xoixe escribió: |
Boas derek. ¡Canto tempo amigo....! ![]() ¿Donde se pode ver o mapa do circuito? ¿Dis que son catro voltas de 2500m? Gracias Vémonos ![]() |
derek escribió: |
Pois creo que en esencia tampouco cambia demasiado. A saída estará diante da Praza do Concello, céntrico creo, é sacando a zona do paseo fluvial o resto en esencia é igual. Eu son dos que opina que se queres homolgar unha proba ten que ser rápida e esta pareceo. Pero xa sabes nacho, para gustos ... o que sí vai a gañar moito en ambiente e animación: a xente verá aos corredores 4 veces. Penso que é un acerto. Veremos se non me equivoco ... ![]() |
luisfeito escribió: |
Na miña opinión é un circuito rápido. Todo vai depender do día que faga e como chequemos de forma pero o circuito é para facer marca. Que non se olviden de tapar os baches da senda verde;) Bo traballo Derek. |
derek escribió: |
Recomendación: aos atletas do campionato galego que se inscriben pola plataforma https://isis.rfea.es/sirfea2/ recoméndase que tamén se incriban na carreira popular para que opten a premios e agasallos da popular. Saúdos e agora toca inscribirse!! |
Amina escribió: | ||
Tercera? me acabas de matar...no eran solo dos? |
Kurty escribió: | ||||
Efectivamente, 2 voltas de 4865 e dous enganches de 135, mira o croquis un pouco máis arriba. |
Amina escribió: | ||
Tercera? me acabas de matar...no eran solo dos? |