JacoboDC escribió: |
Noraboa un ano máis. Proba espectacular. A nova zona de transición para o meu parecer é moito mellor que a antiga. Este ano tivechedes un pequeno erro na entrega de premios. A clasificación absoluta a foi entregada como clasificación senior...e eu teño un trofeo de segundo cando quedei terceiro...Salvo ese erriño todo de 11. Deica o ano que ven. |
sentidiño escribió: |
Hola, alguien sabe de algún sitio donde se publicasen fotos de triatlon ? Muchas gracias. |
Padoro escribió: | ||
Luismi Velasquez colleu unha das prazas que a organización ten como invitacións e pode usar pàra os Padriños da proba ou invitacións como foi este caso. A organización dispón de 5 prazas para estes caso e así se reflexou na web de inscricións de EME sports. Na sección de límite de participantes. emesports.es/event/vii...chel-2016/ Moitas gracias por entendelo! Saúdos e vemonos mañan na Ponte. Pablo |
mario.R escribió: | ||||
Estabamos de terceiros na lista de espera e non nos deixaron participar,pero cal e a miña sorpresa cando vexo que na clasificacion por equipos aparecen 29. Realmente sorprendente... |
Cruz69 escribió: |
Fantástica organización y ambiente fenomenal. En esta ocasión mi hijo tuvo que abandonar por un problema en la rodilla a la tercera vuelta de bici y todo fueron ánimos y cuidados, la verdad que es de agradecer,sobre todo cuando es nuevo en esta disciplina deportiva, pero para el próximo año ahí esteramos. Solo una cosa al abandonar, hay alguna forma de ver los tiempos antes del abandono o no hay esa posibilidad? Muchas gracias por todo y enhorabuena, lastima la gente que no va y no avisa para poder dejarle el lugar a otros. |
Cruz69 escribió: |
Fantástica organización y ambiente fenomenal. En esta ocasión mi hijo tuvo que abandonar por un problema en la rodilla a la tercera vuelta de bici y todo fueron ánimos y cuidados, la verdad que es de agradecer,sobre todo cuando es nuevo en esta disciplina deportiva, pero para el próximo año ahí esteramos. Solo una cosa al abandonar, hay alguna forma de ver los tiempos antes del abandono o no hay esa posibilidad? Muchas gracias por todo y enhorabuena, lastima la gente que no va y no avisa para poder dejarle el lugar a otros. |