Dom, 11 Set 2016, 16:21
Asunto: Re: XXXII Carreira Popular Concello de Meaño [11/09/2016]
Todo perfecto, encantanme cumplir anos en Meaño e alá van xa 14 seguidos. Cheguei unha hora antes da carreira e os coches aparcados xa po-las veiras indicaba que a esta carreira hoxe non iba a faltar ninguen
Todo petado, donde anos atrás aparcaba sen buscar, hoxe costoume. O gran traballo desta organización i entidades colaboradoras fixo que outra vez esta carreira popular subise o listón
Hoxe a pesar de non ter entrenado casi nada nin poder preparala, acabei a proba emocionado e intensamente satisfeito. Primeiramente porque superei a miña mellor posición na xeral de catorce edición que levo (41 da xeral de 453 rematados), en segundo lugar porque tamen acadei a miña mellor posición na categoria superando as trece edicions anteriores (5º posto da categoria de 86 rematados) e terceiro lugar non pudo ser
a mellor marca personal pero fixen a miña cuarta mellor marca cun tempo de 23m46seg a un ritmo medio de 3m45seg por km
Non teño mais que dar as gracias
Gracias por todo, gracias por facer que esta fermosa carreira preciosa e durilla siga marcando historia. Gracias por este segundo domingo de setembro no que outra vez volvín a disfrutar sufrindo un chisco. Gracias por ese compañerismo e bo trato o corredor.
Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Última edición por xoixe o Dom, 11 Set 2016, 17:23; editado 1 vez