Aguita escribió: |
En canto o precio: entendo que apuntarse a una proba con 3 meses de antelación, resulta mais complicado, pero apuntarse 12 días antes, non me parece un plazo alto; podo decir, no favor do compañeiro, que se queixa de que pase a 35 euros, que igual podía pasar de 20 a 25, pero non votarlle a culpa a organización dos vosos problemas ou da falta de previsión. Teño observado últimamente que a xente espera a ultima semana a inscribirse as carreiras, despois da subida do precio, e logo van e queixanse do precio das carreiras. As organizacions teñen que facer as suas previsions, en canto a avitullamentos, camisetas, voluntarios, etc, etc, e non poden ter en conta que se o dia da carreira a xente traballa ou hai una ponte e se vai o persoal de vacacions; cada organización ten o seu sistema de traballo, pode ser mellor ou peor, pero e o que eles consideran bo. |
Gondomar escribió: |
Gran carrera con un recorrido muy duro pero bonito a la vez, gran organización con voluntarios cada 3 km o menos practicamente y con bastantes avituallamientos. En cuanto a lo personal estoy contento ya que este es mi primer trail de la temporada y logre acabarlo en 5h8min ya que en el km 25 y con el monte Alba por delante me dieron los primeros sintomas de golpe de calor y tuve que bajar mas aun el ritmo. Felicidades a Sanmikel por el podio en el trail popular, haber si se te mete el gusanillo y nos vemos mas por el monte. Felicidades a la organización,nos vemos para el año que viene |
xabierdeparada escribió: | ||
Ramiro, problemas ou falta de previsiòn? Se a semàn antes corro en Portugal, e me lesiono? ahhhh, vasme decir que non vaia a Portugal... Tendes o exemplo de Chandrexa, non digo mais |
mauxo escribió: |
Clube xistra, federación ...montes de vigo....que sexa, vos lucichedes, e seguides, onde se ven as clasificación? |