gallego escribió: |
Gracias juansin, parece que non entrou unha menxaxe miña anterior, e digo esto da solicitud por que según unha menxaxe túa anterior as plazas acabaronse o mercores, e eu inscribin a tury creo que o luns a tardiña e xa o mandou a lista de espera. E o que non entendo. Perdoa por ser pesado |
gallego escribió: |
Graciñas, e é de agradecer a rapidez das respostas. Un abrazo, e gracias por todo o esforzo que supón organizar unha proba que polo que me contan merece a pena. Saudos. |
juansin escribió: | ||
Boas, creemos que xa temos o problema identificado. Comentanme que ó ser cadete e o custe de participación 0€, igual non entrou na plataforma de pago e pasou a ser reserva, que tampuco se lles cobra ata que teñan praza Por favor, podes enviar ó noso email os datos do participante, a data e hora aproximada de inscripción, e un resumo do problema, para comunicarllo e solucionalo cos de Emesports? O email: triathlon.pontenafonso @ gmail.com Grazas! |
Cruz69 escribió: |
Hola una consulta. Cuando sabemos si entran los de la lista de espera. Lo notificáis vía mail. |
Cruz69 escribió: |
Hola de nuevo ya aparece inscrito es cadete pero no me ha llegado ningún mail para pagar la inscripción o el seguro. |
JacoboDC escribió: |
De onde saiu Luismi Velasquez??? En ningún momento aparecia entre os inscritos nin na lista de espera... |