pitola escribió: |
"""recollida de chips (agás os que teñen chip en propiedade), dorsais e camisetas é o venres día 18 de novembro de 16h a 20h e o sábado día 19 de novembro de 9h a 20h na Cancha Central do Pavillón dos Remedios. Se a inscrición se realiza como grupo, a recollida de chips, dorsais e camisetas será do mesmo xeito, nunca de maneira individual. A recollida anticipada de chips (para os inscritos ata o 5 de novembro de 2016) será os días 17, 18 e 19 de novembro de 2016 nos puntos acordados.""" LOS ORGANIZADORES PODIAN PENSAR UN POCO EN LOS QUE ACUDEN DE ALGUN LUGAR QUE NO SEA OURENSE O SUS ALREDEORES Y ENTREGAR LOS CHIPS, CAMISESTAS EN EL MISMO DIA DE LA CARRERA. |
jamardios escribió: |
Boas foreiros, Anoteime este ano por primeira vez cuns amigos na San Martiño da que todo o mundo fala moi ben. Por sorte, cando me inscribín aínda puiden escoller a opción de recoller o dorsal na miña localidade, Vigo, pero concordo con outros compañeiros que o feito de non poder recollelas no día, bota cara atrás a moita xente (aínda que é unha carreira tan numerosa...). A miña dúbida é a seguinte, lin o regulamento e non vin nada relativo a servicio de duchas, algún veterano pode arroxar algo de luz acerca disto? E para rematar, como está o tema do aparcamento? Recomendades aparcar por algunha zona en concreto ou directamente ó parking? Gracias, saude e kilómetros!!! |
CHARLY escribió: |
Otro en el mismo caso de Vigo sin posibilidad de recoger dorsal ,¿algún voluntario que se ofrezca a recoger un par de dorsales? Pd:A las 1906 invito yo después de la carrera... Por mp please. |
Javifd84 escribió: |
Alguen sabe cales son os puntos de recollida para os dorsais de recollida anticipada? E horarios do jueves para recollelos? Gracias e disfrutade da SanMartiño |