Lun, 13 Xuñ 2016, 7:58
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR "ABANCA SEMANA VERDE DE GALICIA" SILLEDA
A carreira está ben, percorrido bonito, dureza media, asfalto e pistas forestais... Sen embargo a nivel organizativo, debería mellorar bastante, ao meu parecer. Comprendo a dificultade de organizar una carreira en plena semana verde de Silleda, co mogollón de xente que acode alí, polo que por un lado felicito a organización por conseguir organizar a carreira; pero por outro lado, considerao uqe se debería mellorar o acceso para aparcamento, xa que demos varias voltas para atopar onde aparcar e sobre todo conseguir aparcar préto da saída e chegada e poder ir ao rematar a recoller ao cohe as mochilas para ducharse. As duchas... un mundo aparte, eran unas casetas de obra habilitadas para ducharse, polo que non habí asitio para colocar a roupa ni npara desvastirse e vestirse, si querías facelo tiñas que facelo fóra da caseta, na rúa, por onde entraban e saían os visitantes do pabellón onde se vendían queixos e embutidos e demais productos de feira agraria... supoño que en Silleda haberá un pabellón polideportivo e campo de fútbol con vestiarios ond epoder ducharse tranquilamente (por certo... a auga estaba fría...) polo que ao final preferían marchar sen ducharme. o circuito com odigo é bonito, pero pouco sinalizado, e ao pasar por dentro do recinto feiral, moita xente se atravesaba polo circuito, asique había que andar esquivándoos... O habituallamento ao meu gusto, perfecto, auga, froita e barriñas enerxéticas. Para o meu gusto, poderíase prescindir das medallas que nos daban á chegada e cambiar o tema das duchas... xa que ducharse en esas condicións pode facer que para a seguinte edición moitos de nós decidan non acudir... Polo demáis, ben!!