAL.... .........fantássssssssstico!!!
A igual que albatros opino que é unha gran idea o pequeno homenaxe de nomear a carreira de Boiro "MEMORIAL PEPE BUCETA" , :=D> :=D> :=D> ben polos de Boiro :=D> :=D> :=D>
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Ven, 16 Nov 2007, 20:50 Asunto:
Bueno,si Supercoco pídeme que corra,pois non me vai quedar outro remedio que correr,pois as damas non se lle pode levar a contraria.
Killoke
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes
Ven, 16 Nov 2007, 21:37 Asunto:
¿ y quien es pepe buceta? perdonar por la ignorancia amigos.
Saludos.
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Ven, 16 Nov 2007, 22:54 Asunto: mar de boiro
ainda q pra esas fechas ainda estarei o 50x100,tamen serei da partida
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos