tiojuan escribió: |
Amigo,quedas invitado a rodar con nosotros los martes y jueves en las pistas del Pombal,ya se q te queda a desmano y esas cosas, pero te aseguro rodajes en compañía y q no te aburrirìas. nosotros vamos de 20:30 a 22:00 h. Acercate un dìa si quieres a mirar o a charlar un rato,necesitas motivación. Un abrazo. Quien sabe,igual tengo que acercarme yo por tus dominios a rodar contigo. ..bueno tampoco es mala idea. Ánimo. |
derek escribió: |
Veña lestrove . Imos amigo . Eu que estou sobrepesado ata estou empezando a adestrar e estou a descubrir novas dores no corpo: hoxe me doe detrás da rodilla, pasado detrás do muslo, despois detrás do cuello, ... imos vellos!! . Pero hai que volver: los viejos roqueros nunca mueren. Sin olvidarse de la higiene bucal, claro ! |
cK13 escribió: |
Vara Lestrove, vara e o que che facía falta. Alégrome de que saises a rodar e sobre todo que o disfrutases, que no fondo, e do que se trata. Animo meu Un saudo |
lestrove escribió: | ||
O malo vai ser o binómio "frio-lluvia"....A ese si que lle teño pavor.Pero vou intentar non pensar nese factor e ir dándolle dia a dia. |