Mar, 27 Set 2016, 6:31
Asunto: Re: XIII CARRERA PEDESTRE CONCELLO DE MOAÑA
karibou escribió: |
Por lo tanto, discrepo contigo sanmikel en lo de carrera bien organizada... |
É certo que houbo fallos, o de non saber é non ter rexistrado quen corre 5k e quen 10 k é de libro. Niso estou de acordo, pois a diferencia entre unha carreira, é unha saída de amigos, é ter unha clasificación.
Agora no demáis todo é susceptible. Xa o ano pasado dixeron o dos vasos, que por presuposto non podía, é dentro do malo, me parece sufuciente.
A alfombra na primeria volta é un engadido importante, pero non é obligatorio (creo recordar que o ano pasado si a houbo. O curioso é que o ano pasado había unha intermedia, no km 4.8
O de crititcar as dúas voltas, xa me parece que non ten sentido, pois todas edicións foi así, é ademáis estaba claro na carreira.
Por o xeral, aínda que o nivel organizativo baixou un pouco con respecto a outros ano, se pode decir que estivo ben, eu así o sinto.
A maiores é o que sigo sen entender, de que os pitufos, so se entrege os 3 primeiros clasificados, está no reglamento, per é a única proba, na que non reciben medalla. Nesta categoría, sigo decindo que debería ser para todos ou para ningún.
Grazas a organización, voluntarios e patrocinadores por ese día, e por non cambiar a data, en un día tan complicado organizativamente.
Última edición por sanmikel o Mar, 27 Set 2016, 8:40; editado 1 vez