Foros ›
VI Carreira Popular Concello de Carballo,10K 19Junio2016
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
garraty

Maratoniano
Maratoniano
13/04/16
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2016, 15:03
Asunto: Re: VI Carreira Popular Concello de Carballo,10K 19Junio2016

Muy buena organización y ambiente, a los jetas q se apuntan para llevarse la camiseta q les aproveche, yo también pondría una cuota aunque sea módica.
Como siempre no cumplí objetivos, pero mejoré 14 minutos la marca del año pasado con lo cual más q conforme.
TERO10

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
1 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2016, 17:38

Esto si que es una buena organización!! Gracias al Concello de Carballo y a los voluntarios. Ni una sola queja y además, gratuita. NO se puede pedir más..
Pude coger agua en 2 puntos en la carrera más el de meta. Corrí más rápido que en la vuelta a la ría del Burgo y acabe perfectamente, sin deshidratación y sin agujetas. Desconozco si oficialmente no es obligatorio el avituallamiento a media carrera en un 10K, pero teniendo en cuenta que somos corredores populares, entiendo que es lo más recomendable para nuestra salud que nos den agua durante y al finalizar un 10K.
Es la primera vez que corro en Carballo y por supuesto que me la apunto para repetir el próximo año.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2016, 18:59

Organización de 10 , carreira rápida nun día de bastante calor ainda que no tuvo nada que ver co inferno que pasamos o ano pasado. no tema dos inscritos non prefiro entrar , o mismo que na colocación na linea de saída , o primeiro km foi criminal non había maneira de correr. Pero eso non son cousas en ningún caso achacables a organización e cuestión de civismo , que escasea.
O dito unha carreira fixa para min , e na miña opinion o 10km mais rápido de toda a comunidad.
Mariquiña

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/08/12
0 Carreiras
183 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 20 Xuñ 2016, 21:59

Unha carreira das que merece a pena. Percorrido moi mellorado, xa desde a pasada edición. Ambientazo dende primeira hora. Unha boa organización e por riba a axuda dos bares da zona dándonos auga e incluso poñéndonos mangueras para evitar o calor.
A verdade é que carreirs coma esta hai poucas, e gratuitas moito menos!.
Personalmente, a miña marca moi lonxe da miña "MMP", pero disfrutei a carreira como hai tempo que non o facía e para min eso é mellor que ningún número.

Noraboa a todos e a Carballo Deporte por facer as cousas así de ben.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos