Dom, 16 Out 2016, 17:11
Asunto: Re: Media Maraton pontevedra
Kurty escribió: |
Gracias Lihto, en Pontevedra la idea es bajar de 1h29' para cumplir con el objetivo de ir perdiendo 1 minuto cada año en las medias.
Y sino habrá que intentarlo en Vilagarcía. |
Esto foi o que escribín no foro de carreiras no estranxeiro. Pois máis que contento co resultado da media, non esperaba que me saira tan ben. ao final ata din baixado de 1h28', 1h27'55" oficial.
Cando sabemos que as marcas de antaño non van volver por diferentes motivos, os anos van pasando, os adestramentos non son tantos, nin tan bos, lesións cada X tempo, outras ocupacións etc. temos que poñernos pequenos obxetivos para seguir disfrutando das carreiras.
Así que hoxe sain con esa idea, decidín sair moi forte dende un principio, marcando todos os Kms. por GPS entre 4'05 e 4'10, paso polo 10 en 41'43 oficial, levo máis de 35" de marxen (polo meu), e me encontro moi cómodo, sigo moi ben ata a 2ª subida ao casco antigüo, na que empezo a notar a fatiga.
Cando voltamos a sair a estrada que da a Ría, ainda que marco ese Km. en 4'03 por GPS, sei que vou sufrir o que queda, levandoo ben ata o Km17,500, a partir de ahí xa empecei a liarme cos ritmos, xa que deixei de mirar os parciais e ia facendo cálculos ao paso polos P.K. e ainda que o ritmo decaera un pouco non ia tan mal e levaba un bo colchón de segundos ou eso creia. Pero debía ser que ia peor oxigenado do que contaba, xa que ao paso polo 19 pensei que ia a andar xusto para baixar de 1h29' e a dar o pouco que tiña neses 2 Kms, e xa sen mirar o crono ata a entrada no estadio na que vexo que vou para baixar de 1h28' se sigo así e así foi, 1h27'43" neto, case igual ao mellor tempo que fixen o ano pasado en media, así que este ano igualado.
Felicitar a organización un ano máis, e a todos os voluntarios por brindarnos esta carreira.
Saudar a todos os foreiros aos que vin, saudei, falei etc. etc, que como son un montón non vou nomear.