Foros ›
Medio Maratón Volta á Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
eps_twin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 12:26
Asunto:

Entón o quén quere boicotearnos aos intrépidos aventureiros da Galia? Pois eu definitivamente quédome con pemán, que sempre acerta, e senón mirade esto www.santiagopeman.com/ que como non di nada"pode que chova ou non", e ao carrallo!!!! De todos xeitos Caracol, eu sigo adiante coa petición da taciña de Caldo, digan o que digan alemáns franceses ou seres doutras galaxias, o Caldo que non falte Moi feliz
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 13:28
Asunto:

eps_twin escribió:
De todos xeitos Caracol, eu sigo adiante coa petición da taciña de Caldo, digan o que digan alemáns franceses ou seres doutras galaxias, o Caldo que non falte Moi feliz

Ahí estamos de acordo, e si leva naviza, unhas fabas e un cachiño de touciño, moito mellor Bailar

Amodiño e sin mancarse
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 15:40
Asunto:

¿Sabedes se hai servizo de gardarroupa?
Graciñas.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 18:12
Asunto:

U escribió:
¿Sabedes se hai servizo de gardarroupa?
Graciñas.

El año pasado tenía una carpa atendida porque gente muy agradable y dejabas la ropa sin problema.

Desearos, vayáis o no en un buen autobús, que la carrera os salga como merecéis. Sobre todo a los debutantes que vayan con mucho sentidiño.

Mención especial a mis compañeros de equipo virtual Unión Galega y a mi compañera de equipo federado, Marola, y no te pongas nerviosa que ahora es pronto para conseguir resultados, y ya sabes la filosofía de nuestro club (de todas formas se te exigirán para el Campeonato de España de Maratón de Veteranos a celebrar en Vitoria, el 11 de mayo). Disimulando Abraiado

Hablando de autobús, quiero acordarme del trolebús que se constituyó el año pasado, bajo la lluvia, capitaneado por dos de las ausencias más acusadas, Makoki y Euge, que a pesar de la calada hicieron el trayecto súperagradable.

Es un ejemplo de las mejoras que produce este foro, el año pasado el objetivo del autobús era bajar de 1h. 45â?? y este año el objetivo del autobús ya no hay sólo autobús de 1h. 40â?? sino incluso de 1h. 30â??.

Y a los que no han podido ir por lesión que se recuperen pronto y que muy pronto llegarán otras carreras.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 18:50
Asunto:

Inscrito toi........pero.......cumpleaños familiar..........jolin......definitivamente....

NO DEBO LEER ESTE FORO....

Si no voy..... suerte a todos..


Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 20:20
Asunto:

Esta tarde otro pinchazito al ir a 4.00!!! Triste Triste Triste ...estoy gafado!!!pero quien carajo me ha mirado mal!!! Demo ...Mañana me iré al fisio haber que me dice,pero soy pesimista... Muro

De momento no me caigo de la lista... Parar ..., voy apurar hasta el final!!!!Mañana decidiré!!!!

Me voy colgar una ristra de ajos al cuello, porque menudo octubre-noviembre que llevo Enfadado En 60 días 10 entrenos, así no se va a ningún lado!!!

Y por encima me han cambiado el turno de trabajo en Carrefour para Diciembre de 23h a 5h (empiezo esta noche) sin previo aviso!!! asi que imaginaros que condiciones de descanso para las carreras de Navidad!!!! Muro

En fin...me voy tomar una tila.... Disimulando
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 22:07
Asunto:

Hola a tod@s, aunque muy acojonado, animado por el autobús, el domingo tocará correr mi primera media Moi feliz Irei amodiño e sen presa que son moitos kms Rezar
Daros las gracias porque sin conoceros personalmente ya habeis conseguido que me atreva a esta "aventura"
Nos vemos el domingo a las 10 para esa superfoto, hay que ir maquillado? Guiño
Quién conducirá el autobús???? Silbar

Un saludo.
pardo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/07
0 Carreiras
195 Mensaxes
A Coruña. (Millenium - Punta Herminia - Millenium)
Respostar citando Envío Ven, 30 Nov 2007, 23:08
Asunto:

Como no hay abierto un hilo "OBJETIVOS Medio Maratón Volta á Ría de Ferrol" (que raro Pensando ), y ya es un poco tarde para abrirlo, pongo aquí mis objetivos:

1) Por encima de todo, conseguir ACABAR. Chupete
2) ¿Bajar de 1h 40'? A ver si puede ser. Pregunta Tendré que centrarme en llevar un ritmo constante de 4'40'' km y no dejarme llevar por la marabunta. Si salgo a lo loco no llego. Muerto
berty

Novo foreiro
Novo foreiro
30/11/07
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 0:36
Asunto:

Hola a todos, soy un corredor de Naron y nuevo en este foro que como le veo buen ambiente pues me he dado de alta. El tema del autobus esta cojonudo, yo si me acojeis me uno a vosotros. Mi objetivo es 1:30, la ultima (Betanzos) me salio en 1:35 gracias a 3 corredores a los que me uni y tiraron de mi pero habia demasiadas cuestas para mi gusto, espero aqui alcanzar mi objetivo. Lo dicho un saludo a todos y espero que la liemos, parece que vamos a ser mas corredores que el año pasado, solo falta que el agua y el viento nos den una tregua.

7ombligos
aficionado
albatros
asanfiz
barrachina
cabuxa?
caracol
castinheiras
chacal
davidfrancofdez
derek
diego
easywind
elyana (fotógrafa)
eps_twin
fleky
fonghi
jabelo
jeffxavi
gallego
jotaeme
keniatablanco
khene
lestrove
lighgun
linneo
mandacarallo
marola
nacho_s1600
picapiedra
piti
repanocha
rezetka
sampedro?
sunsury
tom
toyliado
xoixe?
yomismo
yosi
Berty
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 0:56
Asunto:

Bienvenido seas berty, pero si en Betanzos hiciste 95' y entrenaste hasta ahora bien bajarás de los 90'.
Parece ser que no hay consenso para la foto, pero si hay gente que le parece temprano a las 10 propongo asegurarnos el retrato a las 10'30. Los que estarían allí a las 10, creo que podrán aparecer de nuevo media hora después.
La pena es no hacer otra posterior con las heridas de guerra. 'xx('
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 1:28
Asunto:

Fema escribió:
Mención especial a mis compañeros de equipo virtual Unión Galega y a mi compañera de equipo federado, Marola, y no te pongas nerviosa que ahora es pronto para conseguir resultados

Payaso :o) Jooooo y yo buscando una disculpa...... Mr. Green

Fema escribió:
y ya sabes la filosofía de nuestro club (de todas formas se te exigirán para el Campeonato de España de Maratón de Veteranos a celebrar en Vitoria, el 11 de mayo) Disimulando


Estás seguro de que yo firmé eso.... ???

7ombligos.... de verdad que hay que posar dos veces.... ???? .... vale, a las 10 y a las 10.30 ... Disimulando Muro

Y buenas noches a tokiski... (famoso compositor checo??? sueco??? Easywind aclara el tema.... Disimulando )
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 1:40
Asunto:

Falta un dia e unhas poucas horas,asi que a sorte está botada. Rezar
Na segunda fornada posaréi eu para a foto....na das 10:30 Satisfecho
Tampouco vexo eu claro que non vaia a chover,non.Incluso pode tirar o aire bastante forte.!! Polo tanto olvidarse de grandes marcas !! Nono
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 1:41
Asunto:

lestrove escribió:
Eu tamén son dos que penso que as 10:00 é moi cedo...as 10:30 chegaba dabondo. Indiferente
Como o meu estado de forma está caendo empicado,voume pronosticar 1h 24:00 Guiño

coincido en todo...

non so no da foto, senon tamén no do estado de forma...
levo dende o Atenas adicándome á "boa vida" (ou mala, según se mire... Pensando ), e non penso que non esté para baixar de 1h20'...

daría algo por poder aguantar nese grupo de Pereiro, e entrar en meta xunto a todo un campión do Tour, pero moito me temo que non vai ser posible... Muro

sairemos a disfrutar, que é o importante. Bailar

saúdos. Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 2:00
Asunto:

Sin dúbida algunha Yosi,para gañarlle a Oscar Pereiro hai que estar un pelin fino,pois sin ir mais lexos,en Ourense chapéino no kilometro 8,5 ;para o final sacarlle soamente 10 segundos. Confuso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2007, 2:10
Asunto:

Yosi...estou aki no meu curro (no carrefour) e preguntábame se o domingo vas desde ourense ou subes por lugo???





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos