Mér, 25 Mai 2016, 5:54
Asunto: Re: Datas das carreiras
gracias
JLPFerreirua pola súa opinión sobre o asunto.
Eu son dos que pensa que hai moitas carreiras sobredimensionadas, con moita parafernalia para tan pouca xente e con expectativas moi altas.
Peeeeeero, está o
negocio. E aquí entran en xogo cousas como as que nos contades sobre facer coincidir carreiras a propósito para botalas do mercado. Xúntanse os intereses económicos e políticos (públicos e privados).
Personalmente o que vin nos últimos anos é que xente que ve nesto un (
respetable) modo de gañar a vida lle comeu a orella a moitos concellos e clubes, procedendo a unha uniformidade e estandarización que non había antes, perdéndose o ffeito diferenciador de cada carreira.
Non todas, claro.
Como corredoras somos quen damos o consentimento indo a un lugar ou outro, debemos ser
consumidores conscientes de esto e non facernos de cruces porque Ferreirúa foi ao tacho e despóis ir coma ovellas aos saraos esos que montan por ahí.
Na misa ou repicando, pero non todo a vez.
E, por exemplo Ferreirúa, si os organizadores o teñen a ben e están motivados a ter unha carreira popular, como ao inicio, dando un par de voltas a vila, pintando unha raia no chan, unha auga e unha mazá ao finalizar, ... Eso non son cartos dentro do presuposto da comisión de festas, ou do concello. Si este ano van 100 personas? Pois ben vidas sexan! E o ano que ven 80, pois gracias por vir! Si o facemos ben nun par de anos xuntamos 200. O que quero dicir é que non hai que ter unha carreira multitudinaria e sobredimensionada en cada vila.
Non creo que eso teña que ser un obxetivo.
E agora dou un salto máis aló (ao vacío?). Qué responsabilidade teñen os políticos? É loxico, na miña opinión, subcontratar a organización de un evento a unha empresa con experiencia e capacidade loxística, pero non sería mellor, por exemplo, gastar os cartos en acondicionar os camiños dos parques, iluminalos e liimpalos, ampliar os horarios nas instalacións públicas deportivas, promover o coñecemento local, contratar profesionáis para promover actividades de forma recurrente ... e
facer unha festa un día ao ano onde nos xuntamos todos os que nos cruzamos adestrando cada día e nos saúdamos... en lugar de facer o
paripé de contratar a empresa do amigo do amigo para que nos monte un "circuito" co cal xustificamos un presuposto e pagamos una "favor"? Non creo que un concello gaste axeitadamente así o presuposto. Está de moda o "runin" e dámoslle "runin" aos cidadáns. Antes era o "fubito". Mañá o "zumba".
Disculpas polo mitin que vos soltei, intentei sintetizar para expoñer varias ideas ao respecto, pero aínda así vexo que caben moitos matices e estou xeneralizando unha problemática que se pode observar desde puntos de vista diferentes. Eu só corro, non son político, nin organizo, pero sí coñezo a quen fai un
esforzo personal (tempo e diñeiro) por sacar con ilusión unha proba adiante e da rabia ver certas cousas.
Esta finde en Santiago, por certo, tamén teñen duas probas, de caracter diferente, pero dúas nunha
cidade tan pequena.
-- Chámame "ghose"