Dom, 29 Mai 2016, 11:15
Asunto: Re: 3ª Carreira Popular Concello San Sadurniño, 29 de Maio
Sincerramente, a peor organización vin na miña vida. Cheguei e estiben dando voltas para aparcar, lonxe da carreira, cheguei a mesa dos dorsais chea de xente pois chovía e se refuxiaban alí. Cando chegou o meu turno, dinme que non me dan o dorsal por non saber o número, vou cara un tablon onde estan os números e as follas molladas polo chan. Eu non aparezo, estou inscrito no circuito de "Correr polo Norte", volvo a facer cola na mesa, apearece unha rapaza que me din que o circuito dalles moitos problemas, e me manda a xunto o rapaz co ordenador cun chip e un dorsal, que esta falando por telefono en todo momento, para contestarme tarde mal e a rastro que apunte o meu nome nun papel empapado, e que busque un boli nunha caixa, que debe haber un. Miro a hora vai a comenzar a carreira ninguén me da solución, ven un rapaz co abrigo laranxa da federación e me di que pasa, lle digo que non teño dorsar pero me vou correndo a poñelo, mentres o poño escoito a saída, vou correndo ata a saída volvo a ver o rapaz e me di por onde é a saída xa van 5 minutos, a alfombra do chip recollendose, e o colmo chego a un punto no cal xa non podo pasar, puxeron as vallas, xa na carreteira. Non podo correr, caralludo, llo digo as rapazas dos dorsais que é unha vergonza, "nos non somos da organización" (solo entregamos dorsales), outra me dí "dime o teu nome". Eu estou enchoupado e cabreado, digolle "xa o saberás". Unha aventura xenial. Non me voltades a pillar e se para o ano seguese facendo dentro do circuito xa teño unha razón para non apuntarme o circuito. EU SOLO QUERÍA CORRER.