Foros ›
III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2016, 9:44
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

plus.google.com/photos...5497122849
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2016, 13:42
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

Polo que entendín, non é que non houbera avituallamiento no km. 3 senon que todos (agás os 3 primeiros e á última) non fixemos o percorrido completo, senon que atallamos entre o 3 e o 5 como 1,5 kms. De feito á parte que saltamos era xusto á parte dura. Seria o único fallo da organizacion, aínda que correr neste entorno fai que todo pase á segundo plano.
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
602 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2016, 14:05
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

sisi83 escribió:
NesLugo escribió:
sisi83 escribió:
NesLugo escribió:
¿HAY ALGUN SITIO DONDE SE PUEDAN VER LAS FOTOS DE TODOS ESOS FOTOGRAFOS QUE HABIA DURANTE EL RECORRIDO?
https://www.facebook.com/events/426711124202184/
No me enlaza, pero muchas gracias.
Y AHORA?
plus.google.com/u/0/ph...5497122849
Ahora perfecto. Muchas gracias.
Mark

Maratoniano
Maratoniano
6/05/11
50 Carreiras
98 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2016, 20:15
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

Yo reservaba algo para la subida por detras del Valverde y mi sorpresa cuando seguimos recto, esto hizo que la carrera fuera mas rapida y un poco mas corta, va por la primera edicion que hicimos un poquito de mas por la Ladeira, jejeje.
Me da que como reforestaron, se cargaron el camino del año pasado y de ahi el problema.
Por lo demas, entorno incomparable, y el recibimiento en Corrubedo excelente, ademas del lujo de un baño en la playa nada mas llegar, para repetir, gracias por todo y por las fotos.
karibou

Maratoniano
Maratoniano
3/10/13
1123 Carreiras
276 Mensaxes
Bertamiráns
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2016, 15:16
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

Pues error de señalización. Yo no atajé, seguí a la masa. Tuvieron que flipar los voluntarios del primer avituallamiento Mr. Green
zume

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/16
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2016, 11:04
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

¿Alguén da organización no foro? tiven unha incidencia na mesma xa que corrín cun dorsal que non era o meu, díronme un equivocado na saída e ainda que quedei polo final da carreira gustaríame aparecer na clasificación. Contactei con galitiming os encargados da cronometraxe xa que a súa web é a única que aparece no reglamento e a páxina onde me inscribín para aportar as pobras correspondentes (foto co dorsal) e indicar do erro na folla de clasificación para que así se correxira pero segue sen resolverse.
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2016, 13:43
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

zume escribió:
¿Alguén da organización no foro? tiven unha incidencia na mesma xa que corrín cun dorsal que non era o meu, díronme un equivocado na saída e ainda que quedei polo final da carreira gustaríame aparecer na clasificación. Contactei con galitiming os encargados da cronometraxe xa que a súa web é a única que aparece no reglamento e a páxina onde me inscribín para aportar as pobras correspondentes (foto co dorsal) e indicar do erro na folla de clasificación para que así se correxira pero segue sen resolverse.
voume a poñer en contacto con eles pa solucionar o problema
zume

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/16
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2016, 18:47
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

¡Moitas grazas! Non é ningunha crítica á carreira, un erro pode telo calquera Guiño , de feito paréceme unha carreira preciosa.
galitiming

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/14
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Ago 2016, 9:02
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

zume escribió:
¿Alguén da organización no foro? tiven unha incidencia na mesma xa que corrín cun dorsal que non era o meu, díronme un equivocado na saída e ainda que quedei polo final da carreira gustaríame aparecer na clasificación. Contactei con galitiming os encargados da cronometraxe xa que a súa web é a única que aparece no reglamento e a páxina onde me inscribín para aportar as pobras correspondentes (foto co dorsal) e indicar do erro na folla de clasificación para que así se correxira pero segue sen resolverse.

Despois de uns dias de merecidas vacacions , como indicamos no correo que nos enviaches procederemos o cambio .

un saudo
zume

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/16
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Ago 2016, 10:57
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

Tedes que perdoar, houbo entón un mal entendido, pensei que as vacacións eran ata o domingo pasado. ¡Moitas grazas!
zume

Novo foreiro
Novo foreiro
19/08/16
5 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2016, 9:30
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

galitiming escribió:
zume escribió:
¿Alguén da organización no foro? tiven unha incidencia na mesma xa que corrín cun dorsal que non era o meu, díronme un equivocado na saída e ainda que quedei polo final da carreira gustaríame aparecer na clasificación. Contactei con galitiming os encargados da cronometraxe xa que a súa web é a única que aparece no reglamento e a páxina onde me inscribín para aportar as pobras correspondentes (foto co dorsal) e indicar do erro na folla de clasificación para que así se correxira pero segue sen resolverse.

Despois de uns dias de merecidas vacacions , como indicamos no correo que nos enviaches procederemos o cambio .

un saudo


Cando fagades o cambio agradezo o indiquedes. Grazas.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Ago 2017, 20:34
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

Boas .
Alguen sabe si este ano vai haber carrerira en Corrubedo?
Saudos.
Josekioto

Maratoniano
Maratoniano
29/12/12
0 Carreiras
321 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Xov, 03 Ago 2017, 21:02
Asunto: Re: III carreira popular de Corrubedo 7 de Agosto

este año me dijeron que no la va a haber...una pena





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos