13/10/11
0 Carreiras
1934 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Dom, 03 Xan 2016, 19:51 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Ved
Moi boa carreira, a coste 0, non faltaron todolos detalles das denominadas "grandes carreiras" (cronometraxe, auga, chocolate con churros, duchas, trofeos, sorteos...) e por riba solidaria, aportando cada un o noso grao de area.
Dom, 03 Xan 2016, 21:42 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Fui a la carrera porque me la recomendó María José y sólo puedo darle las gracias. Me pareció una buena carrera y una organización excepcional. La única pega esos 400 metros de oscuridad que a mí, particularmente, me agobiaron un poco, pero que después con la ducha caliente y ese chocolate con churros quedó como una simple anécdota.
Muchas gracias a todos los que han colaborado en la organización de esta carrera y, lo más importante, muchas gracias a todos los que han colaborado llevando alimentos no perecederos.
Carrera a tener en cuenta en la próxima edición.
fonvigo
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1011 Mensaxes
Vigo
Lun, 04 Xan 2016, 14:58 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Quiero felicitar a la organización y sobre todo a Koala36, por todo lo mencionado anteriormente y por el cariño con que nos trataron.
koala36
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1678 Mensaxes
vedra
Ven, 28 Out 2016, 17:58 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Boas tardes.
Despois da gran resposta que tivemos na edición do 2016 desta proba (787 kg de alimentos recaudados gracias a todos vos para o banco de alimentos do Concello) xa estamos preparando a edición do 2017.
Anotade a fecha: 7/01/2017
Ese será o día da II Carreira Solidaria Concello de Vedra.
Proximamente abrirei o "post" correspondente con toda a información.
Esperamosvos.
pantasma
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
302 Mensaxes
Ven, 28 Out 2016, 19:33 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Moi boa noticia. O ano pasado fun da partida e este ano penso repetir.
Noraboa pola iniciativa.
CORRIN
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes
Ven, 25 Nov 2016, 23:24 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Cuantos km eran que igual me animo a volver a los csminos
orion764
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Sáb, 26 Nov 2016, 9:00 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
CORRIN escribió:
Cuantos km eran que igual me animo a volver a los csminos
Pues aproximadamente 6,4km me salieron a mi el año pasado,.
Yo volveré esteaño, a ver si nos vemos alli.
CORRIN
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes
Dom, 27 Nov 2016, 0:39 Asunto: Re: I Carreira Nocturna e Solidaria de Nadal"Concello de Vedra"
Yo el año pasado la hice andando "me comí"el ultimo km porque nos perdimos..
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos