Simom escribió: |
Ok, mozzie, estupendo que organicedes unha vez máis a carreira, e este ano aínda por riba con varias opcións de carreira, isto está ben. Eu xa estou inscrito (no medio maratón de montaña) e no paseo solidario pois tamén andarei por aí. Espero que se anime moita xente tanto de Burela coma dos arredores, e que ao ser sábado pola mañá ao mellor resulta complicado por traballo para algunha xente, esperemos que me equivoque. Un saúdo e para calquera cousa aquí me tedes. |
Cita: |
un trabajo que hacemos en nuestro tiempo libre un grupo de corredores independientes. |
XoseM escribió: | ||
aquí tes cómo: www.correrengalicia.or...mp;t=18691 respondendo a ese fío. Non terían tempo de engadila aínda
|
maseda escribió: |
Creo que os la incluyeron para que se vea en el calendario pero no en el circuito. Para incluirla en el circuito teneis que solicitarlo en el apartado del foro que pone " circuito 2016-2017" escribiendo alguien de la organización o en nombre de ella que solicita la inclusión de esta carrera en un tema que ya deberia de estar abierto. Lo que pasa es que no lo està porque parece todo un poco parado y va con algo de retraso. De todas formas yo creo que si lo haceis así aunque no contesten tarde o temprano lo veran los colaboradores quedando incluida. Bueno y luego comprometerse a enviar los resultados de la misma. Este es el enlace circuito 2016-2017 |