Foros ›
Carreira Popular San Martiño de Ourense
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2007, 23:59
Asunto:

Ese vai ser outro inconvinte,a saida masificada.Haberá que andar pillos para atopar un sitio VIP. Guiño

En principio non se espera choiva para a carreira,si acaso algunha pingueira perdida.A temperatura rondará os 16 º a hora da proba atletica.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 0:17
Asunto:

Parece que 2 temas para esta carreira resultaron de máis, ou? Seica depende doutras cousas, non só da masificación da carreira, o de que haxa máis ou menos movemento de comentarios...
Os piques fan aumentar bastante a participación, pódese facer un tema de piques por carreira Mr. Green
Eu baixo de 41 mecajiná
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 11:24
Asunto:

¿Sabeis si este año la salida también será distinta según el sexo?

Yo iré el sábado ya para Orense,si alguien quiere que le recoja el dorsal que me envie un privado (acordaros de poner el número de dorsal y si necesitais chip)
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2007, 11:58
Asunto:

Elyana escribió:
¿Sabeis si este año la salida también será distinta según el sexo?

Yo iré el sábado ya para Orense,si alguien quiere que le recoja el dorsal que me envie un privado (acordaros de poner el número de dorsal y si necesitais chip)
Parece ser que sí, pues se va hacer un control sorpresa Ríndose de sexo (test cromosómico) en los casos "dudosos" Ríndose para poder ubicar estos atletas según sexo Ríndose Pensando

Friends forever
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 0:16
Asunto:

Perdon puxen iste post onde non debía:
Yo tengo una duda sobre el recorrido ya que este año al parecer se va por la Sainza entrando desde la glorieta de avd/zamora hasta la Calle Coruña, entonces mi duda es si se va hasta la glorieta del afilador junto al Campus porque si no salen mas de 10 km.
Un saludo y suerte el Domingo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 0:24
Asunto:

si,si.....xírase na glorieta do instituto das lagoas.....Coma se sube pola Sainza dende a glorieta da Avda. de Zamora, e se baixa pola Calle Coruña, calculo unhos 200 metros de mais respeto o recorrido habitual....

Comentarvos que no avituallamiento do km5 o fulano con peto serei eu!!!!jajaja....

www.jeffxavi.blogspot.com
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 0:28
Asunto:

unha pregunta, a saida esta mais, menos ou similarmente masificada ca pedestre de compostela?????

hai control de saida, ou tamen perderei un par de minutos???
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 0:29
Asunto:

Pero non estaban homologados os 10 km?
Ein?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 0:51
Asunto:

zatopek escribió:
unha pregunta, a saida esta mais, menos ou similarmente masificada ca pedestre de compostela?????

hai control de saida, ou tamen perderei un par de minutos???

Polo que recordo do ano pasado, está mais masificada que a Pedestre de Santiago. O ano pasado había control de chips na saída.

Vémonos o domingo Guiño .

Jeffxavi, eu levarei unha camiseta co nome no lombo, ó igual que moitos foreiros.

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 1:00
Asunto:

Se me da tempo intentarei ir a foto das 10.15 pero mais vair ser complicado!!..Queria coñecervos en persoa , pero alo menos, cuando vos anime o pasar polo km5 xa saberedes son o "JEFFXAVI"...JAJA

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 1:27
Asunto:

Y no se pueden sacar esos 200 metros de más adelantando la salida?,es una pregunta.Para una carrera como la San Martiño no me parece tan dificil,más cuando pone que está homologada por la RFEA(los cambios de recorrido hacen perder la homologación).
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 14:06
Asunto:

El amigo y grandísimo campeón MANOLO ROSALES se nos queja de que las categorías en veteranos vayan en tramos de 5 en 5 años: 40,45,50,55 y luego sea una única categoría para los de 60 y mayores, con lo que él(72 años) (y no digamos el caso de Bernal) tiene que competir,en su categoría con corredores a los que lleva 12 años,cuando en otras categorías veteranas como máximo el más viejo le lleva al más joven sólo 5 años.Así que me dice es una forma de que los más veteranos entre los veteranos, caso Rosales,etc., con más de 70 años se desanimen y dejen de competir al enfrentarse cada año a gente cada vez más joven respecto a éllos.Dice que debería respetarse en amplitud los tramos de edad más veteranos que señala la normativa oficial.

Friends forever
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2007, 22:44
Asunto:

....doeme motio o tendon...asi que....agora si....."la refinitiva"...PETO AZUL" dando augas no KM5 na Avda. de Zamora...

...De todas formas andarei polo pabillon ata as 10.30 axundando repartir chips....Vexovos aló!!!!...

aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 17 Nov 2007, 10:48
Asunto:

Eu estreno clube (CAIO) e polo tanto equipación, a raias verticais brancas e negras. Por certo, agora estou entrenando (polo tanto traballando tamen) en Lugo a eso das 20:00. Se alguén se anima eu sigo só coma sempre asi que será ben recibido.

Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Nov 2007, 12:45
Asunto:

Bubela escribió:

...
Sei que hai un elevadísimo número de corredores inscritos: ata o punto de que penso que van ter que limitar as inscripcións...
...

Lo dudo Pensando Tal como han diseñado la página para la inscripción on line me parece que habrá varios corredores que se han inscrito más de una vez Guiño Al menos ese es mi caso Demo Pensando que se me había quedado el PC colgado le di dos o tres veces al botón "Aceptar" Silbar y el programita me registró en todas.

1. Cómo no se le ocurrió al que hizo el programa incluir una comprobación de si el DNI u otra variable estaba repetida ?

2. Cómo es posible que la ventana de inscripción una vez inscrito y antes de recibir la confirmación por correo NO salte a otra ventana que diga inscripción realizada ?

3. Por qué no han usado la página de ChampionChip que funciona perfectamente ?

4. A alguien más le pasó ? Aquí, en este foro, alguna vez he visto mensajes repetidos Pensando

Saludos

Bubela escribió:

...
Alguén me pode indicar cómo se fai para "pegar o contido das mensaxes doutros internautas"?
...

Para copiar: seleccionas el texto que quieres copiar y usas la combinación de teclas Ctrl-C

Para pegar: colocas el cursor en el lugar que quieras pegar el texto seleccionado y usas la combinación de teclas Ctrl-V

Si quieres que nombrar a alguien usa al principio del texto [.quote="nombre_en_cuestion"] (sin el . antes del quote)

y terminas con la etiqueta [/quote]

También fíjate cuando editas un mensaje y en los botones de arriba que si pasas el puntero del mouse por encima de ellos aparece una ayuda que dice cómo funcionan

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos