Lun, 30 Mai 2016, 13:09
Asunto: Re: Adestrar?competir? ou adestrar competindo?
Eu durante moito tempo fixen como tí. Cada semana carreira e competir (non sabía facelo doutro xeito). Se botaba 3 semanas sen ir a algunha carreira xa estaba "rariño" e o certo e que durante moito tempo mellorei e estiven a un nivel bastante alto (para min) pero claro se queres poñer apuntar a unha carreira en concreto o mellor é planificar esa carreira / duatlón en concreto. Con todas esas cousas de cargas, volumes, traballo específico, velocidade e todo eso que seguro ti xa sabes.
Cando estaba en plan carreira fin de semana sí, fin de semana tamén só saí dous día pola semana:-un día rodaxe variada (sube-baixa), lenta e longa e outro día técnica con multisaltos e algo de potencia (pero pouco tempo 45-50 minutos)...
Agora por motivos non-deportivos non podo ir a tantas carreiras como quixera pero me gustaba moito máis saír a competir cada fin de semana aínda que non fóra o ideal. De feito, penso que a única carreira que preparo máis ou menos "en serio" é a maratón.
Resumindo, eu faría un poquiño o que che te guste, se vas cada finde podes a ter un nivel moi alto todo o ano aínda que non chegues a ningunha cita con todo o potencial